Hotel De Waal

31 reviews over Hotel De Waal in het Nederlands

Een aanrader!

Ans Nelisse
18-10-2017

Mede dankzij dit fijne hotel hebben we op Texel een paar heerlijke dagen doorgebracht. De ongedwongenheid en hartelijkheid van de eigenaren en de medewerkers maakten dat we ons hier welkom en thuisvoelden. Kamers en ontbijt zijn prima. Heel fijn dat je in het hotel fietsen en e-bikes kan huren. De volgende keer willen we zeker met de eigenaar op jutters- of vogelexcursie.

Super!

Ralf
14-9-2017

Top hotel..nette kamers en uitstekende service en super vriendelijk personeel!

Feels like home!

Moontje
26-6-2017

Bij aankomst wordt je de hand geschud en krijg je uitleg hoe het hotel "werkt".

Hadden de kleinste kamer maar was een knusse en schone kamer met prima bedden. Persoonlijk erg moeite met het hoofdkussen - erg hard.

Ontbijt is heel lekker en prima verzorgd. Brood is heel erg lekker!!!

Huiskamer is gezellig en fijn om 's avonds nog even te zitten.

PS heel lief hoe ons verblijf is opgevrolijkt met een attentie ter gelegenheid van verjaardag!!

PS is geen restaurant maar bij Rebecca aan de overkant kun je heerlijk eten, maar wel op tijd reserveren!

Bedankt Belinda, Maarten en alle mensen die ons weekend fantastisch hebben gemaakt!

Bijzonder aangenaam en gezellig

Jacob/Harmen
1-5-2017

Wij zijn zeer tevreden met ons verblijf in dit familiehotel

Erg vriendelijke mensen, je voelt je als familie thuis

Voor een drankje en een gezellig gesprekje in de "woonkamer "

Ook het ontbijt was erg lekker, vooral het heerlijke brood.

Nogmaals onze complimenten.

Steeds weer een soort thuiskomen

Albert
18-10-2016

Mijn vrouw en ik zijn hier vier jaar geleden voor het eerst terecht gekomen omdat alle hotels in Den Burg volgeboekt waren tijdens Texel Blues. De Waal ligt op fietsafstand van Den Burg, dus een prima alternatief.

Destijds was het hotel nog eigendom van de ouders van Belinda en we waren toen al zeer te spreken over het hotel en de gastvrijheid. We zijn sindsdien elk jaar teruggekomen. Na ons eerste bezoek hebben Belinda en Maarten het hotel overgenomen en hebben her hun Eigen (jutters-)sfeer gegeven. We voelen ons inmiddels zeer thuis bij Belinda en Maarten.

De kamers zijn fris en schoon met prima bedden en sanitair. Door de jutters-decoraties en de grote foto's aan de muur krijg je heerlijk het eilandgevoel.

Het ontbijt is prima met voldoende keuze in broodsoorten, hartig en zoet beleg, ontbijtgranen en fruit.

De woonkamer in juttersstijl is gezellig met een prima keuze aan fris, bieren, wijn en drinken uit de zelfbedieningsbar.

Fijn verblijf in een leuk huiselijk hotel

klaoskes
12-6-2016

Een bezoek aan Texel vanuit dit centraal gelegen huiselijk hotel is zeker de moeite waard. Fijne, niet al te grote kamers met prima bedden. Heerlijke douche. Geen overdreven luxe maar erg gezellig. Leuke gastheer en gastvrouw. Lekker, goed verzorgd ontbijt waarvoor ook weer geldt; geen overbodige luxe (waarop wij ook niet zitten te wachten.....) maar heerlijk brood en prima beleg. Een selfservice koelkast met een keur aan biertjes, wijnen maar natuurlijk ook alcoholvrije dranken.

Zeer gastvrij

Frank
29-4-2016

Wat een verademing dit hotel! Zeer goede ontvangst en ontzorging tijdens het verblijf. Persoonlijke aandacht, zeer gastvrij en het gevoel echt weg te zijn. Wat een mooie locatie om vanuit daar Texel verder te ontdekken! Het hotel zelf is gerate op drie sterren, maar de touch die de eigenaren aan je verblijf geven zijn minstens 5 sterren beleving. Wij waren echt verrast door deze aangename benadering.

Zeer gastvrije ontvangst en personeel/eigenaars, goed geschikt voor gezinnen met kinderen (zeker in de familie hotel kamers). Knus. Kamers eenvoudig maar ruim en schoon. Prima ontbijt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Centraal gelegen op het Texel.

In een woord top!

Leonie
25-4-2016

Een hotel met de gastvrijheid van een bed&breakfast.

Top ontbijt, schone frisse kamers. Leuke gezellige sfeer! Wij komen zeker terug!

Heerlijk hotel

amavageo
19-2-2016

Wij hebben hier verbleven tussen Kerst en Oud en Nieuw 2015. Het hotel is eigenlijk een soort bed & breakfast met een gezamenlijke woonkamer met veelal zelfbediening (en dan turven op een blaadje). Heel goed concept, Belinda en Maarten zijn super vriendelijke eigenaren, je voelt je meteen thuis! Onze dochter van (toen) 7 wilde eigenlijk de hele dag in de Waal zijn ;-). Je hebt wel een auto nodig om naar de belangrijkste plekken te gaan, althans in de winter, in de zomer gaat alles gemakkelijk op de fiets. Ze hebben mij ook een hele goed adres gewezen voor een heerlijke massage! Kamers zijn prima en bedden top. Alles heerlijk schoon en verzorgd.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Waal in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Waal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.