Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

34 Reviews over De Waal

• 9Fam Salentijn31-05-2020

Genieten in Corona tijd

Ondanks de Corona heerlijk en ontspannen genoten met onze meiden (9 en 14 jaar) in Hotel de Waal. De familie suite vonden de meiden erg leuk, lekker hun eigen kamer. Warm en hartelijk ontvangst. Goede aanpassingen in deze rare tijd. Ontbijt aan tafel in de Huiskamer ruimte met alleen ons gezin. Ook s avonds mochten we gebruik maken van borden en bestek zodat we buiten lekker in de zon op het terras ons opgehaalde eten konden opeten. De vuile afwas mochten we op een kar zetten. Service. Strandpaviljoens waren open voor take -away We zijn hier 2 nachten geweest ...het voelde als een midweek. Kamers keurig schoon en mochten er eerder in en later uit vanwege Corona. Super gezellig hotel , we raden het zeker aan.

• 9Bert Knopper15-04-2019

Zon, zee en strand(jutten)

We komen al enkele jaren in dit hotel samen met onze hond Max. Ook hij is hier van harte welkom. Er wordt 's morgens een tafel gedekt in het bargedeelte voor mensen met een hond, om te ontbijten. Honden zijn niet toegestaan in de ontbijtzaal, dit is voor ons geen enkel probleem. Het hotel is rustig gelegen, midden in het plaatsje de Waal. Binnen is alles keurig verzorgd, schone kamer, prima ontbijt en 's avonds nog even nagenieten van een dagje Texel met een drankje. Het jutters arrangement in dit hotel is een absolute aanrader. Maarten, Belinda en overig personeel: weer reuze bedankt voor een geweldig weekendje Texel.

• 9G Van den Berg04-03-2019

Of je thuis bent.

Gezellig hotel met zeer vriendelijke eigenaren. Vooral Maarten die naast het hotel runnen (wat hij prima doet) ook een vanatieke strandjutter is en daar met veel passie over kan praten. Wij hebben heerlijk geslapen in een mooie kamer, en het ontbijt was heerlijk veel keus en ruim voldoende. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 9Ans Nelisse18-10-2017

Een aanrader!

Mede dankzij dit fijne hotel hebben we op Texel een paar heerlijke dagen doorgebracht. De ongedwongenheid en hartelijkheid van de eigenaren en de medewerkers maakten dat we ons hier welkom en thuisvoelden. Kamers en ontbijt zijn prima. Heel fijn dat je in het hotel fietsen en e-bikes kan huren. De volgende keer willen we zeker met de eigenaar op jutters- of vogelexcursie.

• 10Ralf14-09-2017

Super!

Top hotel..nette kamers en uitstekende service en super vriendelijk personeel!

• 9Moontje26-06-2017

Feels like home!

Bij aankomst wordt je de hand geschud en krijg je uitleg hoe het hotel "werkt".

Hadden de kleinste kamer maar was een knusse en schone kamer met prima bedden. Persoonlijk erg moeite met het hoofdkussen - erg hard.

Ontbijt is heel lekker en prima verzorgd. Brood is heel erg lekker!!!

Huiskamer is gezellig en fijn om 's avonds nog even te zitten.

PS heel lief hoe ons verblijf is opgevrolijkt met een attentie ter gelegenheid van verjaardag!!

PS is geen restaurant maar bij Rebecca aan de overkant kun je heerlijk eten, maar wel op tijd reserveren!

Bedankt Belinda, Maarten en alle mensen die ons weekend fantastisch hebben gemaakt!

• 9Jacob/Harmen01-05-2017

Bijzonder aangenaam en gezellig

Wij zijn zeer tevreden met ons verblijf in dit familiehotel Erg vriendelijke mensen, je voelt je als familie thuis Voor een drankje en een gezellig gesprekje in de "woonkamer " Ook het ontbijt was erg lekker, vooral het heerlijke brood. Nogmaals onze complimenten.

• 9Albert18-10-2016

Steeds weer een soort thuiskomen

Mijn vrouw en ik zijn hier vier jaar geleden voor het eerst terecht gekomen omdat alle hotels in Den Burg volgeboekt waren tijdens Texel Blues. De Waal ligt op fietsafstand van Den Burg, dus een prima alternatief.

Destijds was het hotel nog eigendom van de ouders van Belinda en we waren toen al zeer te spreken over het hotel en de gastvrijheid. We zijn sindsdien elk jaar teruggekomen. Na ons eerste bezoek hebben Belinda en Maarten het hotel overgenomen en hebben her hun Eigen (jutters-)sfeer gegeven. We voelen ons inmiddels zeer thuis bij Belinda en Maarten.

De kamers zijn fris en schoon met prima bedden en sanitair. Door de jutters-decoraties en de grote foto's aan de muur krijg je heerlijk het eilandgevoel.

Het ontbijt is prima met voldoende keuze in broodsoorten, hartig en zoet beleg, ontbijtgranen en fruit.

De woonkamer in juttersstijl is gezellig met een prima keuze aan fris, bieren, wijn en drinken uit de zelfbedieningsbar.

• 9klaoskes12-06-2016

Fijn verblijf in een leuk huiselijk hotel

Een bezoek aan Texel vanuit dit centraal gelegen huiselijk hotel is zeker de moeite waard. Fijne, niet al te grote kamers met prima bedden. Heerlijke douche. Geen overdreven luxe maar erg gezellig. Leuke gastheer en gastvrouw. Lekker, goed verzorgd ontbijt waarvoor ook weer geldt; geen overbodige luxe (waarop wij ook niet zitten te wachten.....) maar heerlijk brood en prima beleg. Een selfservice koelkast met een keur aan biertjes, wijnen maar natuurlijk ook alcoholvrije dranken.

• 9Frank29-04-2016

Zeer gastvrij

Wat een verademing dit hotel! Zeer goede ontvangst en ontzorging tijdens het verblijf. Persoonlijke aandacht, zeer gastvrij en het gevoel echt weg te zijn. Wat een mooie locatie om vanuit daar Texel verder te ontdekken! Het hotel zelf is gerate op drie sterren, maar de touch die de eigenaren aan je verblijf geven zijn minstens 5 sterren beleving. Wij waren echt verrast door deze aangename benadering.

Hotel De Waal info

• GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • DoucheBeschikbaar