Hotel De Lindeboom

• Kinderopvang

86 reviews over Hotel De Lindeboom

• 4Karin02-08-2019

Teleurstellend en zeer prijzig

Hotel de Lindeboom is keurig netjes voor wat betreft de openbare ruimtes, over de kamers kan ik niet oordelen omdat wij in een studio van B&B Molenstraat (onderdeel van Hotel de Lindeboom) verbleven om de hoek. Onze mening over deze B&B is als volgt: Vieze entree met kliko's(door poort kom je op een binnenplaatsje)waar gevulde asbakken en een soort van verlepte moestuinbakken, drankvoorraad en rotzooi ligt. Vervolgens kom je in een muf ruikende pikdonkere smalle gang die leidt tot 2 steile smalle trappen...en daar zijn dan eindelijk de kamerdeuren van studio 2 en 3. De B&B is niet goedkoop dus heb je bepaalde verwachtingen... Op zich leuk ingericht maar niet functioneel en ook hier weer erg donker qua kleurstelling, stoffig en geen airco. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    5Patrick23-12-2018

Voor uw rust niet naar Hotel Lindeboom.

Kamer prima in orde en netjes. Helaas hadden wij kamer 105 en wat niet van te voren wisten en proefondervindelijk hebben moeten ervaren was de discotheek precies onder onze kamer. Daarnaast was er een darttoernooi waar we woordelijk meekregen hoe men de avond had ervaren. De discotheek en het nachtelijk publiek heeft ons wakker gehouden en wij zaten dan ook in de ochtend brak aan het ontbijt terwijl wij juist voor onze ontspanning kwamen. Uiteraard hebben we hiervan melding gemaakt bij het hotel. Helaas voelde wij ons niet gehoord en ontstond er een kleine discussie omdat men inderdaad aangaf dat de discotheek inderdaad 1 avond open was, maar dat deze niet in de nacht doorging. Wij werden dus als klant niet geloofd. Maar goed, we kregen wel extra kortingsbonnen mee.Helaas gaan wij deze niet meer bij hotel Lindeboom besteden,wij hadden er een erg wrange nasmaak aan overgehouden toen we weggingen.Men had ons nooit deze kamer moeten geven.

Gereisd met partner in december 2018

• 10Esther15-02-2018

Fantastisch... voor herhaling vatbaar!

Alles was fantastisch. Locatie, gastvrijheid, omgeving... vervullen van dieetwensen...het kon niet beter 👍

• 2017
    8Jim29-07-2017

Heerlijk genoten!

De kamer was prima. Het bubbelbad top! En het eten is van prima kwaliteit. Het personeel is professioneel en wil het verblijf echt volledig nar wens laten lopen.

• 9Johan Krüger25-06-2017

Absolute aanrader

Zoals elke keer weer, valt er niets op aan te merken. Gewoon een uitstekend hotel, fantastisch personeel en regelmatig mooi weer. Volgende maand weer!

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Snorremans19-06-2017

Prima

Mooi hotel, gerenoveerde kamers waren goed. Ontbijt was luxe. Al met al een prettig verblijf. Wel prijzig.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Rieky en Bert08-01-2017

prima hotel op mooie locatie

goede uitvalslocatie vriendelijk personeel, goed ontbijt en heerlijke bedden

• 8Karin07-01-2017

Zoals altijd: geweldig

Het hotel is onlangs verbouwd. De nieuwe kamers en aangrenzende badkamers zijn ruim, smaakvol ingericht en schoon. Vergeleken met een paar jaar geleden zijn de prijzen flink omhoog gegaan. Toch krijg je waar voor je geld. Prima verblijf inclusief uigebreid ontbijt en diner.

Gereisd met partner in december 2016

• Oude reviews

8m.smoor16-09-2016

heerlijk hotel

In het centrum van Den Burg ligt dit gezellige hotel. Comfortabel en redelijk gezellig. Zo kan je de hotelkamers omschrijven. Ontbijt uitstekend

Gereisd met partner in september 2016

• 8de Kikker06-07-2016

Wij komen zeker terug!

Al meerdere keren verbleven wij in dit hotel midden in het centrum van Den Burg. Wij voelen ons hier thuis!

Hotelkamer (en de daarbijbehorende badkamer) zijn voldoende ruim en schoon. Nieuwe hotelkamer is helemaal top inclusief badkamer! Mooi ruim opgezet en voorzien van bad + (regen-)douche.

Ontbijt is goed, zeer uitgebreid, en voorzien van Texelse produkten.

Topterras!!!

Vriendelijk en servicegericht personeel.

Geen parkeerplaats/parkeervoorzieningen.

Wij komen zeker terug!!

Gereisd met partner in juli 2016

8 tips over Hotel De Lindeboom

• ed lens, 28-10-2013

Bezoek de roofvogelshow en in de omgeving zijn leuke uitstapjes en beklim de kerk in Den Burg eens.

• F. van de Kar, 08-04-2014

de gerechies in het Schoutenhuis

• Wilma, 25-02-2013

Bezoektip op Texel: vogelbush Eureka, http://www.eurekatexel.nl/ Naast een leuke roofvogelshow zijn hier in de voliere veel losvliegende vogels te bewonderen. Ga hier kijken op een moment dat het rustig is, je zult je verbazen over dit vogelparadijs!

0 vragen over Hotel De Lindeboom

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • ReceptieAanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats