Vakantiepark De Krim

• 7.4Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

Uitwaaien op Texel op Vakantiepark De Krim. Het zwembad op dit park is in 2018 uitgeroepen tot 'zwembad van het jaar'. Kinderen kunnen indoor spelen in de speeltuin of een potje bowlen. De Krim ligt in Cocksdorp, een gezellig vissersplaatsje op 2500 meter van het strand. Aan de andere kant van de camping loop je zo het bos in.

448 reviews over Vakantiepark De Krim

• 9Winny03-06-2019

Volgend jaar zien ze ons weer terug!

Wat ons opviel was, hoe veelzijdig dit park is. Voor iedereen is wel iets te doen. Het oogt schoon en modern. Er waren een paar misverstanden, maar dit is vriendelijk en professioneel opgelost door de manager. De klantgerichte service valt echt op. Het eten in de restaurants is van hoge kwaliteit, wij hebben dan ook flink gesmuld. Wij verbleven in een van de Safari Lodges. Het geklapper en het gekraak van het tentdoek was erg wennen en als het buiten koud is, is het binnen ook koud. Gelukkig staat er een gaskachel wat gelijk voor sfeer zorgt. De bedstee voor 2 personen was bij ons favoriet. Het steigerhouten interieur is heel mooi. De bedden lagen prima. Moderne apparatuur. Alleen de koelkast stonk in het begin even, maar dit is ook weer prima opgelost. Veel ruimte om de lodges heen. Het zwembad is een plaatje, de glijbanen zijn echt het einde. Er is zelfs ruimte om banen te zwemmen. Goede fietsverhuur, aanrader is de ouder-kind tandem.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 7Madeleine30-05-2019

Pas op met kopen!

De Krim is een prachtig park, maar pas op dat je hier geen caravan of chalet gaat kopen. Momenteel staan er flink wat te koop. Dat heeft een reden! Tot november mogen de caravans nog verkocht worden, daarna niet meer!!! Wil je dan je caravan kwijt dan moet je m verwijderen!

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen

• 7Eikelboom02-05-2019

Gewoon goed!

Dit is een (wel erg groot) vakantiepark met camping erbij. Wij zaten in bungalow 373. Prima huisje. Netjes schoongemaakt. Er word veel georganiseerd voor kinderen. Mooie speeltuin met trampoline voor uren springplezier. Op de fiets naar de vuurtoren en het strand vonden wij een leuk uitstapje. Den Burg is ook de moeite waard. Er is een mooi zwembad voor alle leeftijden wat wils. Wel erg druk bij minder weer. Wij hebben een hleuke vakantie gehad op de Krim.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 8Peter30-04-2019

Uitstekend

Zeer goede accomodatie/bungalowpark. Geweldig centrum, goed eten. Betaalbaar. Geweldig zwembad. Uitgebreide supermarkt. Mooie omgeving. Vuurtoren/strand/strandpaviljoen/bossen/leuke dorpjes.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 9Veerle19-04-2019

Super leuke vakantie in eigen land!

De Krim is een erg leuke vakantieplek met veel voorzieningen. Wij verbleven in een trekkershutje. Er was al veel geregeld dus dat was makkelijk. Ook is er een supermarkt bij het park zelf. Er lopen ook dieren rond, zo liep er bij ons steeds een kip voor het hutje langs. In de buurt zijn er veel dingen te doen. Echt een aanrader! (Het is wel handig om te weten dat dit voornamelijk is voor mensen die ook van kamperen houden)

• 10Eetgelegenheden

Met vrienden

• 8Heleen04-04-2019

Prachtige plek

Heerlijke chalet met sauna; bijna alles perfect. - puntje: bedden zijn erg zacht; net een hangmat.

• 6daniel20-02-2019

misschien voor herhaling vatbaar

Mooi groot vakantiepark met uitgebreid zwembad met fitness. Alleen moet er wel beter gelet worden op kleine kinderen die in de fitness ruimte mee komen met ouders.. deze zitten aan apparaten/gewichten zonder dat de ouders of personeel hier wat van zegt..

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 10Dewi Hazes05-02-2019

Fantastisch bungalowpark voor iedereen!

Supermooi park! Zeker een aanrader als familieverblijf. Wij hadden chalet Texel geboekt voor 2 volwassenen en dochter van 5 jaar. Dochter had een eigen badkamer (luxe!). Huisje was vernieuwd, ruim genoeg en als allerbelangrijkste; schoon! Park is goed ruim opgezet (auto parkeren bij chalet!), mooi onderhouden en aan letterlijk alles is gedacht voor elke leeftijd. Personeel is supervriendelijk en behulpzaam en ook heel erg gericht op kinderen om hen een goed gevoel te geven. Zwembad was super gaaf! Wij hadden het geluk dat het park vrij rustig was, aangezien wij een willekeurig weekend zijn geweest, daardoor geen wachtrijen voor de glijbanen en dochterlief heeft ook echt de tijd van haar leven gehad. Locatie in de Cocksdorp is ook perfect, binnen no time bij het strand en de vuurtoren ('s avonds de lichten van de vuurtoren ook te zien over de huisjes). Wij komen zeer zeker terug!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 2018
    8Fam. Broeren29-10-2018

De krim op Texel is een compleet vakantiepark waar jong en oud zich prima kunnen vermaken. Je kunt kiezen uit verschillende accomodaties, van chalet tot luxe villa. Wij verbleven in chalet 58,die prima was ingericht voor 4 volwassenen. We hebben heerlijk kunnen fietsen over het geweldige eiland met de gehuurde fietsen. Ook was er een mooi zwembad en voldoende eetgelegenheid. Een bowlingbaan, speelgelegenheid binnen en buiten voor de kleintjes,, supermarkt, en een receptie waar je vriendelijk geholpen weer. Al met al een fantastische week gehad en we komen zeker terug. TOP👍

• 4Familie16-10-2018

Voor deze prijs zit je elders beter

Groot park, voldoende faciliteiten. Huis maanden niet schoongemaakt, overal spinnenwebben. Prijs/kwaliteit eten zeer slecht! Wel goede koffie. Ze vragen overal (teveel) geld voor. Maar overall lijkt de klant niet echt koning. Toen wij dit alles aangaven bij de receptie werd er wat ‘gelaten’ en ongeintresseerd, Alsof ze dat al zo vaak hadden gehoord.

• 2Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

26 tips over Vakantiepark De Krim

• cam123, 30-04-2012

Rond half 1 gaan de ''kleine'' vakantiegasten vaak een dutje doen waardoor het in het zwembad vrij rustig is.

• Fam. De Klein, 11-10-2013

met kinderen is het heel erg leuk om te gaan naar Landgoed de bonte belevenis. Hier kunnen kinderen papier zeven, een kaars maken, een brood bakken en een zeepje maken. wanneer een activiteit is afgerond wordt de stempelkaart afgestempeld. Met kleine kinderen raad ik wel aan te beginnen bij het brood bakken want dat duurde voor onze dochter van 3 jaar wel wat lang. het zeepje maken, papier zeven en een kaars maken zijn wat kortere activiteiten.

• angeligue, 22-09-2013

.Loop eens het Hanepad langs de golfbaan,mooie wandeling van 3,5 kilometer.

16 vragen over Vakantiepark De Krim

• Kim Jonkers, 20-07-2019

safari lodge en hond

Heeft iemand ervaring met het verblijven in een safari lodge met hond?

• laura, 12-02-2019

uitgaan

zijn er uitgaansgelegenheden in de buurt? waar ook nachtbussen ofzo rijden ohja,, wel 16+

• Patrick , 15-06-2018

WIFI

Hoe goed is Wifi verbinding en hoeveel apparaten kunnen er tegelijk op?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan