Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)sterstersterster

9.4Fenomenaal

Nederland, Waddeneilanden, Texel

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor De Smederij Texel (Cocksdorp) voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

241 reviews over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

• 2017
    6M. Candido22-05-2017

Prijs/kwaliteitverhouding niet goed!

Goed: Ontbijt is niet bijzonder maar wel goed. Afwasservice is goed Handdoekservice is ook goed.

Niet goed: De Zoover 9,3 waardering maar smaken verschillen! Tuin en meubels zijn vies (poep honden/katten!): niet uitnodigend en onhygienisch; tuinmeubels slecht onderhouden en smerig Gehorig indien bovenburen aanwezig zijn Geen uitzicht op tuin maar op een muur: forse tegenvaller!! Vintage (2e hands meubels) inrichting waarbij meer op uiterlijk dan op comfort is gelet (nauwelijks goede stoelen) en alles smoezelig maakt Slecht bed in te nauwe ruimte dat voor acrobaten bestemd is Matige, kleine badruimte zonder plankje of haakjes om iets neer te kunnen zetten/ophangen Folder/internet suggereren met taal veel meer dan wordt waargemaakt met als conclusie: de verhouding prijs - kwaliteit is scheef en dus niet goed!

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Annie05-05-2017

Geweldig, komen hier zeker terug.

Alles was goed: de ligging van de B&B, de gast vrijheid, de kamer, het ontbijt, de omgeving, de prijs. In één woord geweldig.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Fam. van Helden29-04-2017

Heerlijk tot rust komen

Heerlijk ontbijt, zeker voor herhaling vatbaar. Ook voldoende privacy. Alles mooi in stijl en zeer compleet, comfortabel uitgerust.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 10H. Verboogen22-04-2017

Wat een geweldig B&B

Wat een leuk bed en breakfast Leuke kamers, geweldig vers ontbijt met warm brood warme eitjes en zoveel verse producten. Alle service met liefde voor het vak. Dat voel je, dat proef je Heerlijk bij het centrum en aan het wad Klasse

Gereisd met partner in april 2017

• 9Fam. G.J. Cluistra06-04-2017

Top!

B&B De Smederij is een voorbeeld voor velen. Dit is zoals een B&B hoort te zijn, een plek om te ontspannen en tot rust te komen. Het ontbijt is goed, de kamers leuk ingericht. Door de ligging vlakbij de Waddenzee en de korte nabijheid van de Noordzee giert de wind om het huis. Door het gebrek aan doorgaande wegen is het niet verwonderlijk, maar de tuin is heerlijk stil zodat je kan genieten van het gekwetter van de vogels.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Karin Valkenburg02-04-2017

Gastvrij, relaxed, en....dat ontbijt, Geweldig!

Voor de zoveelste keer naar de Smederij, (dit keer in Vuur natuurlijk wéér fantastisch! Heerlijk genieten, vriendelijke relaxte eigenaren, die hun "werk" met veel liefde doen! De originele inrichting maakt het plaatje helemaal compleet! En ...niet te vergeten de heerlijke grote tuin met verschillende gezellige zitjes. Heeft u een hond, ook deze is écht meer dan welkom! In de tuin en in twee gastenverblijven op de begane grond ( Vuur & Droom)

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

9A&F10-11-2016

Heerlijk ontspannen en in alle rust genieten!

November, Texel is zo goed als uitgestorven. Helemaal gedurende deze veelal grijze bewolkte dagen (wel droog gehad itt de rest van NL). Om ons 5 jaar samen te vieren hebben we de afgelopen week 3 nachtjes in de Smederij doorgebracht, de Droomkamer. De keuze was vanwege onze eerdere goede ervaringen met Erfgoedlogies én omdat we onze Cocker Japie mee wilden nemen. De voor-, tijdens en nazorg waren prima, zo ook de kamer en het heerlijke ontbijt, incl. hondenkoekje ;-). Elke dag weer net anders, top! Kleine tip hier is een buitenlampje voor de Droomkamer. Overdag hebben we gewandeld (rondje vuurtoren 10km), dorpjes bezocht en tot slot de Hors en de kaasboerderij Wezenspyk. Helaas is Texel wel een beetje 'dood' deze tijd. Veel is gesloten. Voordeel is dat je lekker van de rust en de stilte kunt genieten. Aanrader voor een super lekkere avondmaaltijd is Eetcafé de Rog, ongeveer aan de overkant van de straat. Twee keer daar gegeten, soms wat (te snelle) bediening maar verder heel lekker, gezellig, én honden kunnen mee. Kortom, Texel was er heerlijk even uit!

Gereisd met partner in november 2016

• 10Crista31-10-2016

Een heerlijke plek om tot rust te komen.

We waren helaas maar 1 nacht in zilt en lucht maar wat hebben we genoten. Twee mooie kamers, gastvrij ontvangst, en een heerlijk ontbijt maakte deze dagen bijzonder. Een plek om zeker naar terug te komen.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9Rick08-10-2016

Fijne plek om bij te tanken

2 nachten verbleven, onwijs aardige mensen en leuk romantisch huisje/kamers. Locatie is ook prettig, je bent overal zo.

Gereisd met partner in januari 2016

• 10ingrid van assendelft08-09-2016

super gastvrij ontvangen

We besloten een dagje naar texel te gaan. Op de Boot zelf nog een kamer geboekt. Gelukkig was er een nog vrij en waar we terecht kwamen was gewoon in 1 wordt SUPER. Een klein woonkamertje heel romantisch ingericht, slaapkamer met romantische bedstee. badkamer met bubbelbad. sochtends een heerlijk goed gevulde ontbijtmand op de kamer.. Wij hebben het als super geweldg ervaren!

Gereisd met partner in januari 2016

Direct boeken

42 tips over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

• willem en astrid, 13-05-2014

Heerlijk eten bij de Rog, stukje verderop in de straat.

• Greetje Smid, 27-01-2012

Paardrijden vuurtoren strand de koog parachute springen(kijken ook heel leuk en lekker bakkie doen op het terras)

• SD, 16-02-2014

Eten bij Topido was erg lekker en heel dichtbij. Strand bij de vuurtoren heerlijk ruig. Kaap Noord een strandpaviljoen met het beste uitzicht.

5 vragen over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

• Ineke, 25-03-2014

Wandelen met de hond

Wij verblijven binnenkort in De Cocksdorp op Texel. Waar kunnen we fijn wandelen met onze hond ? Een loslopende flatcoated retriever ! Heel belangrijk is dat wij onze hond los kunnen laten lopen. Wie heeft goede tips ? Vriendelijk bedankt !

Texelfan, 26-03-2014

In deze tijd van het jaar is het strand de uitgelezen plek om lekker met de hond te wandelen.

• Jonathan pattyn, 26-11-2012

een vraag

graag meer info over B&B wij kommen van uit België wij fietsen graag zouden onze elektrische fiets mede brengen is er mogelijkheid de fietsen (veilige) opt e bergen en wat zijn de prijzen: per nacht en per persoon :of per kamer ? wat is er te zien in omgeving hopelijk spoedig antw gr Jonathan

• annette de wit, 11-07-2012

prijs

wat is de prijs om 1 nacht in de b&b te slapen, we zijn met z'n tweeen en we willen eind juli of begin augustus evt. komen.?

Fam. Braamse, 14-09-2012

Bel even zelf naar de B en B