Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Hotel De Pelikaan

Hotel
Weer vandaag3°1°
Hotel De Pelikaan
7,6

Goed

Score uit 235 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Hygiëne7,9
  • Eten7,8
  • Kamers7,4
  • Prijs/kwaliteit7,4
  • Service7,4
  • Ligging7,9
 
Review toevoegen

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor De Pelikaan voor je op een rij gezet:


Reviews

232 reviews over Hotel De Pelikaan in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
177
Goed: 7 - 8
20
Matig / voldoende: 5 - 7
23
Onvoldoende: 1 - 5
10



9

Zo hoort het

Cobus, 
22-11-2018
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service9
  • Ligging9
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service9
  • Ligging9

Zo hoort het dus. Hier klopt gewoon alles. Comfortkamer is groot, aparte douche en bad. Lekker diep en groot bad. Kamer is een beetje kaal en steriel, een beetje kleur zou wonderen doen. Misschien nog een koelkastje, dat zou helemaal top fijn. en het beeld op de tv mag ook wel wat beter. Voortreffelijk diner, gezellig bar, bijzonder vriendelijke medewerkers. Betrokken en attent. 10 minuten op de fiets naar De Koog, leuke bars en restaurants. Kort bij het strand. Echt een hotel om terug te komen.

9

Thuiskomen als eilander

Fam. Bus, 
8-9-2018
  • Hygiëne9
  • Eten10
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service10
  • Ligging10
  • Hygiëne9
  • Eten10
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service10
  • Ligging10

Wij hadden een appartement met halfpension in het hotel. Het appartement, voor de tweede keer, was perfect voor een verblijf van een week. Het ontbijt en diner maakten de korte vakantie helemaal af. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles zag er keurig en verzorgd uit.

9

Heb een fijne vakantie gehad.

Mira, 
20-8-2018
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging8
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging8

Lekker eten, vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt. We konden via het hotel fietsen huren en hebben heel veel van de omgeving gezien. Toen er een probleem met de fiets was heeft de receptioniste geholpen het probleem op te lossen. Super


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor De Pelikaan voor je op een rij gezet:

1
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
2
Neckermann Reizen
Neckermann Reizen
3
Booking.com
Booking.com

7

Niet voor herhaling vatbaar

Familie N, 
10-8-2018
  • Hygiëne6
  • Eten7
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service8
  • Ligging8
  • Hygiëne6
  • Eten7
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service8
  • Ligging8

Mooie douche en fijn dat er gratis Wi-Fi aanwezig was op de hotel kamer.

Erg kleine standaard hotel kamer, je kan maar net langs het bed lopen. Bedden erg doorgezakt waardoor wij niet prettig geslapen hebben. Heel erg warm op de kamer. Raampje open laten was geen optie omdat wij op de begane grond sliepen dus gelijk aan de parkeerplaats. Lekker ontbijtje maar niet erg uitgebreid.

5

Nooit meer

Dena, 
6-8-2018
  • Hygiëne2
  • Eten6
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service3
  • Ligging7
  • Hygiëne2
  • Eten6
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service3
  • Ligging7

Precies boven ons appartement woont een jong gezin permanent .

Dat betekent elke nacht tegen 01.30 wakker worden van de peuter .

En om 05.15 gaat vader eruit voor zijn werk (?)

En mevrouw begint de dag met flink stofzuigen ( meestal s’avonds ook nog een keer)

Dus rust...?! Nee, uitslapen en rust vind je hier niet.

Ook was de toilet bij aankomst hier zeer vies.

Hier werd niet echt vriendelijk op gereageerd door de receptioniste .

Kortom : NOOIT WEER!

9

Een verblijf om nooit te vergeten.

Sjaak Engberts, 
4-8-2018
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9

Verblijf is goed tot zeer goed als je een comfortkamer hebt geboekt. Deze is van alle gemakken voorzien. We hadden een upgrade wat zeer goed beviel ook gezien de extra kosten . Verder was het eten ontbijt en lunch en diner zeer goed verzorgd.


Advertentie
8

Wij gaan zeker nog een keer terug .

Thea Rosendaal, 
4-8-2018
  • Hygiëne8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging7
  • Hygiëne8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging7

Wij vinden het een heerlijk hotel .

Lekker eten .

9

Heerlijk genieten

Marian, 
4-8-2018
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9

Keurig net hotel, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en diner, parkeren gratis en genoeg plek voor de fietsen.

Het weer was niet zo goed, veel regen maar we hebben ons goed vermaakt.

  • Hygiëne8
  • Eten1
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service2
  • Ligging8
  • Hygiëne8
  • Eten1
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service2
  • Ligging8

3 dagen via een touroperator daar geweest Wat goed was de kamer op zich Gastvrijheid was erg slecht te noemen Kreeg bij het eten koude soep en werd wel gecorrigeerd Alhoewel dit erg slordig was Het eten word niet gecontroleerd

7

nooit meer

bert&sonja, 
24-7-2018
  • Hygiëne8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service1
  • Ligging10
  • Hygiëne8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service1
  • Ligging10

wij ,mijn vrouw leeftijd beiden 62 jaar en ik komen hier al jaren,het hotel op zich niets op aan te merken.

alleen de receptieoniste stug nors en onbeleefd

een minuut voor 8.00 s morgens gewoon weigeren om de tussendeur te openen om naar de auto te gaan om alvast tassen in te laden en dan naar de ontbijtzaal.mijn vrouw, ernstig ziek kan haast niet lopen.

ik vroeg of het te veel was om op het knopje te drukken om de deur te openen.

en ik zei erbij dat dit de laatste keer was dat we hier boekten.

antwoord was ,dat moet u zelf weten.

dit hotel is beter af als deze vrouw zou vertrekken.

er staan meerdere klachten over haar op deze pagina

vertrokken [24-7-2018]


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor De Pelikaan voor je op een rij gezet:

1
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
2
Neckermann Reizen
Neckermann Reizen
3
Booking.com
Booking.com

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Pelikaan in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Pelikaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie