Vakantiepark De Krim

• 7.4Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

Uitwaaien op Texel op Vakantiepark De Krim. Het zwembad op dit park is in 2018 uitgeroepen tot 'zwembad van het jaar'. Kinderen kunnen indoor spelen in de speeltuin of een potje bowlen. De Krim ligt in Cocksdorp, een gezellig vissersplaatsje op 2500 meter van het strand. Aan de andere kant van de camping loop je zo het bos in.

448 reviews over Vakantiepark De Krim

• 10patricia en arjan24-08-2019

camping tot ziens

Informeer je zelf of je echt een comfort plek boekt ipv een standaard en laat ze bevestigen dat je inderdaad water en cai hebt. Voor ons is het gelukkig netjes opgelost. De camping is verder top ook met slecht weer is er veel te doen. Ook is er veel vermaak in de omgeving. Overlast van andere kampeerders hebben we niet gehad en zaten toch dicht bij restaurants en zwembad. In de winter waren we tevreden en nu in de zomer ook weer. De toiletten worden heel vaak en grondig gepoetst maar helaas zijn er viezeriken die te lui en te besodemieterd zijn om de toiletten netjes achter te laten. Laat de toiletten netjes achter ook voor de schoonmakers en voor de anderen na jou. De camping kan hier niet op veroordeeld worden en de schoonmakers zeker niet. Voor ons ergernis nr 1 dat hufterige gedrag.

• 8Peter30-04-2019

Uitstekend

Zeer goede accomodatie/bungalowpark. Geweldig centrum, goed eten. Betaalbaar. Geweldig zwembad. Uitgebreide supermarkt. Mooie omgeving. Vuurtoren/strand/strandpaviljoen/bossen/leuke dorpjes.

• 6Activiteiten

• 2018
    8Fam. Broeren29-10-2018

De krim op Texel is een compleet vakantiepark waar jong en oud zich prima kunnen vermaken. Je kunt kiezen uit verschillende accomodaties, van chalet tot luxe villa. Wij verbleven in chalet 58,die prima was ingericht voor 4 volwassenen. We hebben heerlijk kunnen fietsen over het geweldige eiland met de gehuurde fietsen. Ook was er een mooi zwembad en voldoende eetgelegenheid. Een bowlingbaan, speelgelegenheid binnen en buiten voor de kleintjes,, supermarkt, en een receptie waar je vriendelijk geholpen weer. Al met al een fantastische week gehad en we komen zeker terug. TOP👍

• 4Familie16-10-2018

Voor deze prijs zit je elders beter

Groot park, voldoende faciliteiten. Huis maanden niet schoongemaakt, overal spinnenwebben. Prijs/kwaliteit eten zeer slecht! Wel goede koffie. Ze vragen overal (teveel) geld voor. Maar overall lijkt de klant niet echt koning. Toen wij dit alles aangaven bij de receptie werd er wat ‘gelaten’ en ongeintresseerd, Alsof ze dat al zo vaak hadden gehoord.

• 2Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

• 7Familie13-08-2018

leuke grote camping

Grote ruime comfortplaats, sanitair schoon, zwembad leuk voor jeugd, niet voor ouderen die een baantje willen trekken, supermarkt heeft veel, buffet restaurant zeer goed, jammer van enkele ratten op ons veld door de droogte, ondanks rattenhotels lieten die zich niet vangen

• 7Activiteiten

• 10Theo van Ernst05-08-2018

Fantastisch, park De Krim.

Een fantastische park voor jong en oud , een schoonpark ,mooi zwembad, ook de omgeving prachtig, en het personeel erg vriendelijk en aandacht voor hun gasten!!! Zeker voor herhaling vatbaar !! Één mooie week gehad met dochter en twee kleinkinderen, zeker een grote aanrader mensen !!!

• 10Onderkomen

• 4Marx03-05-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Het enige goede was het huisje , zwembad fantastisch maar alleen moest ik terwijl mijn gezin al in het zwembad lag een half uur wachten omdat het zwembad vol was , en dat niet 1 keer maar 2 keer in een midweek . Wij zijn dan ook een dag eerder naar huis gegaan . Want met 2 pubers die willen toch het zwembad . Texel daar moet je echt van houden , als je rust zoekt is het het ideale eiland . Maar voor ons was 3 dagen genoeg en een 4 de dag had ik niet geweten wat wij hadden moeten doen . Wij zijn naar de koog en burg geweest maar ook naar het strand . Moet ik ook eerlijk bekenen dat het weer ook niet mee zat. Animatie was 0,0 op het vakantiepark de Krim .

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

• 9ina aalderink30-04-2018

texel is in 1 woord fantastisch

camping de krim is een super leuke camping met veel mogelijkheden

• 2017
    9remans30-12-2017

een park met vele faciliteiten voor elke leeftijd

veel faciliteiten o.a nieuw zwembad met verschillende glijbanen, glowgolf. buiten- en binnen speeltuin, bowlen, lasergame en noem maar op heel veel te doen op het park.

• 8Jan Willem01-08-2017

Super!

Een geweldig park, mooie ligging! Nabijgelegen bij een schitterend strand. Op de Krim en vooral op Texel valt genoeg te doen en te beleven! Dit park heeft alles goed georganiseerd, het inchecken verloopt snel, informatiemap is duidelijk en er is voor elk wat wils. Het nieuwe zwembad is gaaf, de kids genoten van de glijbanen en de wildwaterbaan. Door het nieuwe zwembad is het park uitermate geschikt voor de oudere kinderen.j Let wel op de hygiëne, de trappen naar de glijbanen waren in 3 weken tijd al behoorlijk vies... Het park zelf ziet er keurig onderhouden uit, jammer dat er dagelijks hondenpoep op de paden lag, dit ligt niet aan de medewerkers van het park maar aan een enkel baasje, die meende vakantie te hebben van het opruimen van deze viezigheid.

26 tips over Vakantiepark De Krim

• cam123, 30-04-2012

Rond half 1 gaan de ''kleine'' vakantiegasten vaak een dutje doen waardoor het in het zwembad vrij rustig is.

• Fam. De Klein, 11-10-2013

met kinderen is het heel erg leuk om te gaan naar Landgoed de bonte belevenis. Hier kunnen kinderen papier zeven, een kaars maken, een brood bakken en een zeepje maken. wanneer een activiteit is afgerond wordt de stempelkaart afgestempeld. Met kleine kinderen raad ik wel aan te beginnen bij het brood bakken want dat duurde voor onze dochter van 3 jaar wel wat lang. het zeepje maken, papier zeven en een kaars maken zijn wat kortere activiteiten.

• angeligue, 22-09-2013

.Loop eens het Hanepad langs de golfbaan,mooie wandeling van 3,5 kilometer.

16 vragen over Vakantiepark De Krim

• Kim Jonkers, 20-07-2019

safari lodge en hond

Heeft iemand ervaring met het verblijven in een safari lodge met hond?

• laura, 12-02-2019

uitgaan

zijn er uitgaansgelegenheden in de buurt? waar ook nachtbussen ofzo rijden ohja,, wel 16+

• Patrick , 15-06-2018

WIFI

Hoe goed is Wifi verbinding en hoeveel apparaten kunnen er tegelijk op?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan