Hotel De Pelikaan ***

Hotel De Pelikaan
Hotel De Pelikaan

Weer vandaag5°-1°

213 reviews over Hotel De Pelikaan in het Nederlands

Het was Geweldig, Fantastisch.

Roos, 30-1-2018

De ligging was optimaal, de service kon niet beter,de prijs heel erg betaalbaar, het eten was heel erg lekker, de kamer was mooi . Alles dus heel goed.

Goed 3* Hotel, vervelende nasmaak na diner!

Casper Sla, 29-1-2018

Vanwege de goede ervaring van vorig jaar, wederom een arrangement in Hotel de Pelikaan geboekt.

In dit geval hadden we ook vrienden uitgenodigd, wederom een upgrade naar comfort genomen en daar is niets mis mee.

Onze ervaring dit jaar is helaas wat minder, de kamers werden gerenoveerd en de verflucht hangt dan wel door het hele Hotel, maar goed, ook dit went.

Onze afknapper is volledig aan de ober in het restaurant toe te schrijven.

De eerste avond hebben wij als tip aan de ober gegeven om het voorgerecht (carpaccio) wat langer buiten de koelkast te laten acclimatiseren, als de carpaccio erg koud is, gaat dit ten koste van de smaak.

De 2e avond echter, was de carpaccio mogelijk nog kouder, de frites waren verbrand en de groente was tot snot gekookt.

Wij hebben hier melding van gedaan aan de serveerster, echter de ober vond dit niet correct en dat had direct aan hem gemeld moeten worden.

Hij nam hierbij een bijna vijandige houding aan.

Deze ober kon duidelijk niet tegen kritiek, ook aangegeven dat klachten of tips juist gekoesterd moeten worden. De ober heeft hier een heel andere mening over, vervolgens heeft hij een andere bestelling uitgeserveerd en hebben hem niet meer terug gezien. Het dessert hebben wij vanwege deze anti climax vanaf gezien.

Het gedrag van deze ober geeft een negatief gevoel op ons verblijf in Hotel de Pelikaan, wij zullen dit Hotel daarom ook niet meer bezoeken.

Jammer, dat in dit geval niet wordt toegezien op een correcte houding van bedienend personeel.

Ontbijt was wederom dik voor mekaar, evenals de ontvangst bij de receptie.

Magnifique!

J.soons, 11-12-2017

Alles in het appartement prima in orde. Schoon, comfortabel, goede bedden. We hebben er een prettig tangoweekend gehad.

Top!

Meijer, 5-12-2017

Super goed hotel! Netjes en een gezellige sfeer.

Vriendelijke medewerkers, super goed eten! Wij komen hier zeker weer.

Rustig hotel,vriendelijk professioneel personeel,prettige verzorgde kamers

Gerard

Gerard, 25-11-2017

We hadden een half pension arrangement geboekt.

Ontbijtbuffet goed

Diner eerste avond goed, 2e avond matig.

Verder was alles goed

Volledig naar mijn verwachting

Gil, 25-11-2017

Dit hotel is wat inrichting en ligging betreft ideaal,rustig gelegen ,klassevol zonder kitcherigge details ,een heerlijk ontbijt en vriendelijke ontvangst,echt een aanrader.

Goed verzorgd, mooie locatie en gastvriendelijk.

Fam vd Reijden, 19-8-2017

Zeer goed: schone kamer. sfeervol hotel, vriendelijk personeel, prima en uitgebreid ontbijt. Locatie dicht bij bos duinen en zee, fietsenverhuur was goed.

Minder schoon waren de toiletten in de algemene ruimte.

De matrassen zijn naar mijn mening aan vervanging toe (erg zacht).

Goed en gastvrij hotel

Nel Lodder, 18-8-2017

Goede service, vriendelijk personeel mooie ligging, schoon. Wat minder dit jaar de menukaart. Erg eenzijdig.

Fam vd de Fijnaart, 3-8-2017

Alles is er goed VOELT ALS THUIS KOMEN.Wij komen hier al jaren.

Super vriendelijk personeel, kamers fantastisch en heerlijk eten.

We hebben een aantal aanbieders voor De Pelikaan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Pelikaan in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Pelikaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Pelikaan scoort een 7.95 uit 10 op basis van 216 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: