Villa De Witteberg

31 reviews over Villa De Witteberg in het Nederlands

geweldig

N Meerdink
25-11-2017

Mooi aangelegd park, heerlijk rustig aan de rand vh bos. We hadden huisje 464 met sauna: geweldig!! Alles schoon en modern inricht.

Immer ein schöner Aufenthalt

Konietzka Herbert
16-11-2017

Die gute und ruhige Lage des Hauses.

Spülmaschine spülte nicht gut.

Störend die Vielzahl der Plastikorchideen.

Wir haben ein Haus der LUXUS Kategorie mit Sauna ect. gebucht. Unser Haus war zweckmäßig eingerichtet und nicht sauber.

Die Fenster waren schmutzig und von Innen voller Spinnenweben!

In den Besteckschubladen waren noch die Krümel ect von den Vorgängern...

Das Geschirr war nicht sauber.

Als wir an der Rezeption die Mängel gemeldet haben wurde man noch unfreundlicher. Insgesamt können wir diese Anlage NICHT weiterempfehlen.

We hadden een betere ervaring

Jaap
17-2-2017

De huisjes zijn particulier eigendom en dus verschillend ingericht.

Wij hadden enkele jaren eerder een huis (villa/bungalow) op het park gehuurd. Dat was prima bevallen. Het was perfect en met gevoel voor stijl ingericht.

Dat huis hadden we aan de hand van de plattegrond van het park en vervolgens de foto's uitgezocht.

Dit keer hebben wij geen voorkeur uitgesproken en kregen we een huis toegewezen dat het tegenovergestelde was (nr. 476).

Voor het reserveren van een "voorkeur" woning wordt € 18,00 extra berekend.

Het lijkt er een beetje op dat wij nu -omdat we geen voorkeur hadden opgegeven en dus ook geen € 18,00 extra hadden betaald- werden "afgestraft" met een duidelijk veel minder luxe ingericht huis wat dringend toe is aan een algehele update. Bovendien bleek dit ook nog eens het enige huis te zijn waarin gerookt mag worden en dat was dan ook te ruiken.

Overigens was de woning wel prima schoon en voorzien van een keurige keuken.

Het villapark ziet er keurig onderhouden uit en de tuinen zijn bijzonder ruim.

wat een schitterend park!

j van Mierlo
22-6-2015

Een hartelijk welkom door de park beheerders.

en dan het huis geweldig een nieuwe bank en stoelen anders als op de foto's we hadden bungalow 148 met parkeerplaats voor het huisje en mooi terras met genoeg privacy. En dan een Texelse lekkernij lag klaar van de eigenaars van de bungalow !!

en de schoonmaak was super spik en span was alles en in de keuken was alles wat je nodig hebt en een strijkplank met strijkijzer en heel goede bedden met jawel echte Texelse dekbedden we willen bij dezen Janny en Kees Vlaming bedanken voor een heel mooi weekend op Texel!!

Fijne plek, mooi huis

De meert
24-2-2015

Fijn dat je zelf een huisje kan kiezen. Mooi ingericht huis. Goede service. Broodjeaapverhaal is ook fijn. Elke ochtend verse broodjes aan je deurknop.Verder op het park niets te doen, maar in de omgeving genoeg.

Heerlijk rustig

Afke Dirks
24-10-2014

Bij toeval ontdekten we dit park. Wij waren aangenaam verrast. Het huisje was super schoon en zeer compleet uitgerust. Wij hebben hier een hele fijne midweek gehad. Voor herhaling vatbaar.

Chantalle
18-9-2014

We zijn al 5x geweest waarvan 4x in een andere bungalow.

Allemaal zijn ze fantastisch ingericht!

En tot nog toe altijd schoon.

Heb je een klacht? Dan reageren ze meteen bij de receptie.

Ben je iets vergeten? Wordt direct actie op je telefoontje genomen en de spullen worden opgehaald en bewaard.

Kortom: Geweldig, fantastisch, gastvrij!!

Heerlijk kleinschalig park

rikcie
18-9-2014

Ligt vlakbij Den Burg, rustig park alles wat wij zoeken en wilden hebben

heerlijk rustig park

dennis beumkes
18-10-2013

Wat een leuke woningen. Mooi ingedeeld en van alle gemakken voorzien. Heerlijk genieten en vlak bij bos en strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa De Witteberg in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa De Witteberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa De Witteberg scoort een 8.42 uit 10 op basis van 31 reviews.