Vakantiepark
8,1

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen7,7

Uitwaaien op Texel op Vakantiepark De Krim. Het zwembad op dit park is in 2018 uitgeroepen tot 'zwembad van het jaar'. Kinderen kunnen indoor spelen in de speeltuin of een potje bowlen. De Krim ligt in Cocksdorp, een gezellig vissersplaatsje op 2500 meter van het strand. Aan de andere kant van de camping loop je zo het bos in.

49 reviews over Vakantiepark De Krim in het Nederlands

L
15-1-2017
  • Activiteiten10

Ik kom hier nu al 8 jaar jaarlijks terug op de camping. Uitstekende camping en zeker een aanrader

Gereisd Anders in maart 2016

Gezellig park

angeligue
18-1-2015
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Huis huren we al zo'n 10 jaar,mooi aan de golfbaan,prachtig uitzicht en veel rust. Het huis word goed onderhouden,en heeft alles wat je wilt. Vanaf het park loop je mooi langs de golfbaan,het Hanepad,stukje verder en je loopt de duinen in richting de zee.

Gereisd Anders in september 2014

???

Boerema
11-9-2014
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Allereerst is het op Texel sowieso goed toeven. Wat mij op is gevallen bij de receptie van de Krim is dat het normaal wordt geacht dat je tijdens het aanmelden een half uur in de rij moet staan. Als je dan eindelijk aan de beurt bent en je gegevens zomaar uit de computer zijn verdwenen, wordt de schuld bij iedereen gelegd behalve bij de medewerkers van de krim. Vroeger had je een kaartensysteem en die verdween echt niet zomaar. Een uur in de rij staan alvorens je vakantie kan beginnen is wat mij betreft niet de bedoeling van vakantie. Verder vond ik het chalet niet echt goed schoongemaakt.

Gereisd Anders in Tue Sep 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ANWB camping

Ruim opgezet schoon gezellig park

Loes
1-8-2014
  • Activiteiten8

Net terug uit 10 persoons familievilla . Keurig ingericht met alles erop en eraan. Er waren 4 toiletten in het huis. Kleine tuin rondom het huis privacy iets minder omdat het twee huizen aaneen zijn. Lekker voor de hond vlak voor een uitgang naar buiten. Af te raden is pizza halen bij restaurant deze waren zeer prijzig maar pizza AH is beter voor 2.50 euro. Selfservice restaurant best leuk om te doen.

Gereisd Anders in Sat Jul 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch huis

angeligue
22-9-2013
  • Onderkomen8

Prachtig park,vooral de huizen aan de golfbaan staan prachtig.De rust en het uitzicht is zeer mooi. Park word goed bij gehouden,vanuit het park kun je zo richting het strand lopen. 12de jaar op texel nu,9de op De Krim alweer,en het verveeld nooit.

Gereisd Anders in september 2013

Vakantiepark met veel extra's!

Caroline Kraa
3-8-2013
  • Activiteiten10

De Krim is een prachtig vakantiepark met veel groen, veel activiteiten voor kinderen maar ook zeer geschikt om met z'n tweetjes een weekje door te brengen. De omgeving is rustig, strand dichtbij, De Cocksdorp is een gezellig klein dorpje. Zeer behulpzaam personeel.

Gereisd Anders in juli 2013

2008

Bij aankomst bleek helaas dat wij een ander huisje hadden

Heleen
10-5-2008

Bij aankomst bleek helaas dat wij een ander huisje hadden dan dat we telefonisch hadden geboekt (geen wasmachine, droger, oven, bad, tweede tv) Ook was het huisje niet schoongemaakt en hebben we ruim een uur moeten wachten voordat er iemand voor kwam. Nadat de mevrouw met alleen een doekje (dus zonder schoonmaakmiddelen) in een halfuur tijd het huisje had schoongemaakt (?) konden wij er in. Zeker voor kinderen is dit een heel leuk park, we hadden prachtig weer en de ligging is perfect. Ook de ijsboerderij vlakbij is een aanrader.

Gereisd Anders in Sat May 10 2008 23:14:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

We gaan al een aantal jaren naar de krim meestal een omdat

Floor
9-7-2007

We gaan al een aantal jaren naar de krim meestal een midweek omdat n week in de zomer wel erg duur is....wat ons elke keer opvalt is dat al vroeg op de dag het zwembad al zo sterk vervuild is...bah...haren.viezigheid bah

Gereisd Anders in juli 2007

We zijn net terug van 12 dagen vakantie op De Krim

Anke
3-7-2007

We zijn net terug van 12 dagen vakantie op De Krim. We vonden het er heerlijk. Op het park is voor kleine kinderen veel te spelen. Ideaal ook die overdekte speeltuin. Het zwembad was niet erg groot maar voor kinderen prima. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Anders in juli 2007

Afgelopen week een chalet gehad op dit park

Ellen
20-5-2007

Afgelopen week een chalet gehad op dit park. Chalet ligt dichtbij alle parkfaciliteiten. En dat zijn er veel... Chalet op zich is prima verzorgd en zeer compleet. Prima locatie, zeker met kinderen.

Gereisd Anders in mei 2007

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Krim in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Krim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.