Vakantiepark De Krim

• 7.4Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

Uitwaaien op Texel op Vakantiepark De Krim. Het zwembad op dit park is in 2018 uitgeroepen tot 'zwembad van het jaar'. Kinderen kunnen indoor spelen in de speeltuin of een potje bowlen. De Krim ligt in Cocksdorp, een gezellig vissersplaatsje op 2500 meter van het strand. Aan de andere kant van de camping loop je zo het bos in.

448 reviews over Vakantiepark De Krim

• 9Veerle19-04-2019

Super leuke vakantie in eigen land!

De Krim is een erg leuke vakantieplek met veel voorzieningen. Wij verbleven in een trekkershutje. Er was al veel geregeld dus dat was makkelijk. Ook is er een supermarkt bij het park zelf. Er lopen ook dieren rond, zo liep er bij ons steeds een kip voor het hutje langs. In de buurt zijn er veel dingen te doen. Echt een aanrader! (Het is wel handig om te weten dat dit voornamelijk is voor mensen die ook van kamperen houden)

• 2018
    9Sas08-04-2018

Prima camping voor jong en oud!

Met Pasen met een groep VWliefhebbers op de camping gestaan. Sanitairgebouw was keurig, geen gedoe met munten voor warm water. Zeep bij de toiletten. Er waren zelfs een vaatwasser en magnetron voor vrij gebruik! Helaas was de waterdruk/douchestraal wat matig, maar omdat er geen bepaalde tijd aan het douchen zat, kon het haar toch goed uitgespoeld worden ! :)

Voor de kinderen waren er toestellen in de buurt en in "het centrum vd camping" was ook genoeg te beleven. Het zwembad viel goed in de smaak en ook de gamehal was een succes (vooral het lasergamen). De prijzen voor een hond vond ik wat hoog, maar daarentegen hadden ze wel omheinde uitlaatplaatsjes met daarbij poepzakjesautomaat. Helaas waren er hondenbaasjes die daar maling aan hadden en lag er zowel daar als langs de paden hondenpoep. :( Wifi was ook prima, Personeel vriendelijk. Veld wel nat, bleven paar camper vast zitten, maar kwam goed! Kortom, wij hebben ons prima vermaakt!

• 7Eetgelegenheden

• 2017
    8Erik09-09-2017

Heerlijk ontspannen

Een zeer goed a la carte restaurant. De snackbar was netjes en er werd snel gewerkt. De bediening op het terras was niet zo heel erg snel en vriendelijk.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 8Marja10-05-2017

Super ,gezellig park met veel faciliteiten .

Gezellig park mooi onderhouden ,schoon .Texel is top heel veel te doen. Op t park vervelen jonge en oudere kinderen zich niet Wat minder vind ik de partuciliere verhuur en je weet dan niet zo goed wat voor bungalow je krijgt niet iedereen is even netjes op de spullen . Overall goed verzorgd zou zeker weer gaan met een aanbieding want ik vind sommige bungalows aan de dure kant.

• 9Yvette28-04-2017

Fijne vakantie gehad.

Heerlijke chalet van alle gemakken voorzien. Je voelt je je erg thuis. Ben zelf verliefd op het eiland met zijn verre horizonnen en in het noorden van het eiland zit je dicht bij alle mooie natuur en het mooie strand op de noord kaap. Het is daar een stuk rustiger. Heerlijk wandelen in de sluftervallei en in de duinen rond de vuurtoren. Op Texel is natuurlijk alles makkelijk te bereiken met de auto en voor 20 euro heb je al een parkeervignet dat geldig is voor een heel jaar en kun je overal parkeren. Als ze om een parkeerschijf vragen moet je die natuurlijk ook voor je raam plaatsen, anders heb je toch een boete.

• 9D&D02-01-2017

Familievilla's zeer mooi!

Wij waren met Kerst met een groep van 14 personen in verschillende leeftijdscategorieën. De villa voor 16 personen was zeer mooi, geen verschil met de foto's op de site. Veel ruimte, mooie slaapkamers, goede bedden. Omdat het twee huizen waren, waarvan de wanden worden opengezet, was alles dubbel. Twee keukens, TV's, haarden etc. Een aanrader voor grote groepen. Het park niet heel veel van gezien, maar supermarkt, lasergame en glow in the dark midgetgolf waren erg leuk. Ook een tip om een huifkartocht te maken met de Jan Plezier en naar Ecomare te gaan.

• Oude reviews

8Anneke Wetterauw10-08-2016

fantastisch voor herhaling om weer te gaan

Ruime chalet voor 4 personen waar 2 toiletten en 2 douche's in zaten. Waar vindt je zo iets ik denk niet gauw .Wij tenminste nog niet ergens anders gevonden.

Combi magnetron hebben we gemist

• 7Activiteiten

• 10Kim bergsma12-07-2016

De allerleukste camping op texel die er bestaat.

• 10Activiteiten

• 9Fam. T03-07-2016

Super park met mooie familievilla!

Wij hebben een super tijd gehad op de Krim. Veel te doen voor de kinderen, ook bij slecht weer. Zwembad wordt vernieuwd, maar is prima. Heerlijk gegeten in het restaurant. 20p villa zag er super mooi uit. We hebben ook de 4p chalet en hotelchalet van binnen gezien, beide netjes/schoon. Volop genoten!

• 10Activiteiten

• 9geert louters25-06-2016

geweldig mooi huisje

Met 12 man een familievilla gehuurd. Zeer schoon. een keuken van alle gemakken voorzien. De tuin keurig onderhouden. Echt, ik heb er totaal niets op aan te merken

26 tips over Vakantiepark De Krim

• cam123, 30-04-2012

Rond half 1 gaan de ''kleine'' vakantiegasten vaak een dutje doen waardoor het in het zwembad vrij rustig is.

• Fam. De Klein, 11-10-2013

met kinderen is het heel erg leuk om te gaan naar Landgoed de bonte belevenis. Hier kunnen kinderen papier zeven, een kaars maken, een brood bakken en een zeepje maken. wanneer een activiteit is afgerond wordt de stempelkaart afgestempeld. Met kleine kinderen raad ik wel aan te beginnen bij het brood bakken want dat duurde voor onze dochter van 3 jaar wel wat lang. het zeepje maken, papier zeven en een kaars maken zijn wat kortere activiteiten.

• angeligue, 22-09-2013

.Loop eens het Hanepad langs de golfbaan,mooie wandeling van 3,5 kilometer.

16 vragen over Vakantiepark De Krim

• Kim Jonkers, 20-07-2019

safari lodge en hond

Heeft iemand ervaring met het verblijven in een safari lodge met hond?

• laura, 12-02-2019

uitgaan

zijn er uitgaansgelegenheden in de buurt? waar ook nachtbussen ofzo rijden ohja,, wel 16+

• Patrick , 15-06-2018

WIFI

Hoe goed is Wifi verbinding en hoeveel apparaten kunnen er tegelijk op?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan