Bed and Breakfast De Moerbei

66 reviews over Bed and Breakfast De Moerbei in het Nederlands

Geweldig

Van der Schot
15-8-2018

Wat een prachtig plekje en bijzonder aardige gastheer en gastvrouw. Een plek waar je je meteen thuis voelt. Heerlijk en goed verzorgt ontbijt.

Gewéldig

Bo en Peter
15-8-2018

Heerlijk genote op Texel de Cocksdorp, ons verblijf bij de Moerbei heeft het helemaal kompleet gemaakt!! Wat een mooie BNB, schoon, gastvriendelijk en genoten van een heerlijk ontbijt!!

Esmé en Ruud
13-8-2018

Weer heerlijk genoten van een fantastisch verblijf op de Moerbei!! Dankzij het mooie weer heerlijk ontbijtje in de geweldig mooie tuin, een echte aanrader voor een heerlijk verblijf op Texel!!

We komen zeker terug!

Jacqueline
5-8-2018

Gastvrije en mooie B&B. Vriendelijke ontvangst.

Super bed and breakfast. Mooie tuin waar verschillende plekjes zijn om te zitten. Echt een heerlijk ontbijt. Super vriendelijke gastvrouw en gastheer!

Voor herhaling vatbaar!

Raymond & Maaike
24-7-2018

Wanneer je gastvrijheid zoekt en wenst ben je hier op het juiste adres!

Mooie kamer, heerlijk ontbijt in de tuin met het zonnetje erbij.

Heel prettig en gemoedelijk....een echt vakantiegevoel!

Alles Bestens - gerne wieder!

Johannes & Edith Janssen
10-7-2018

Sehr freundliche Gastgeber. Tolles Zimmer. schöner Garten. Super Frühstück

Gewéldig!

Suzanne
2-7-2018

Prachtige B&B! Een heerlijk uitgebreid ontbijt, bij mooi weer in de mooie tuin.En bevlogen& enthousiaste eigenaren!

Thuiskomen op deze fijne plek

Annelies Meinicke
26-6-2018

al een paar jaar rij ik langs “de moerbei” en trekt het mijn aandacht. Aangezien mijn ouders en zus op vakantie waren op Texel, besloot ik ook 2 dagen te komen en besloot ik een kamer te boeken bij de moerbei. Ontbijten wilde ik met mijn familie, dus belde ik om te boeken excl. ontbijt. Norbert stelde voor dat ik eventueel ook met mijn familie bij de moerbei mocht ontbijten en dit hebben we gedaan! Fijn dat hij meedacht en ons die mogelijkheid gaf! Ik voelde me heel welkom en het ontbijt was fantastisch! Net als de kamer. (met verse bloemen) Esther en Norbert leven echt voor hun B en B en dat voel, zie en proef je.

Perfect!

Monique Rommens
20-6-2018

Alles is tot in de puntjes verzorgd, geen moeite is teveel. Prachtige kamers en een heerlijk ontbijt. Fijne omgeving nabij het leukste strandpaviljoen van TEXEL.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Moerbei in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Moerbei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Moerbei scoort een 9.59 uit 10 op basis van 66 reviews.