Vakantiepark De Krim

• 7.4Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

Uitwaaien op Texel op Vakantiepark De Krim. Het zwembad op dit park is in 2018 uitgeroepen tot 'zwembad van het jaar'. Kinderen kunnen indoor spelen in de speeltuin of een potje bowlen. De Krim ligt in Cocksdorp, een gezellig vissersplaatsje op 2500 meter van het strand. Aan de andere kant van de camping loop je zo het bos in.

448 reviews over Vakantiepark De Krim

• 8Fam. v Z19-08-2019

Leuk en gezellig park!

Wij verbleven voor 1 week in een nieuwe chalet vuurtoren. Mooie chalet alles nieuw zag er mooi uit , matrassen sliepen alleen minder fijn. Koffiezetapparaat werkte niet goed en we kregen zonder probleem een nieuwe. Mooie badkamers met fijne douches. De ramen zijn erg groot waar door het snel erg warm wordt binnen. Het park is verder erg leuk voor volwassenen en kinderen genoeg restaurants en speelgelegenheden voor kinderen. Het zwembad stelt niet veel voor maar door de leuke glijbanen maakt dat het wel weer goed. We hebben een leuke vakantie gehad en komen hier graag nog eens terug.

• 8Onderkomen

• 6M&M05-08-2019

Massale camping, prive sanitair ronduit slecht

Wij stonden in juli en augustus op veld bruin. Plek met prive sanitair. Prive sanitair is ver onder de maat. Oud, klein en vies. Kapotte tegels, groene voegen, vieze kranen. Bij regen lekt het dak. Melding gedaan. Technische dienst kwam langs, maar kon niets voor ons betekenen. De schoonmaak zou komen, maar die hebben wij helaas nooit gezien. Veel terugkerende gasten en kliekvorming. Veel plekken zijn alweer geboekt voor volgend jaar. Verder zijn de voorzieningen wel goed. Mooi zwembad en indoorspeeltuin.

• 10Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 9Cr21-07-2019

Volgend jaar weer!

Wij hebben vorig jaar onze kampeerplek al uitgezocht. Mooie grote plek met privesanitair. Het sanitair is wel verouderd en aan de kleine kant. Verder heeft het park genoeg te bieden voor kinderen.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 9Sandra07-07-2019

Super vakantie voor herhaling vatbaar

In nieuwe chalet (vuurtoren 53 ) verbleven Prachtig ruim huisje Schoon en netjes, ruim goed meubilair zowel binnen als buiten. We hadden super mooi weer. Hierdoor was het in het huisje door de grote raam partij niet uit te houden. De tempratuur binnen ging naar 37 graden. Airco of goede raamverduistering is echt noodzaak. De opklapbedjes op een normaal bed vonden wij eng en gevaarlijk voor onze baby maar netjes opgelost door een normaal campingbedje door de receptie. Heerlijke gourmet service voor leuke prijs. Park zelf is echt top! Zwembad speeltuinen alles is netjes. Gegeten in het paviljoen ook top en super bediening! Wij komen zeker terug. Nog 1 puntje; Overal dezelfde kinderstoelen die niet handelbaar zijn met een kleinere baby van zo'n 9 maanden of jonger 》 veel te groot. Helaas was er ook geen andere optie dus 1 aangeschaft op het eiland zelf. Tip voor het park koop alsjeblieft bij Ikea voor doe 10 euro een aantal anderen!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 7Lisa17-06-2019

Te oud privé-sanitair en nat veld, jammer

Wij stonden op veld bruin met privé sanitair. Dit privé sanitair is klein, oud en vies. Dus géén aanrader. In de douche kon je nauwelijks staan, en het hele hokje kwam onder water te staan. Verder tocht het en overal beesten binnen. Bij regen regent het ook in het hokje. Verder geen verwarming in het hokje. Dit privé sanitair is echt niet meer van deze tijd maar rijp voor de sloop! Het bruine veld stond verder meerdere keren blank bij regenval en werd niet meer droog. Het werd een vakantie op laarzen. Als je een voortent opzet neem dus voor de zekerheid een dompelpomp mee! De faciliteiten op de camping zijn verder top! Mooie binnenspeeltuin en mooi zwembad. Nu nog investeren in de kampeervelden!

• 2Onderkomen

• 9Winny03-06-2019

Volgend jaar zien ze ons weer terug!

