Vakantiepark De Krim

• 7.4Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

Uitwaaien op Texel op Vakantiepark De Krim. Het zwembad op dit park is in 2018 uitgeroepen tot 'zwembad van het jaar'. Kinderen kunnen indoor spelen in de speeltuin of een potje bowlen. De Krim ligt in Cocksdorp, een gezellig vissersplaatsje op 2500 meter van het strand. Aan de andere kant van de camping loop je zo het bos in.

448 reviews over Vakantiepark De Krim

• 2018
    7Familie Strijker06-10-2018

Misschien

Het park is zeer netjes. Daar is verder niets op aan te merken. Helaas vinden wij de accomodaties de laatste keren slecht schoongemaakt. Het sanitair was schoon, maar de slaapkamers, keuken en woonkamer niet. Veel dode beestjes op de vensterbank. Andermans haren in de bedden. En zelfs kruimels en haren in de bestekbak. Wij hebben voor het eerst een klacht ingediend. De parkmanager zou contact met ons opnemen. Helaas hebben wij nooit wat gehoord van deze persoon. Een prachtig park, maar het schoonmaken van de accomodaties laat zeer veel te wensen over. Hier mag zeker wel wat meer aandacht aan worden besteed. Voor een bedrag van meer dan €2300,- voor 2 weken mag je toch wel wat verwachten.

• 7Onderkomen
    • 8Activiteiten

• 10Coby ten Harkel15-09-2018

DOEN!

Pracht camping, dicht bij zee.

• 10Eetgelegenheden

• 9Kim Sofia07-09-2018

Super!

Met onze nieuwe tent en onze twee honden wezen kamperen op de Krim Texel in de Koog.

We wisten al dat het een fijne camping was maar nu met onze eigen tent. Heel fijn in de duinen, loopt zo vanuit de camping het strand op. Heerlijk s' ochtends wandelen met de hondjes op het strand.

Sanitair prima te doen. Ruime plekken.

Je bent vanaf de camping zo in de Koog. 'S ochtends verse broodjes halen in de Koog of ontbijten op het strand!

Voor verblijvers is er vooraan de camping een parkeerplaats waar je hem gratis kunt parkeren.

Toch liever het bos in? Geen probleem, het bos ligt ook direct aan de camping.

Bij aankomst krijg je zelfs een Wi-Fi code, met top Wi-Fi.

Voor kinderen is er een speelhal, springkussens, voetbalkooi en nog meer. Kortom, je komt er niks te kort, van alles te doen.

• 8Activiteiten

• 7Wen24-08-2018

Prima maar niet nog een keer

Voor de tweede keer geweest. Deze keer een 6 pers erg ongezellig huisje met beperkte inrichting, de eigenaren hebben er volgens mij niet zo’n zin meer in. Voor 6 pers ook te klein. Een kinderstoel huren kostte €30,- echt veel geld! Het park is super, hoewel heel Texel in dat zwembad zit bij regen. Op zondag was deze dan ook vol en waren er 400 bezoekers. Het restaurant is goed, buffetrestaurant toont ongezellig. Helaas buikgriep opgelopen na het buffet.. We zijn eerder vertrokken, volgend jaar ergens anders naartoe!

• 6Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 7Familie13-08-2018

leuke grote camping

Grote ruime comfortplaats, sanitair schoon, zwembad leuk voor jeugd, niet voor ouderen die een baantje willen trekken, supermarkt heeft veel, buffet restaurant zeer goed, jammer van enkele ratten op ons veld door de droogte, ondanks rattenhotels lieten die zich niet vangen

• 7Activiteiten

Met oudere kinderen

• 10F. Marinus05-08-2018

Geweldige kindercamping op een heerlijke plek! Weer of geen weer wij vermaken ons prima!

• 10Theo van Ernst05-08-2018

Fantastisch, park De Krim.

Een fantastische park voor jong en oud , een schoonpark ,mooi zwembad, ook de omgeving prachtig, en het personeel erg vriendelijk en aandacht voor hun gasten!!! Zeker voor herhaling vatbaar !! Één mooie week gehad met dochter en twee kleinkinderen, zeker een grote aanrader mensen !!!

• 9Activiteiten

Met oudere kinderen

• 8Eric05-08-2018

Prachtige huisjes, zwembad, tegenvallende animatie

We hadden een mooie schone bungalow die van alle gemakken voorzien was tot en met een wasmachine. Het zembad is prachtig, alleen jammer dat de geadverteerde licht en geluidseffecten defect waren. Fijn is dat er niet meer bezoekers worden toegelaten dan prettig is. Eten is prima, behalve bij het buffetrestaurant waar we darmklachten van kregen. De animatie valt erg tegen. Een circusworkshop bleek niet veel meer dan dat de kinderen een kunstje mochten laten zien. Eea is ook chaotisch georganiseerd. We moesten onze kinderen 3x op een lijst laten inschrijven voor een lasergame en dan nog ging het mis. En toen ze wel aan de slag konden bleek dat het lasergun defect was. Een dame van de animatie was te druk met het maken van selfies voor wat een zelf georganiseerde uitdaging leek. Onze kinderen moesten het voornamelijk hebben van de gelukkig prachtige speeltuinen, zowel binnen als buiten.

• 9Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 8Melanie Wondergem02-08-2018

Ik verbleef in de hotelchalet. Ziet er erg mooi uit en het ontbijt s'ochtends is van alles voorzien en teveel om in één keet op te eten. Het enige wat ontbrak was een airco want met een temperatuur van 33 graden was het niet zo lekker slapen. Verder is de Krim een onwijs leuk park en ligt het op een mooie locatie. En uiteraard voelt het altijd weer als thuis komen op Texel. Ik zou er zeker weer terugkomen.

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten

Alleenreizend

• 9Marjo van Heiningen02-08-2018

Volgend jaar weer geboekt

Voor het eerst met de vouwwagen gekampeerd op de Krim. Wat een geweldige ervaring mooie camping alles aanwezig en wat prettig om sanitair privé te hebben

26 tips over Vakantiepark De Krim

• cam123, 30-04-2012

Rond half 1 gaan de ''kleine'' vakantiegasten vaak een dutje doen waardoor het in het zwembad vrij rustig is.

• Fam. De Klein, 11-10-2013

met kinderen is het heel erg leuk om te gaan naar Landgoed de bonte belevenis. Hier kunnen kinderen papier zeven, een kaars maken, een brood bakken en een zeepje maken. wanneer een activiteit is afgerond wordt de stempelkaart afgestempeld. Met kleine kinderen raad ik wel aan te beginnen bij het brood bakken want dat duurde voor onze dochter van 3 jaar wel wat lang. het zeepje maken, papier zeven en een kaars maken zijn wat kortere activiteiten.

• angeligue, 22-09-2013

.Loop eens het Hanepad langs de golfbaan,mooie wandeling van 3,5 kilometer.

16 vragen over Vakantiepark De Krim

• Kim Jonkers, 20-07-2019

safari lodge en hond

Heeft iemand ervaring met het verblijven in een safari lodge met hond?

• laura, 12-02-2019

uitgaan

zijn er uitgaansgelegenheden in de buurt? waar ook nachtbussen ofzo rijden ohja,, wel 16+

• Patrick , 15-06-2018

WIFI

Hoe goed is Wifi verbinding en hoeveel apparaten kunnen er tegelijk op?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan