Bed and Breakfast De Moerbei

73 reviews over Bed and Breakfast De Moerbei in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

esmee stam
12-10-2018

Prachtige mooie ruime kamer en badkamer! Super gastvrij ontvangen. Een geweldige tuin en een super mooi pand op een hele gezellige locatie! Het was brandschoon en het ontbijt heel goed verzorgd!

Super!

Anna
1-10-2018

Alles was super, geweldig mooie kamer met voorzieningen mindervaliden, heel lekker ontbijt, zelf tijdstip ontbijt kiezen, mooie locatie en tuin! Alleen 1 dingetje was minder, kamer was heel koud, centrale thermostaat, dus je kunt verwarming niet zelf regelen, je kunt wel vragen om hoger te zetten, maar slaat dan weer af. Met warm weer is natuurlijk geen probleem, maar in najaar winter wel. Ondanks kou komen we hier zeker terug, want is ronduit super verblijf en hele vriendelijke eigenaars!

superlocatie !

ve
30-9-2018

super vriendelijke mensen ! heel rustig gelegen en prachtige propere kamers.

Het ontbijt was heerlijk en werd iedere morgen op de kamer gebracht .

De mensen proberen er echt iets fantastisch van te maken !

Zegt het voort!!

Annemarieke
9-9-2018

Gelukkig geen probleem dat we pas tegen 8 uur 's avonds Aankwamen. Vriendelijk ontvangst.

Heerlijk geslapen, heerlijk ontbijt.

Kortom een heerlijk weekend Texel mede door de "slaap" locatie

Ed & Marja Koch
9-9-2018

Geweldige mensen en service niets te kort ook zonodig drinken in de koelkast van de Kamers

Verwennerij in Texel

Linda Polus
9-9-2018

Wij kwamen al 's middags aan en werden vriendelijk ontvangen, mochten onze fietsen en bagage al achter laten terwijl de kamer gekuist werd. Na een rustige nacht werd het uitgebreid ontbijt op de kamer gebracht : vers brood en croissants, vers fruitsap, spiegeleitjes, kaas, ... en de lekkerste granola met yoghurt en vers fruit. Nadat we de mooi onderhouden tuin bewonderd hadden hebben we onze fietstocht door het mooie Texel verdergezet.

Onvergetelijk!

Marylse
27-8-2018

Een bruiloft op Texel was de aanleiding voor een heerlijk weekendje weg met 5 vriendinnen... zodoende zochten en vonden wij de Moerbei: een B&B waar het ons werkelijk aan NIETS ontbroken heeft op een prachtige locatie, met enorm comfortabele kamers, een niet te evenaren ontbijt en vooral een gastheer en -vrouw die het ons werkelijk op alle fronten naar de zin heeft gemaakt. Wat een gastvrijheid! Het was in alle opzichten een onvergetelijk weekend!

Ankie enhans
27-8-2018

Prachtige kamer schoon netjes onze hond was mee

Service prima lekker mooi ontbijt rekening houdend met mijn beperkingen

Top dus

Van der Schot
15-8-2018

Wat een prachtig plekje en bijzonder aardige gastheer en gastvrouw. Een plek waar je je meteen thuis voelt. Heerlijk en goed verzorgt ontbijt.

Gewéldig

Bo en Peter
15-8-2018

Heerlijk genote op Texel de Cocksdorp, ons verblijf bij de Moerbei heeft het helemaal kompleet gemaakt!! Wat een mooie BNB, schoon, gastvriendelijk en genoten van een heerlijk ontbijt!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Moerbei in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Moerbei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.