Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

9.3Fenomenaal

Nederland, Waddeneilanden, Texel

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor De Smederij Texel (Cocksdorp) voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

239 reviews over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

• 2018
    8Marjolein27-10-2018

Heerlijk een paar dagen met de hond in deze B&B verbleven en in 1 woord: fantastisch! De kamers zijn heel knus en gezellig ingericht, voorzien van eigen badkamer en toilet, waterkoker en een koffiezetapparaat! Iedere ochtend wordt er een ontbijmand voor de deur gezet, met ook iedere dag een wisselend, uitgebreid en lekker ontbijt met een koekje voor de hond erbij. Wij hebben ons hier heerlijk vermaakt en genoten van de gastvrijheid!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Hermien en Adry Weijenberg25-10-2018

De Smederij is gewoonweg geweldig!

De Smederij is een zeer sfeervol B&B in de kop van Texel. De eigenaren zijn hartstikke vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt is elke dag weer een verrassing en ruim voldoende. De kamers zijn net, sfeervol en rustig ingericht. We hadden een kamer met een heuse bedstee. We waren nog nooit op Texel geweest en het verblijf in de Smederij heeft onze korte vakantie tot een zeer aangename gemaakt. We zijn zeer tevreden over De Smederij.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Hoekert21-10-2018

Genieten !

Geweldig gezellig b&b. Mooie kamer met een heerlijk bad! Ontbijt is heel uitgebreid en met verse jus en warme broodjes. Dorpje is erg gezellig en alleen op loos afstand. Wij hadden onze hond mee en ook hij was erg welkom!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Inge van der Aart01-10-2018

Verrassend fantastisch

Gastvrij ontvangst, leuke accomodatie, goed ontbijt.

• 10Benjamin22-09-2018

Fantastische

Het is een geweldige TOP B&B. Het vriendelijke ontvangst, de kamers en dan ook zeker de inrichting, de tuin, gratis koffie en thee service op de kamer en het uitgebreide ontbijt smorgens met warme broodjes die klaar staat in een mand en die je kunt eten waar je wilt op de kamer of in de tuin. Echt helemaal GE-WEL-DIG!! We waren voor 1 nacht maar komen zeker als we op Texel zijn hier terug!

• 10Beppie van der Veen05-09-2018

Ontzettend fijne B en B ,heerlijke bedden , fijn ontbijt en de kamers zijn zeer knus. Eigenaren wonen ernaast en zijn altijd bereid te helpen indien nodig, hele lieve mensen. Zou eigenlijk liever wat anders schrijven, omdat het op deze manier n.l wel erg druk word daar, dus verder van te voren al boeken, maar eerlijk is eerlijk.

• 10Janine27-08-2018

Fantastische B&B heel erg de moeite waard!!!

Super leuke B&B in rustig dorp maar met voldoende leuke restaurants en erg vriendelijke ontvangst. Goede kamer en badkamer. Fantastische gevulde ontbijtmand die je op jouw gewenste tijd ‘s ochtends krijgt aangereikt. Gratis koffie en thee service op de kamer. Mooie tuin waar je als je wilt kunt verblijven. Boek rechtstreeks bij eigenaar i.p.v. touroperator! Ga zeker nog eens terug.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 10Diana25-08-2018

Geweldig!

Wij hebben mijn moeder dit cadeau gegeven. Ze heeft 2 nachten met haar hond in kamer Vuur geslapen. Ze vond het fantastisch! Heerlijk uitgebreid ontbijt. Alles was tot in de puntjes verzorgd! Echt een aanrader!

Alleen gereisd in augustus 2018

• 10Rita uilenberg02-08-2018

geweldig

heerlijke rustige camping. vriendelijke boer Saal. goede sanitaire voorzieningen. lekker dicht bij het strand

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Edwin Moesman03-07-2018

Prijs/kwaliteit helemaal top!!!

Kamers zien er mooi en schoon uit, het personeel super aardig!! Ontbijt erg uitgebreid en heerlijk!! Je krijgt de keuze om het ontbijt op je kamer te nuttigen of in de tuin. Het laatste is een aanrader mocht het weer daar zich voor toe laten uiteraard. Voor mij gasten was dit het geval.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp) info