Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

BedAndBreakfast
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag26°12°
Bed and Breakfast De Smederij Texel  (Cocksdorp)
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor De Smederij Texel (Cocksdorp) voor je op een rij gezet:

42 tips over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

Lia Vermeulen, 23-6-2015
Eten bij de buren : restaurant Topido. Koken met Texelse producten en groenten uit eigen tuin.
Nieske en Luuk, 15-6-2015
Relaxen in de sfeer van vroeger ? Ga naar B & B De Smederij !!
Petra van Ballegooijen, 20-4-2015
Uitstekende verzorging, je hoeft maar iets te vragen of het wordt geregeld.

Jody, 5-1-2015
    Laat je sloffen thuis want er liggen handgebreide sloffen klaar op bed :-) Mocht je een speciaal dieet volgen (bijv. glutenvrij) dan kan je dit doorgeven aan de eigenaresse. Ze gaan graag voor je aan de slag.
    Nico Webeling, 7-9-2014
    Geen, alles was perfect. Ook de ruime tuin stond ter beschikking.
    Marcia, 17-8-2014
    Op Texel is er altijd genoeg te doen. Sta vroeg op en loop de dijk op voor de zonsopgang, huur fietsen, rijd het eiland rond. En kom dan weer terug in De Smederij, maak een kopje koffie of thee en voel de ontspanning.

Loes Dings-Bouten, 13-8-2014

~Uit eten bij De Rog verderop in de straat. Goed eten voor mooie prijzen en kindvriendelijk. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Onze zoon mocht kleurplaten uitzoeken en de kleurtjes stonden ook al klaar! Ons beviel het zo goed dat we alle drie de avonden hier zijn gaan eten. Laat je ook eens verrassen door de specialiteiten van de dag.

~De vuurtoren beklimmen, super uitzicht!

~Het strand bij paal 33, heerlijk uit de wind, hier hebben we zelfs 2 zeehonden gezien!

willem en astrid, 13-5-2014
    Heerlijk eten bij de Rog, stukje verderop in de straat.
    SD, 16-2-2014
    Eten bij Topido was erg lekker en heel dichtbij. Strand bij de vuurtoren heerlijk ruig. Kaap Noord een strandpaviljoen met het beste uitzicht.
    Jolanda Beuving, 9-2-2014
    Ecomare, mindfulnesstexel , uitkijkpunt, zwembad,heerlijk uitwaaien langs het strand

Onze bezoekers bekeken ook: