Kleine hotelsWeer vandaag5°-6°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor De Vlijt (vh. Airport Texel) voor je op een rij gezet:

181 reviews over Hotel De Vlijt (vh. Airport Texel) in het Nederlands

Geweldig

Sander en Melody,
2-1-2018

Alle verwachtingen werden overtroffen! Niet eerder iemand als Walter mee gemaakt die er ALLES aan heeft gedaan om ons oud en nieuw verblijf top te verzorgen! (champagne zelf gemaakte oliebollen fantastisch ontbijt skuumkoppe bij aankomst een privé vuurwerkshow vkkr de gasten... Perfect en erg groot comfortabel appartement)

Gereisd met partner in december 2017

Misschien nog eens

Van etten,
31-10-2017

Zeer amicale man...mag wel iets minder luid spreken..veel bravour..of dat hij alles deed ipv de housekeeping..deze dames waren super..meegaand en erg vriendelijk...de fooi was zeker op zn plaats

Gereisd met vrienden in juli 2017

Zeer fijn verblijf!

Brian Lie Ten,
5-9-2017

Zeer gastvrij ontvangst door Walter. U wordt verwelkomd met een flesje wijn en er liggen lekkere producten naar wens klaar in de koelkast. We hebben erg genoten van de ruime, hygiënische accomodatie met mooie badkamer en prachtig uitzicht op de vliegbasis. Heeft u een vraag, dan is er app contact mogelijk met Walter en hij staat graag voor je klaar.

Bedankt voor het verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hotels.nl

Zeer verzorgd met bijzondere gastvrijheid

Ed en Josephine Stoete,
26-8-2017

Veel persoonlijke aandacht voor je wensen als gast!

Gereisd met partner in augustus 2017

Top comfort op een centrale locatie

Elisabeth,
22-8-2017

Een rustige, centraal op het eiland gelegen locatie, met snelle toegang tot de interessante plekken van Texel. Goede bedden, lekker ontbijt volgens eigen wensen, prima parkeergelegenheid. Kunnen we aanbevelen!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Hotel Texel Airport

Jan,
18-8-2017

Schitterende locatie en zeer goed hotel netjes verzorgd goede service top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima hotel

Ingrid,
      31-7-2017

Bijna een week hier gelogeerd. Is zeer goed bevallen. Vanaf balkon uitzicht op vliegveld en parachutisten. ’s Avonds heel rustig. Mooie, schone, zeer ruime suite (meer een appartement). Koelkast is zeer royaal gevuld voor ontbijt. Iedere ochtend lekkere verse broodjes aan de deur. Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017

Bijzondere lokatie ad landingsbaan

Jeroen,
      27-7-2017

Leuke plek om te zitten. S'avonds heel stil en overdag veel vliegtuigen en parachutisten. Goede service

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch verblijf hier

Ijmker,
      1-7-2017

2 dagen en een nacht doorgebracht om te kunnen skydiven. Super hotel. Erg gastvrij, gezellig. En een prachtig uitzicht op het vliegveld zelf. Vanaf je balkon kun je de vliegtuigjes op zien stijgen. En de skydivers landen vlak voor de hotel kamer weer op de grond. Verder was de kamer en het sanitair erg schoon. Heerlijk ontbijt gehad. Kortom fantastisch. We komen zeker keer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Kok,
      26-4-2017

Netjes, schoon en best groot. Prima geregeld en goede service! We zijn geweest met de familie, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in april 2017

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Vlijt (vh. Airport Texel) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Vlijt (vh. Airport Texel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.