Hotel De Pelikaan

• Sauna

255 reviews over Hotel De Pelikaan

• 6Loes17-09-2020

Ouderwets

Geen airco. Met 30 graden te warm in de kamers. Geen raam wat open kon. Vreselijk. Ontbijt was goed.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 6Marie19-08-2020

Blokkendoos

Kamer viel tegen,verkocht als standaard, nog minder dan standaard , absoluut niet geschikt bij temperaturen boven de 20C, gehorig als een blokkendoos, verder prima ontbijt, prima bediening achter de bar, receptie wat stug

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Fam Verheijen16-06-2020

Top Hotel op Texel

We hadden een 3 daags diner arrangement geboekt met een de luxe kamer. Kamer top en ruim opgezet. 4 gangen diner ook top. Ontbijt is in vorm van een ontbijtbuffet en ook die is goed. Parkeren gratis en voor de deur. En zeer vriendelijk personeel. Hotel ligt centraal gelegen. Wij waren nog nooit op Texel geweest.

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Jan11-05-2020

Pelikaan Texel

Goed hotel. Pluspunten waren de kamer we kreeg gratis een upgrade van de kamer, het eten en de ligging vlakbij de Koog. Minpunten communicatie bij wijziging boeking en de huurfietsen zijn vies en oud.

Gereisd met partner in mei 2020

• 7Monique27-02-2020

Leuk hotel

Leuk hotel. We waren een uurtje te vroeg en gingen er niet vanuit al op de kamer te kunnen, maar hadden bedacht in het hotel wat te gaan drinken. Maar we kregen niet de gelegenheid maar werden weggestuurd. Al bij diverse hotels geweest, maar dit nog nooit meegemaakt. Na de vraag of ze wat tips voor ons had voor de omgeving, werden we verwezen naar een krantje over Texel. Jammer. Eind van de middag terug en werden we wel welkom ontvangen door een jongere dame achter de receptie. We hadden 2 standaard kamers geboekt. De kamers zijn wel wat aan de kleine kant, maar voor 2 dagen prima te doen. Hetzelfde geldt voor de badkamer. Bedden zijn prima en het is schoon. 's Avonds hebben we maar niet in het hotel gegeten. Daarna wel in de pub in het hotel wat gedronken. Een leuke plek en er hangt een gezellige sfeer. Hier was het personeel heel erg vriendelijk. Het ontbijt is heerlijk. Je kan zelf je glaasje verse jus persen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2019
    8Bert Kassing20-12-2019

Goed hotel waar we graag terugkomen

We verbleven in het hotel van zondag t/m dinsdag. Het was niet druk, maar dat komt vast door de periode waarin wij gingen. Het inbegrepen viergangendiner was erg goed. Bediening was top! De comfortkamer voldeed aan onze verwachting. Alleen onze TV was prut. Kregen we niet aan de praat. Werd vervangen, maar toen werkte de afstandsbediening weer niet goed, veel ruis op de TV en geen publieke omroepen. Maar goed, we hebben het er mee gedaan.

Gereisd met partner in december 2019

• 10A. Degeling24-11-2019

Deze mensen weten wat gastvrijheid betekent!

Weekend geweest op basis van Waddenarrangement in comfortkamer. We hebben het heerlijk gehad! Mooi hotel, perfecte ligging, we voelden ons echt thuis. Complimenten voor de witte en zwarte brigade. Heerlijk gegeten en het team van de bediening verdient alle lof!

Volgende keer al doen wij Texel aan.. Dan wordt het zeker weer de Pelikaan!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Fam Blom16-11-2019

Heerlijk verblijf

Heerlijk hotel Mooi centraal tussen Den Burgh en De Koog Sauna en Solarium mogelijk! Schone kamer, hele nette badkamer met goede douche Zeer vriendelijk personeel. Behulpzaam Heerlijk ontbijt met verse jus d’orange en lokale zuivelproducten

Gereisd met partner in november 2019

• 10Mandy25-10-2019

Aanrader!

We komen al jaren bij De Pelikaan en wat me telkens weer opvalt is hoe gastvrij de medewerkers zijn. Ze maken altijd een praatje en nemen de tijd om te vragen hoe het verblijf bevalt. Wij vinden persoonlijk de locatie ideaal, omdat je wel bij De Koog zit, maar niet in de drukte. Het is echt prima te doen om naar het strand te lopen. Stukje door het bos, dan door de prachtige duinen en hop je staat op het strand. En als we dan terug zijn van onze wandeling nemen we altijd een heerlijke Skuumkoppe aan de bar. Zo gezellig. Net een Engelse pub. Bedden zijn goed en het eten in het restaurant wordt elk jaar verrassend beter. Bij na culinair te noemen. Kortom, wij kunnen iedereen De Pelikaan aanbevelen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 4Kruys22-08-2019

Eenvoudig

Zeer eenvoudig Hotel. Simpele en ongezellige kamer! Veel lawaai door afzuigsystemen op het dak. Veel te warme kamer. Ontbijt eenvoudig. Koffieapparaat en sinaasappel-pers kapot. Receptie zeer vriendelijk. Geen hotel waar wij weer naar toe zullen gaan.

Gereisd met partner in augustus 2019

Hotel De Pelikaan info