Vakantiepark
8,1

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen7,5

Uitwaaien op Texel op Vakantiepark De Krim. Het zwembad op dit park is in 2018 uitgeroepen tot 'zwembad van het jaar'. Kinderen kunnen indoor spelen in de speeltuin of een potje bowlen. De Krim ligt in Cocksdorp, een gezellig vissersplaatsje op 2500 meter van het strand. Aan de andere kant van de camping loop je zo het bos in.

432 reviews over Vakantiepark De Krim in het Nederlands

Fantastisch maar door geluidsoverlast niet weer

Louise JF
12-5-2018
  • Activiteiten9

Wij hebben op de camping gestaan. Alles perfect naar wens. Mooi zwembad, complete supermarkt, goede ligging. Maar elke ochtend om 4.30 u werden we gewekt door een haan die elke nacht in een boom op ons veld verbleef. De receptie doet het af met een lachertje, dat ze er niks aan kunnen doen. Voor ons een reden om niet weer opnieuw te kiezen voor deze camping. Erg jammer, de rest is super, maar op vakantie willen we zeker tot 8.00u ongestoord kunnen slapen. Een haan hoort niet thuis op deze camping. Wij hebben jarenlang op boerencampings gestaan, maar nog nooit zoveel last gehad van lawaai. Plaats groen 61.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Geweldig park. Texel is sowieso top.

Van gemert
10-5-2018
  • Activiteiten9

Voor de 2e keer komen wij op vakantie park de krim vakantie vieren in de mei vakantie. En weer een super week gehad. De chalets zijn ruim, schoon, liggen dichtbij het centrum, fijne keuken. 2 badkamers beetje overdreven voor 4 personen. Voor de kinderen is er van alles te doen. Mooi terras,vriendelijk personeel en heerlijk gegeten en geborreld. Texel verveelt nooit en na 3 jaar hier vakantie kijken we alweer uit naar volgend jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke midweek Texel

Iris
5-5-2018
  • Activiteiten9

Afgelopen mei vakantie een midweek op vakantiepark de Krim verbleven. We verbleven in chalet nr 40. De chalets zijn goed ingericht en zeer compleet, oa twee badkamers. Het park is schitterend, erg veel te doen voor de jeugd waardoor de volwassenen, als we niet meegingen naar t fantastische zwembad, lekker konden boek lezen. Een erg geslaagd verblijf en we raden t zeker aan

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Marx
3-5-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Het enige goede was het huisje , zwembad fantastisch maar alleen moest ik terwijl mijn gezin al in het zwembad lag een half uur wachten omdat het zwembad vol was , en dat niet 1 keer maar 2 keer in een midweek . Wij zijn dan ook een dag eerder naar huis gegaan . Want met 2 pubers die willen toch het zwembad . Texel daar moet je echt van houden , als je rust zoekt is het het ideale eiland . Maar voor ons was 3 dagen genoeg en een 4 de dag had ik niet geweten wat wij hadden moeten doen . Wij zijn naar de koog en burg geweest maar ook naar het strand . Moet ik ook eerlijk bekenen dat het weer ook niet mee zat. Animatie was 0,0 op het vakantiepark de Krim .

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

texel is in 1 woord fantastisch

ina aalderink
30-4-2018
  • Activiteiten9

camping de krim is een super leuke camping met veel mogelijkheden

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping voor jong en oud!

Sas
8-4-2018
  • Activiteiten9

Met Pasen met een groep VWliefhebbers op de camping gestaan. Sanitairgebouw was keurig, geen gedoe met munten voor warm water. Zeep bij de toiletten. Er waren zelfs een vaatwasser en magnetron voor vrij gebruik! Helaas was de waterdruk/douchestraal wat matig, maar omdat er geen bepaalde tijd aan het douchen zat, kon het haar toch goed uitgespoeld worden ! :)

Voor de kinderen waren er toestellen in de buurt en in "het centrum vd camping" was ook genoeg te beleven. Het zwembad viel goed in de smaak en ook de gamehal was een succes (vooral het lasergamen). De prijzen voor een hond vond ik wat hoog, maar daarentegen hadden ze wel omheinde uitlaatplaatsjes met daarbij poepzakjesautomaat. Helaas waren er hondenbaasjes die daar maling aan hadden en lag er zowel daar als langs de paden hondenpoep. :( Wifi was ook prima, Personeel vriendelijk. Veld wel nat, bleven paar camper vast zitten, maar kwam goed! Kortom, wij hebben ons prima vermaakt!

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Geen aanrader

Gast
12-3-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Peuterbad en glijbanen waren gesloten van het zwembad. Stond niet aangegeven. Erg jammer!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2018

Geweldig

Debby
3-3-2018
  • Activiteiten9

Super zwembad en heel veel te doen. Texel is echt heel leuk. Het huisje was ook top.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Joyce
14-1-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Wat een ontzettend mooi park! Het is net een dorp, zo groot! Maar veel privacy. Voor ieder wat wils. Super mooi gerenoveerd zwembad met gave glijbanen en wildwaterbaan. Alles keurig netjes. Grote nette supermarkt waar je echt v alles kunt krijgen en niet mega duur. Restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Glow in the dark golfbaan, bowlingbaan en indoor speeltuin. Speeltuin buiten ook groot en leuk voor kids v alle leeftijden. Er is een klimpark. Echt te veel om op te noemen! Niemand zal zich hier vervelen! Echt een aanrader dit park! Sowieso het eiland met allerlei uitjes wat je kunt doen!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

een park met vele faciliteiten voor elke leeftijd

remans
30-12-2017
  • Activiteiten9

veel faciliteiten o.a nieuw zwembad met verschillende glijbanen, glowgolf. buiten- en binnen speeltuin, bowlen, lasergame en noem maar op heel veel te doen op het park.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Krim in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Krim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.