Hotel De Smulpot

Hotel De Smulpot
9,1

162 reviews over Hotel De Smulpot in het Nederlands

Warm welkom, top kamer, heerlijk eten

Katootje
29-4-2018

Super gezellig is de smulpot, je kunt er geweldig lekker eten, gezellig zitten binnen en buiten, de hotelkamer is erg gezellig, alles aanwezig, mini koelkast, koffie en thee mogelijkheden, tv, föhn , badjassen, goede WiFi, ramen kunnen lekker open, en vooral schoon....heel erg schoon zelfs. Onze kamer lag aan de voorkant ( suite 2) , met de ramen dicht vrijwel geen geluid van buiten. Heerlijk bed met een fris ruikend dekbedovertrek .Wij kwamen op zondag dan is het wat rustiger deze tijd van het jaar, konden helaas geen fiets huren in Den Burg alles zat dicht. Zeker een aanrader hier te logeren of het nu voor 1 nacht is of 1 week dat kan hier prima.

Perffect

Hennie
6-3-2018

Gewoon Super!!!. Alles tot in de puntjes verzorgd. Prachtige kamer en zeer schoon. Heerlijke zachte handdoeken en superfluffy badjassen. Fijne bedden; twee soorten kussens op bed. Ontbijt aan tafel geserveerd. Alles vers: jus, smoothie, yoghurt, fruitspies, verse vleeswaren, warme broodjes. Feestje op tafel en iedere dag variatie. Koffie en thee op bestelling. We hebben ook 2 avonden in restaurant gegeten. Super. Neem vooral de kipspies (verrassend geserveerd) en de cheesecake. Anton en Nancy, jullie zijn samen met het personeel een Superteam. Wij hebben ons verblijf als Zeer prettig ervaren. Het voelde letterlijk en figuurlijk als een 'warme jas' op het ietwat koude, winterse Texel.

Heel erg leuk.

Alie
12-8-2017

Heel mooie kamers heel erg vriendelijk personeel.

Lekker eten. Midden in het dorp.

Geweldig

Bob van der Velde
27-7-2017

Zeer gedreven stel die het hotel annex restaurant runt. Zeer gemoedelijke sfeer. Mooie stijlvolle kamer. Eten is erg goed. Bereikbaarheid iets minder. Voor ons geen probleem maar indien je slecht ter been bent zal het een probleem zijn vanwege de stijle trap naar de kamer. Ligging in het centrum van de Burg. Ideaal.

Geweldig hotel

Els
13-7-2017

Wij hadden een overnachting geboekt via touroperator

Zeer nette, complete en schone kamers.

Heerlijk bed, moderne badkamer. Het eten was súper, zelfs wat teveel. Gezellig midden in het dorpje van den Burg. Vriendelijk personeel iedereen maakt een praatje met je.

Gezellig en goed georganiseerd familie bedrijf waar de klant echt koning is. Aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug.

Heerlijk hotel!

Tonny&Jeannette Harmsen
8-6-2017

Net terug van een heerlijke mini-vakantie in hotel/restaurant de Smulpot, Den Burg op Texel. Goed arrangement, mooie kamers, fijne douche en lekker bed. Verder lekker en ruim voldoende eten. Een pluim voor al het hardwerkende, vriendelijke (en vakundige 😉) personeel. We hebben genoten, ook van jullie mooie Texel wat veel te bieden heeft. Bedankt👍.

Gastvrijheid ten top

Anne Al
13-5-2017

Heerlijk eten en fijne bedden in de prachtige hoofdstad van Texel

Het waren drie fantastische dagen!!

G. Hammink
7-4-2017

Vriendelijk personeel. Prima eten. Mooie comfortabele kamer. !e klas sanitair. Tegelzetter was/is een vakman. Zeer comfortabel bed. Niet zeuren over Geen lift of steile trappen. Ontbijt is om negen uur, dus de deur gaat om negen uur open. Ben over de hele wereld gast geweest en de smulpot was Niet de minste. komen zeker terug.

Wat een gastvrijheid !

Jose van de Bunt
10-2-2017

We zijn super verwend tijdens ons verblijf! Complimenten!

Fantastisch,gezellige ple

Annie
24-12-2016

Het is pas feest als je bij de smulpot bent geweest.

De gastheer brengt je persoonlijk na de kamer wat super schoon is.

Al het personeel is vriendelijk en maken een praatje met je.

Je ontbijt staat op tafel klaar,alles vers.

Een aanrader voor iedereen

We hebben een aantal aanbieders voor De Smulpot voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Smulpot in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Smulpot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Smulpot scoort een 9.12 uit 10 op basis van 162 reviews.