5 vragen over Bed and Breakfast De Smederij Texel (Cocksdorp)

• Ineke, 25-03-2014 Rapporteren

Wandelen met de hond

Wij verblijven binnenkort in De Cocksdorp op Texel. Waar kunnen we fijn wandelen met onze hond ? Een loslopende flatcoated retriever ! Heel belangrijk is dat wij onze hond los kunnen laten lopen. Wie heeft goede tips ? Vriendelijk bedankt !

Texelfan, 26-03-2014

In deze tijd van het jaar is het strand de uitgelezen plek om lekker met de hond te wandelen.

• Jonathan pattyn, 26-11-2012 Rapporteren

een vraag

graag meer info over B&B wij kommen van uit België wij fietsen graag zouden onze elektrische fiets mede brengen is er mogelijkheid de fietsen (veilige) opt e bergen en wat zijn de prijzen: per nacht en per persoon :of per kamer ? wat is er te zien in omgeving hopelijk spoedig antw gr Jonathan

• annette de wit, 11-07-2012 Rapporteren

prijs

wat is de prijs om 1 nacht in de b&b te slapen, we zijn met z'n tweeen en we willen eind juli of begin augustus evt. komen.?

Fam. Braamse, 14-09-2012

Bel even zelf naar de B en B

• L.Martens, 22-03-2012 Rapporteren

Verblijf voor minder validen

Heeft u aangepaste bed,douche,en WC met beugels?

V&A, 27-03-2012

nee

We hebben een aantal aanbieders voor De Smederij Texel (Cocksdorp) voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken

• bert van den born, 09-06-2010 Rapporteren

prijs

hallo,ik was even benieuwd naar de prijzen van de kamers. wij gaan binnenkort naar Texel,en willen we in een b&b. hartelijk dank gr.bert van den born

robert scherpenisse, 03-10-2011

Mijn tip is de Smederij, de prijzen zijn divers. Met erg lieve mensen