Appartement De Pelikaan 154

5 reviews over Appartement De Pelikaan 154 in het Nederlands

Het was geweldig

a. booi
27-10-2016

Dat het appartement erg goed uit zag. De ligging is fijn omdat het centraal ligt. Alles in het appartement was netjes, schoon en heel. We zijn 4 dagen geweest en hebben genoten. Het is een rustig complex. De medewerkers van het hotel waren erg vriendelijk en we konden gebruik maken van de service die het hotel bood. Er zijn fietsen te huur. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant. Er zijn grote supermarkten in de Koog en dat is handig. Het houd de kosten laag.

Mooie omgeving

Johannekeri
7-3-2016

Leuk hotel, wij zaten op de gang beneden rechts. Twee bedden naast elkaar Bedden erg zacht gehorige kamers . De begane grond toe aan vernieuwing ontbijt goed maar is niet uit gebreid. Koffie louw.verbeter puntjes. Verders leuk weekend gehad in texel

Precies goed voor ons

Nina en Hans
16-11-2014

Onze eerste indruk was goed.

De omgeving is heel fijn vlak bij de bossen duinen en de zee.

Prijs/kwaliteit is in orde je kunt niet alles hebben voor een redelijke prijs.

Het appartement was schoon wat we belangrijk vinden.

Restaurant zijn we niet geweest.

De dame aan de balie was heel behulpzaam en correct.

Nee dank u

Emiel
29-6-2012

Bon via Groupon, kort voor aflopen geboekt. Mij werd verteld dat er geen ruimte meer was. Kreeg het gevoel dat we door onze bon niet heel welkom waren. Na aandringen bleken ze nog wel appartementen beschikbaar te hebben. De prijs was minder korting dan de prijs die ik voor de bon had betaald. Laat staan vertegenwoordiging van de echte korting. Dame van de receptie reageerde kortaf dat ik dan maar eerder had moeten boeken. Snap nog steeds niet wat het verschil is tussen een appartement of een hotelkamer. Nu betaalde ik het volle pond. Is dat klantvriendelijk? Appartement was schoon maar sober. Geen sfeer en erg steriel. Typisch jaren 80 bungalow-bouwstijl met betonblokken met grijze steentjes. Ontbijt was redelijk ok. Wel slappe koffie. Personeel was vriendelijk. Over het geheel is het appartementen-gedeelte geen aanrader en vond ik klantvriendelijkheid als het gaat om de afhandeling van betaling/reservering dus slecht.

Nooit meer

Nooit Meer
31-7-2011

Afgelopen week een week in een appartement op de begane grond.

Wij hebben nog nooit zo'n slecht appartement gehad, alles wat in de keukenkastjes stond was vies en de kastjes vielen nog net niet uit elkaar, op en tussen de bank zaten etensresten, de bedden hebben geen matrashoes alleen een overtrek wat iedere keer verschuifd! De bedden waren te kort en enorm harde matrassen! De douche was vies en er was geen stofzuiger aanwezig, wel erg fijn met een kindje van 7 maanden die overal op de grond kruipt! De televisie kreeg alleen maar wit beeld en de afstandbediening was aangevreten door een hond! Bij de eind afrekening hebben ze 3 volwassenen gerekend terwijl wij telefonisch geboekt hadden voor 2 volwassenen en 1 baby! Ook hebben wij gevraagd op de vertrekdag een half uur langer te mogen blijven ivb voeding van de baby maar ook dit was niet mogelijk!! Erg jammer Wij gaan hier dus nooit meer naar terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Pelikaan 154 in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Pelikaan 154 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Pelikaan 154 scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.