Wat ons opviel was, hoe veelzijdig dit park is. Voor iedereen is wel iets te doen. Het oogt schoon en modern. Er waren een paar misverstanden, maar dit is vriendelijk en professioneel opgelost door de manager. De klantgerichte service valt echt op. Het eten in de restaurants is van hoge kwaliteit, wij hebben dan ook flink gesmuld. Wij verbleven in een van de Safari Lodges. Het geklapper en het gekraak van het tentdoek was erg wennen en als het buiten koud is, is het binnen ook koud. Gelukkig staat er een gaskachel wat gelijk voor sfeer zorgt. De bedstee voor 2 personen was bij ons favoriet. Het steigerhouten interieur is heel mooi. De bedden lagen prima. Moderne apparatuur. Alleen de koelkast stonk in het begin even, maar dit is ook weer prima opgelost. Veel ruimte om de lodges heen. Het zwembad is een plaatje, de glijbanen zijn echt het einde. Er is zelfs ruimte om banen te zwemmen. Goede fietsverhuur, aanrader is de ouder-kind tandem.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 7Madeleine30-05-2019

Pas op met kopen!

De Krim is een prachtig park, maar pas op dat je hier geen caravan of chalet gaat kopen. Momenteel staan er flink wat te koop. Dat heeft een reden! Tot november mogen de caravans nog verkocht worden, daarna niet meer!!! Wil je dan je caravan kwijt dan moet je m verwijderen!

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen

• 7Eikelboom02-05-2019

Gewoon goed!

Dit is een (wel erg groot) vakantiepark met camping erbij. Wij zaten in bungalow 373. Prima huisje. Netjes schoongemaakt. Er word veel georganiseerd voor kinderen. Mooie speeltuin met trampoline voor uren springplezier. Op de fiets naar de vuurtoren en het strand vonden wij een leuk uitstapje. Den Burg is ook de moeite waard. Er is een mooi zwembad voor alle leeftijden wat wils. Wel erg druk bij minder weer. Wij hebben een hleuke vakantie gehad op de Krim.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 10Dewi Hazes05-02-2019

Fantastisch bungalowpark voor iedereen!

Supermooi park! Zeker een aanrader als familieverblijf. Wij hadden chalet Texel geboekt voor 2 volwassenen en dochter van 5 jaar. Dochter had een eigen badkamer (luxe!). Huisje was vernieuwd, ruim genoeg en als allerbelangrijkste; schoon! Park is goed ruim opgezet (auto parkeren bij chalet!), mooi onderhouden en aan letterlijk alles is gedacht voor elke leeftijd. Personeel is supervriendelijk en behulpzaam en ook heel erg gericht op kinderen om hen een goed gevoel te geven. Zwembad was super gaaf! Wij hadden het geluk dat het park vrij rustig was, aangezien wij een willekeurig weekend zijn geweest, daardoor geen wachtrijen voor de glijbanen en dochterlief heeft ook echt de tijd van haar leven gehad. Locatie in de Cocksdorp is ook perfect, binnen no time bij het strand en de vuurtoren ('s avonds de lichten van de vuurtoren ook te zien over de huisjes). Wij komen zeer zeker terug!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 2018
    7Wen24-08-2018

Prima maar niet nog een keer

Voor de tweede keer geweest. Deze keer een 6 pers erg ongezellig huisje met beperkte inrichting, de eigenaren hebben er volgens mij niet zo’n zin meer in. Voor 6 pers ook te klein. Een kinderstoel huren kostte €30,- echt veel geld! Het park is super, hoewel heel Texel in dat zwembad zit bij regen. Op zondag was deze dan ook vol en waren er 400 bezoekers. Het restaurant is goed, buffetrestaurant toont ongezellig. Helaas buikgriep opgelopen na het buffet.. We zijn eerder vertrokken, volgend jaar ergens anders naartoe!

• 6Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

26 tips over Vakantiepark De Krim

• cam123, 30-04-2012

Rond half 1 gaan de ''kleine'' vakantiegasten vaak een dutje doen waardoor het in het zwembad vrij rustig is.

• Fam. De Klein, 11-10-2013

met kinderen is het heel erg leuk om te gaan naar Landgoed de bonte belevenis. Hier kunnen kinderen papier zeven, een kaars maken, een brood bakken en een zeepje maken. wanneer een activiteit is afgerond wordt de stempelkaart afgestempeld. Met kleine kinderen raad ik wel aan te beginnen bij het brood bakken want dat duurde voor onze dochter van 3 jaar wel wat lang. het zeepje maken, papier zeven en een kaars maken zijn wat kortere activiteiten.

• angeligue, 22-09-2013

.Loop eens het Hanepad langs de golfbaan,mooie wandeling van 3,5 kilometer.

16 vragen over Vakantiepark De Krim

• Kim Jonkers, 20-07-2019

safari lodge en hond

Heeft iemand ervaring met het verblijven in een safari lodge met hond?

• laura, 12-02-2019

uitgaan

zijn er uitgaansgelegenheden in de buurt? waar ook nachtbussen ofzo rijden ohja,, wel 16+

• Patrick , 15-06-2018

WIFI

Hoe goed is Wifi verbinding en hoeveel apparaten kunnen er tegelijk op?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan