Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Moerbei

NederlandWaddeneilandenTexel

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Moerbei voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 170 reviews

Meer bed & breakfast info

170 Reviews over De Moerbei

• 9Joshua Boon29-08-2022

Zeer gastvrij ontvangen

Een mooie locatie met uitstekende service, gastvrij ontvangen. Het was een zeer goed ontbijt en een mooi ingerichte kamer met alle gemakken voorzien.

• 10Ellen & Cher17-08-2022

Geweldig!

Wij hebben een heerlijke, ontspannen week ervaren in De Moerbei in De Cocksdorp: Geweldige gastvrouw- en heer, iedere dag een voortreffelijk ontbijt in de tuin met een lekkere "verrassing", mooie schone kamer, heerlijke bedden en dan de prachtige , rustige tuin en omgeving. We zijn zeker van plan vaker een bezoek te brengen aan de lieve beheerders van de Moerbei. In een woord: GEWELDIG!

• 10Susanne & Thomas17-08-2022

heel mooi en idyllisch

We verbleven 3 dagen in deze prachtige B & B. We vonden alles erg leuk. Esther en Norbert zijn erg aardige, vriendelijke mensen. We voelden ons zeer welkom. Het ontbijt was buitengewoon goed. We komen graag terug.

• 9Marcel en Nicolette11-08-2022

Geweldige locatie!

Dit was de eerste keer voor ons bij Esther en Norbert in de Moerbei maar absoluut niet de laatste keer! Alles tot in de puntjes verzorgd door deze twee uitermate gastvrije mensen. Kamer was perfect op orde en het ontbijt was geweldig. Kortom, uitermate tevreden en een dikke pluim voor de Moerbei.

• 9Jan en Thea09-08-2022

Gastvrije en vriendelijke eigenaren.

Heerlijk ontbijt in de tuin met zelf gemaakte producten, helaas de kamer/ badkamer aan de krappe kant wel verzorgd en schoon. We hadden mooi weer dus alles prima te doen.

• 10Wim Warman01-08-2022

Fantastisch!!!!

Dit blijft mijn favoriete verblijf in Texel. Esther en Norbert zijn twee zeer lieve, rustige en toch enthousiaste en gepassioneerde mensen, die het de gast zoveel mogelijk naar de zin willen maken. Dit doen ze heel relaxed en natuurlijk, dus je voelt je er ook heel comfortabel bij. Uitstekende kamers met fantastische airco op warme dagen. Geweldig ontbijt, hetzij in de prachtige tuin of als het regent of te koud is gewoon netjes op de kamer. Het is altijd weer een geweldige ervaring om hier te verblijven.

• 9Peter Fonck20-07-2022

Ontdek Texel vanuit De Moerbei!!

Het noordoosten van Texel biedt ruimte, natuur, maar ook gezelligheid! De Moerbei is een geweldige uitvalsbasis om Texel te ontdekken. De BenB is mooi, schoon, gezellig en heeft een prachtige tuin. Verder is het ontbijt geweldig en zijn de eigenaren vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader dus!!!

• 10Monique11-07-2022

Mooie locatie in de Cocksdorp met fantastisch ontbijt. Uiteten voor de deur en fietsen huur een paar passen lopen.

• 9Lin04-07-2022

Fijn plekje

Fijn plekje om te verblijven. Gastvrij, schoon en verzorgd. Lekker bed en douche. Genoten van een heerlijk ontbijt in de tuin.

• 8Els16-06-2022

We hebben het erg fijn gehad

Vriendelijke gastvrouw en gastheer. Heerlijk ontbijt in een prachtige tuin. Alles zag er heel verzorgd uit.

Bed & Breakfast De Moerbei info

• AirconditioningNiet beschikbaar