Bed and Breakfast De Moerbei

Meer bedandbreakfast info

106 reviews over Bed and Breakfast De Moerbei

• 10Jesse30-09-2020

Super!

Fantastisch verblijf! Top kamers, heerlijk ontbijt en super gastvrije eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Jentina22-09-2020

Geweldig verblijf!

Een heerlijk verblijf gehad dit weekend! Mooie & nette locatie, gezellig en smaakvol ingericht! Een warm onthaal door de familie die deze B & B runnen. Leuke gezellige mensen die je het echt naar je zin willen maken. S'morgens kregen we een heerlijk ontbijt in de mooie tuin wat goed verzorgd was. In een gezellige straat met restaurantjes en vlakbij de vuurtoren en het strand. Deze B&B is een echte aanrader en bij een volgend bezoek aan Texel gaan we hier zeker weer heen!

Gereisd met partner in september 2020

• 10MBranger25-06-2020

Fantastisch!

Fantastische BnB. Zowel de binnen- als de buitenkant ziet er zeer verzorgd uit. Mooie tuin om lekker van het zonnetje te genieten. De ligging was pefect. Gelegen in een straat met restaurants en winkeltjes, vlak bij het strand. De kamers zijn schoon, netjes en gezellig. We hadden de grote kamer boven met een prachtige behang (foto) achter bed. Een topper! In de ochtend lekker ontbijt aan een tafeltje geserveerd. En eigenaars ook zo lief en super vriendelijk. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Carla02-03-2020

Heerlijk verblijf!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad bij B&B De Moerbei. De kamer is super schoon en erg mooi ingericht. Je voelt je direct thuis hier. We werden zeer warm onthaald. Het ontbijt wordt in een leuk mandje naar de kamer gebracht. Je ruikt direct de verse broodjes en het was een heerlijk ontbijt. Alles ziet er goed verzorgd uit. Direct naast de B&B vind je allerlei restaurantjes. Als we weer terug gaan naar Texel, gaan we zeker hier weer boeken!

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    10Dionne01-12-2019

Geweldig!

Ik mocht logeren in de prachtige kamer genaamd; De Alba, dit is de mindervaliden kamer waar b&b de Moerbei over beschikt. Niks is gelogen als ik vertel dat deze kamer ten eerste heel uitnodigend is als je binnenkomt, er hangt een goeie sfeer en het ziet er mooi, verzorgd en netjes uit. De kamer beschikt over een hoog bed, genoeg ruimte en voorzieningen die je in je verblijf nodig hebt als je mindervaliden bent. Aan alles is gedacht! Ik ben meer dan tevreden over mijn nachtje in b&b de Moerbei, het is zeker een aanrader. Oh en het ontbijt is heerlijk, alles is tot in de puntjes verzorgd.

Alleen gereisd in november 2019

• 10Laura20-11-2019

We komen graag weer terug

Super verblijf! Nette schone kamer en hele aardige eigenaars.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Bas en Jolijn28-10-2019

Een aanwinst voor Texel. Heerlijk verblijf!

Mooie BnB. Je ziet dat ze ook veel zorg en aandacht besteden aan het onderhoud. Zowel de binnen- als de buitenkant ziet er zeer verzorgd uit. Kamers zijn schoon en gezellig. ‘S ochtends een heerlijk, uitgebreid ontbijtje. De eigenaren zijn heel betrokken, je ziet dat ze veel tijd besteden aan hun bedrijf en het de gasten naar de zin willen maken. Verwachtingen waren hoog, gezien de reviews op verschillende sites, maar niets is gelogen. Wij komen zeker terug. Bedankt voor het heerlijke verblijf Norbert en Esther, we hebben genoten van het eiland en jullie gastvrijheid!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Hillesum28-10-2019

Mooie kamers en heerlijk ontbijt! Echt vakantie!

Inmiddels voor de 5de keer bij BnB De Moerbei overnacht. We hadden de grote kamer beneden. Hier is ruimte genoeg voor een extra bed en de badkamer is lekker groot. Ook heel prima voor een langer verblijf. De kamers zijn schoon, netjes en gezellig. Het ontbijt is altijd goed. Je merkt dat Norbert en Esther dit met veel plezier doen, je voelt je echt welkom.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Margot De kok20-10-2019

Het was echt gewoon geweldig

De ligging was pefect. Het ontbijt was echt goed verzorgt. Slaapkamers zagen er keurig netjes schoon en goed verzorgt uit. En eigenaars ook zo lief en super vriendelijk

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Anita Reacq19-10-2019

Je wil meteen bijboeken.

Service perfect, mooi moderne kamer,heel schoon en fris,super ontbijt ,spontane en lieve gastheer en gastvrouw.

Gereisd met partner in augustus 2019

Bed and Breakfast De Moerbei info