Villa De Ruyterplaats

Meer villa info

23 reviews over Villa De Ruyterplaats

• 2019
    4D. Selman10-05-2019

Slecht, duur, geluidsoverlast en vreemde eigenaar

Slecht en duur! Eigenaar was heel rare, typische man. Is ook niet, huisjes staan op een boerderij. Hij ging s'avonds na 22 uur met landbouwmachine's op het land aan het werk. Geluidsoverlast tot over middernacht! Afrader!

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

8Sebastiaan25-08-2014

Prima

Prima accommodatie. De heer Keijzer heeft erg zijn best gedaan om het ons naar de zin te maken. Wij wilden op zondag vertrekken en dat was ook geen probleem. We mochten bellen wanneer we vertrokken. Hij is toen naar het huisje gekomen en heeft keurig onze borg terug betaald. Enige minpunt als je met jonge kindjes bent: er loopt een klein boerenslootje achter de huisjes langs dat best nog wel diep is, maar dat niet opvalt door al het gras en riet. Als je met kleine kindjes gaat, is het raadzaam om een huisje te vragen waar geen slootje achter loopt (die zijn er volgens mij wel).

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 5Kornelia Moes22-04-2014

1x maar nooit meer!

Villa de Ruyterplaats klinkt heel wat en op de foto ziet het er goed uit. Bij aankomst is de werkelijkheid heel anders. Een slecht onderhouden degelijk huis, erg smerig en veel van de beloofde apparatuur is deffect. Beheerder komt erg verward over en komt afspraken niet na. Hij stond op de derde dag van ons weekend 'smorgens aan de deur met de vraag of we al zo ver waren? Het was pas zondag en we zouden maandag vertrekken!!! Geen excuus voor dit gedrag van meneer. Deze beheerder heeft een goed schoonmaakbedrijf nodig, een hovenier en een installateur om de lantaarnpalen aan te sluiten. Het terrein direct naast het park is echt een dikke rommel. Een dikke prijs voor zo'slecht onderhouden huis!

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 6fam.Smorenburg17-04-2014

Jammer!!!!

Het huis op zich is prachtig. Ruim, mooi en compleet ingericht, maar zoals vorige Schrijvers ook al vermelden, het lijkt of de eigenaar/beheerder het niet aan kan. Hij wilde ook niet toegeven dat het vies was, dus ook geen excuus, jammer. De badkamer, toilet en keuken waren echt niet schoon, en we zijn echt niet de grootste zeurders. Aan stof op een plint of in een hoek zullen wij ons niet storen. Het gras rondom het, met onkruid overwoekerde, terras was al héél lang niet gemaaid. En leuk, een Whirlpool en stoomdouche, maar als de helft niet werkt heb je er ook niet veel plezier van. Jammer!

Gereisd met partner in april 2014

• 8Lena17-12-2013

mooie villa's

Prima vakantie gehad hier op een ding na. Om 23.00 kwam de beheerder inspectie doen op een zeer autoritaire wijze....(hij wilde het hele huisje inspecteren incl. de slaapkamer waar mijn zoontje sliep) Hij dacht dat we meerdere gasten hadden in het huisje terwijl we alleen maar bezoek hadden gehad van vrienden van onze kinderen. Dit heb ik als een enorme inbreuk op mijn privacy ervaren en achteraf onacceptabel gedrag.

Gereisd in juli 2013

• 5Marjolein Smit10-06-2013

Het viel tegen

Gedateerd en niet goed onderhouden. Voor die prijs die we hebben betaalt had ik echt verwacht dat het spik en span zou zijn (550 euro voor een weekend). Het was op het oog schoon maar als je goed keek was het niet grondig schoon. Bank was stuk en geplakt met tape. Stoffige hoekjes etc. Stoelen die buiten staan die staan er al jaren gok ik. Buitenom moest het nodig aangepakt worden, de tuinen en onkruid. Speeltuin betreden op eigen risico. Dit was een vervallen hoekje. Ook bij aankomst stond er een grote hond ons op te wachten. De meneer was echt heel aardig maar ik denk dat hij dit achterstallig onderhoudt niet zo ziet.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9Joost13-01-2013

Schitterende bungalows

Midden op Texel staan deze prachtig ingerichte bungalows. De meningen hier op Zoover waren over het algemeen heel positief maar een negatieg berichtje over de schoonmaak brengt je dan aan het twijfelen. Nou, dat is hier niet nodig want dit huis was Brandschoon. En niet oppervlakking schoon maar echt schoon. Dus daar geen discussie over. We werden keurig ontvangen door een heer die ons alles van het huis liet zien. Correcte ontvangst dus. De inrichting van deze bungalow was compleet en alles werkte naar behoren. Van de zonnebank tot de stoomdouche. Perfect. Ik kan deze bungalow iedereen aanraden! Wij gaan zeker weer terug!

Gereisd met partner in december 2012

• 9M&W16-01-2011

Luxe vakantie villa

De villa is voorzien van alle gemakken. Het enige wat ontbrak is een oven. TV was wel wat verouderd. Huis was schoon en was erg groot voor met z'n tweeen. 1 hele grote slaapkamer met zonnebank, ruime overloop en nog twee slaapkamers. Badkamer met bad en een stoom/douche cabine. Ruime tuin met hoge heg, zodat je genoeg privacy had. Genoeg meubilair vor buiten, die voldeed. Geen overlast gehad van paarden. Waar er paarden stonden, stond er wederom een hoge heg omheen. Onze hond was welkom! Huis werd door de eigenaar goed uitgelegd, was wij erg waardeerde. Den Burg was lopend te bereiken, top locatie

Abosuluut voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in maart 2010

• 4Anoniem14-10-2010

Dit was eenmalig

De vakantiewoning was ruim en luxe ingericht. Echter mankeert er toch wat aan de meubels. Deze gaan duidelijk al een paar jaartjes mee. Ook de tuinmeubels zijn niet meer van deze tijd. Wat vooral stoorde was het belachelijk aantal paarden wat er rondliep. Bovendien stonk het hierdoor echt naar paardemest. Dit was een keer en nooit meer. Voor dat geld kan je wel beter krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 8Margreet Scheerder17-09-2010

Luxe, ruime woning op een mooie locatie

Ruime woning, voorzien van veel comfort. Net buiten de bebouwde kom van Den Burg. Rustige locatie, mooi uitzicht.

Schoonmaken is geen kernkwaliteit van eigenaar, woning was op sommige punten gewoon vies bij aankomst. Schilderwerk binnen mag wel een opknapbeurt hebben.

Gereisd met partner in september 2010

Villa De Ruyterplaats info