Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)sterstersterster

9.4Fenomenaal

Nederland, Waddeneilanden, Texel

9.4Fenomenaal

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor De Smederij Texel (Cocksdorp) voor je op een rij gezet:

Direct boeken

241 reviews over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

• 2018
    10Beppie van der Veen05-09-2018

Ontzettend fijne B en B ,heerlijke bedden , fijn ontbijt en de kamers zijn zeer knus. Eigenaren wonen ernaast en zijn altijd bereid te helpen indien nodig, hele lieve mensen. Zou eigenlijk liever wat anders schrijven, omdat het op deze manier n.l wel erg druk word daar, dus verder van te voren al boeken, maar eerlijk is eerlijk.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Janine27-08-2018

Fantastische B&B heel erg de moeite waard!!!

Super leuke B&B in rustig dorp maar met voldoende leuke restaurants en erg vriendelijke ontvangst. Goede kamer en badkamer. Fantastische gevulde ontbijtmand die je op jouw gewenste tijd ‘s ochtends krijgt aangereikt. Gratis koffie en thee service op de kamer. Mooie tuin waar je als je wilt kunt verblijven. Boek rechtstreeks bij eigenaar i.p.v. touroperator! Ga zeker nog eens terug.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 10Diana25-08-2018

Geweldig!

Wij hebben mijn moeder dit cadeau gegeven. Ze heeft 2 nachten met haar hond in kamer Vuur geslapen. Ze vond het fantastisch! Heerlijk uitgebreid ontbijt. Alles was tot in de puntjes verzorgd! Echt een aanrader!

Alleen gereisd in augustus 2018

• 10Rita uilenberg02-08-2018

geweldig

heerlijke rustige camping. vriendelijke boer Saal. goede sanitaire voorzieningen. lekker dicht bij het strand

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Edwin Moesman03-07-2018

Prijs/kwaliteit helemaal top!!!

Kamers zien er mooi en schoon uit, het personeel super aardig!! Ontbijt erg uitgebreid en heerlijk!! Je krijgt de keuze om het ontbijt op je kamer te nuttigen of in de tuin. Het laatste is een aanrader mocht het weer daar zich voor toe laten uiteraard. Voor mij gasten was dit het geval.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10j ris10-06-2018

fantastisch

we zaten in een heel erg lief en mooi ingericht huisje. lekker was de scheiding tussen kamer en slaapkamer. elke ochtend stond er een picknickmand met elke keer weer een ander heerlijk ontbijt voor de deur. er was ook een hele grote tuin bij waar je op allerlei plekken kon zitten. een geweldige plek waar we zeker terug gaan komen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Mevrouw Joore23-03-2018

Fantastiche B&B

Ik vindt het een fijn en heerlijk B&B en ook een B&B waar ik met mijn 2 honden terecht kan. Lieve eigenaren. Altijd een goed ontbijt. En op een goede locatie. Ik kom in het najaar weer.

Alleen gereisd in maart 2018

• 9Kersten02-02-2018

Fantastisch vertoeven!

Ik was hier een aantal dagen met mijn hond, die zeer welkom was. Mandje, eet- en drinkbakken stonden klaar. De eigenaren Marjon en Wout waren er zelf na een warm welkom niet meer, maar ze zijn uitstekend vervangen en het ontbrak mij aan niets! Heerlijk rustig in een appartement aan de tuin en elke morgen een zeer uitgebreid ontbijt in een mandje voor je deur, het kan bijna niet luxer. Stukje wandelen naar het strand, maar zeer zeker de wandeling waard. Het verblijf hier heeft mijn tripje Texel van alle kanten de moeite waard gemaakt.

Alleen gereisd in januari 2018

• 9Hennie31-01-2018

Buitengewoon gastvrij

Gastvrije ontvangst, praktisch en sfeervol ingerichte kamer (vuur), iedere dag weer een uitgebreid verrassingsontbijt op de kamer en er is daarbij zelfs aan de hond gedacht.. Enkele (gratis) parkeerplaatsen voor de deur, strand dichtbij en restaurants in dezelfde straat. Een aanrader dus.

Alleen gereisd in januari 2018

• 9Gerrit28-01-2018

Heel erg goed verzorgd, met veel oog voor detail!

Ik kan "De Smederij" van harte aanbevelen. De kamer (Droom) was met veel oog voor detail in een thema ingericht. Behang, interieur etc. was helemaal op elkaar afgestemd. Dat gaf een hele leuke sfeer. Badjassen, sokken, sfeerlichtjes, vacht op de vloer; aan alles was gedacht! Het ontbijt was een beleving op zich: met veel zorg samengesteld, vers en heerlijk! En op onze gewenste tijd op de kamer bezorgd. We komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2018

Direct boeken

42 tips over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

• willem en astrid, 13-05-2014

Heerlijk eten bij de Rog, stukje verderop in de straat.

• Greetje Smid, 27-01-2012

Paardrijden vuurtoren strand de koog parachute springen(kijken ook heel leuk en lekker bakkie doen op het terras)

• SD, 16-02-2014

Eten bij Topido was erg lekker en heel dichtbij. Strand bij de vuurtoren heerlijk ruig. Kaap Noord een strandpaviljoen met het beste uitzicht.

5 vragen over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

• Ineke, 25-03-2014

Wandelen met de hond

Wij verblijven binnenkort in De Cocksdorp op Texel. Waar kunnen we fijn wandelen met onze hond ? Een loslopende flatcoated retriever ! Heel belangrijk is dat wij onze hond los kunnen laten lopen. Wie heeft goede tips ? Vriendelijk bedankt !

Texelfan, 26-03-2014

In deze tijd van het jaar is het strand de uitgelezen plek om lekker met de hond te wandelen.

• Jonathan pattyn, 26-11-2012

een vraag

graag meer info over B&B wij kommen van uit België wij fietsen graag zouden onze elektrische fiets mede brengen is er mogelijkheid de fietsen (veilige) opt e bergen en wat zijn de prijzen: per nacht en per persoon :of per kamer ? wat is er te zien in omgeving hopelijk spoedig antw gr Jonathan

• annette de wit, 11-07-2012

prijs

wat is de prijs om 1 nacht in de b&b te slapen, we zijn met z'n tweeen en we willen eind juli of begin augustus evt. komen.?

Fam. Braamse, 14-09-2012

Bel even zelf naar de B en B