Kleine hotelsWeer vandaag24°13°
9,5

165 reviews over Hotel De Smulpot in het Nederlands

Wij hebben geweldig verblijf gehad bij de Smulpot! Bij binnenkomst voel je gelijk al welkom en aan alles is gedacht. In het restaurant met bar kun je gezellig even wat drinken als je niet op je kamer wilt zitten. Onze kamer was erg netjes, er staat van alles klaar waardoor je eigenlijk je kamer bijna niet afhoeft. De bedden zijn ook heerlijk, we hebben goed kunnen slapen. We hadden een kamer met uitzicht op de winkelstraat, dit heeft onze nachtrust totaal niet verstoord. Het eten in het restaurant is perfect, ik heb nog nooit zo’n heerlijk malse kalfs ribeye gegeten, daarnaast is het ontbijt de perfecte begin van de dag. We vinden het jammer dat we weer weg moesten, maar ja, volgende keer komen we gewoon weer terug als we in Den Burg willen verblijven. Tot snel!

Gereisd met partner in februari 2019

In één woord, Fantastisch!

Heikoop,
29-7-2018

Fantastisch eten, ontzettend vriendelijk personeel. Salades heel vers en smaakvol. Voor kinderen een prima menu. Complimenten! Wij komen zeker hier terug!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Service en eten fantastisch goed

Karin Rietbergen,
19-7-2018

Tijdens onze vakantie samen met ons gezin alleen diner gebruikt. Vriendelijke eigenaar en medewerkers en famtastisch goed eten!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Hotels.nl

Warm welkom, top kamer, heerlijk eten

Katootje,
29-4-2018

Super gezellig is de smulpot, je kunt er geweldig lekker eten, gezellig zitten binnen en buiten, de hotelkamer is erg gezellig, alles aanwezig, mini koelkast, koffie en thee mogelijkheden, tv, föhn , badjassen, goede WiFi, ramen kunnen lekker open, en vooral schoon....heel erg schoon zelfs. Onze kamer lag aan de voorkant ( suite 2) , met de ramen dicht vrijwel geen geluid van buiten. Heerlijk bed met een fris ruikend dekbedovertrek .Wij kwamen op zondag dan is het wat rustiger deze tijd van het jaar, konden helaas geen fiets huren in Den Burg alles zat dicht. Zeker een aanrader hier te logeren of het nu voor 1 nacht is of 1 week dat kan hier prima.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perffect

Hennie,
6-3-2018

Gewoon Super!!!. Alles tot in de puntjes verzorgd. Prachtige kamer en zeer schoon. Heerlijke zachte handdoeken en superfluffy badjassen. Fijne bedden; twee soorten kussens op bed. Ontbijt aan tafel geserveerd. Alles vers: jus, smoothie, yoghurt, fruitspies, verse vleeswaren, warme broodjes. Feestje op tafel en iedere dag variatie. Koffie en thee op bestelling. We hebben ook 2 avonden in restaurant gegeten. Super. Neem vooral de kipspies (verrassend geserveerd) en de cheesecake. Anton en Nancy, jullie zijn samen met het personeel een Superteam. Wij hebben ons verblijf als Zeer prettig ervaren. Het voelde letterlijk en figuurlijk als een 'warme jas' op het ietwat koude, winterse Texel.

Gereisd met partner in februari 2018

Heel erg leuk.

Alie,
12-8-2017

Heel mooie kamers heel erg vriendelijk personeel. Lekker eten. Midden in het dorp.

Gereisd met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Bob van der Velde,
27-7-2017

Zeer gedreven stel die het hotel annex restaurant runt. Zeer gemoedelijke sfeer. Mooie stijlvolle kamer. Eten is erg goed. Bereikbaarheid iets minder. Voor ons geen probleem maar indien je slecht ter been bent zal het een probleem zijn vanwege de stijle trap naar de kamer. Ligging in het centrum van de Burg. Ideaal.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel

Els,
13-7-2017

Wij hadden een overnachting geboekt via touroperator Zeer nette, complete en schone kamers. Heerlijk bed, moderne badkamer. Het eten was súper, zelfs wat teveel. Gezellig midden in het dorpje van den Burg. Vriendelijk personeel iedereen maakt een praatje met je. Gezellig en goed georganiseerd familie bedrijf waar de klant echt koning is. Aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk hotel!

Tonny&Jeannette Harmsen,
8-6-2017

Net terug van een heerlijke mini-vakantie in hotel/restaurant de Smulpot, Den Burg op Texel. Goed arrangement, mooie kamers, fijne douche en lekker bed. Verder lekker en ruim voldoende eten. Een pluim voor al het hardwerkende, vriendelijke (en vakundige 😉) personeel. We hebben genoten, ook van jullie mooie Texel wat veel te bieden heeft. Bedankt👍.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gastvrijheid ten top

Anne Al,
13-5-2017

Heerlijk eten en fijne bedden in de prachtige hoofdstad van Texel

Gereisd met partner in april 2017

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Smulpot in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Smulpot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.