Vakantiepark De Witte Hoek Texel

Vakantiepark De Witte Hoek Texel
8,4

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten9,0

We hebben een aantal aanbieders voor De Witte Hoek Texel voor je op een rij gezet:

Laatste review

niets op aan te merken verder

Heerlijke plek!!

Janine
7-10-2016

Heerlijke vakantie gehad op bungalowpark De witte hoek, fijne, complete bungalow op rustige plek, dijkje over en je bent aan het strand!

Vlakbij de vuurtoren en de Cocksdorp.

Geweldig en rustig

Fam. Vermeer
7-9-2012

Het park is kleinschalig waardoor het zeer rustig is. Voor mensen die rust zoeken is dit HET ideale park. Uitzicht vanuit de 6 persoons villa is eindeloos. Men kijkt uit over velden.

Geen herrie op het park, dit komt mede doordat er geen receptie / bar / restaurant is op het park zelf. Een genot om in alle rust wakker te worden en weer in dezelfde rust naar bed te gaan.

Villa's zijn van alle gemakken voorzien, compleet ingericht van citruspers tot kleinste theelepeltje toe.

Mooie complete badkamers ( bubbelbad beneden, stoomdouche boven)

Douches voorzien van vele standen waaronder regendouchestand.

We hebben 2 weken echt genoten.

helemaal geweldige accommodatie

Annemiek
25-9-2011

afgelopen week weer genoten van een verblijf in 6-persoons bungalow in resort De Witte Hoek. Helemaal geweldig! Alles is in het huis aanwezig. Prachtige ligging onder aan de Waddenzeedijk, met uitzicht op grazende schapen, helemaal Texel! Goed restaurant op loopafstand.

Vriendelijke ontvangst bij de receptie in De Koog en uitermate klantvriendelijk personeel op het park zelf. Alles keurig voor elkaar bij aankomst, inclusief welkomstpakket met wijn, bloemen en chocola. Ook de dagelijkse bezorging van de krant was erg prettig. Internet, TV/Radio en DVD-speler, alles was er. Volgend jaar komen we zeker terug!

super plekje

Trijntje van Hout
2-10-2010

weer met veel plezier een aantal weken in "ons "huis. geweldige omgeving en hele relaxte sfeer. Dit plekje doet wonderen voor ons.

super plekje op het mooie Texel

brenda honders
28-7-2010

Deze rustieke huisjes op een kleinschalig parkje liggen op een rustige plek op korte loopafstand van een rustig strand. Heerlijk met kleine kinderen. De huisjes zijn van alles voorzien en maken een meer dan verzorgde indruk. Een park waar je ieder jaar weer terug wil komen!

Echt super

M. Damming
30-9-2009

Wat een luxe huis, zeer genoten.

Er is van alles in het huis te beleven, maaar wegens het mooie weer toch meer buitenshuis gebivakkeerd.

ideaal voor de rustzoeker

Trijntje van Hout
26-9-2009

Een absolute topper onder de villa`s. Geweldig uitzicht en prachtig gelegen.

Het huis is luxe ingericht en van werkelijk alle gemaken voorzien. Heerlijk rustige omgeving, maar als je kinderen hebt is dit niet aan te raden aangezien er geen faciliteiten aanwezig zijn. Dit is een super lokatie voor rustzoekers

2008

aanrader

Annemiek
4-10-2008

Prima accommodatie, van alle gemakken voorzien. Zeer luxe, stoomcabine, jacuzzi, sfeerhaard, luxe keukenapparatuur en volledige luxe keukenuitrusting. Mooi meubilair en goede bedden. Gastvrije beheerders met leuk welkomstpakket bij aankomst. Rustig park met 8, in voorjaar 2008 in gebruik genomen, woningen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Witte Hoek Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Witte Hoek Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.