Vakantiepark
8,1

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen7,5

Uitwaaien op Texel op Vakantiepark De Krim. Het zwembad op dit park is in 2018 uitgeroepen tot 'zwembad van het jaar'. Kinderen kunnen indoor spelen in de speeltuin of een potje bowlen. De Krim ligt in Cocksdorp, een gezellig vissersplaatsje op 2500 meter van het strand. Aan de andere kant van de camping loop je zo het bos in.

17 reviews over Vakantiepark De Krim in het Nederlands

Super veelzijdige camping op Texel

gertjansabine
27-7-2013
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

voor ons de eerste keer op de Krim. Drie weken voor de geplande vakantie alle info thuis gestuurd gekregen. inclusief alle pasjes voor het zwembad en de slagboom. We konden al vanaf 11:00 uur op de plek terecht (we hadden een comfort plek met water,CAI, afvoer en 10A stroom). Het sanitair is goed en wordt elke dag schoongemaakt. In het sanitair gebouw is ook de plek om af te wassen. er is een Vaatwasser gratis tot je beschikking. hier hebben wij veel gebruik van gemaakt. het binnen en buiten zwembad is voldoende voor kinderen tot +/- 12. het buiten zwembad is niet verwarmd. De eetgelegenheden zijn super netjes. Mooi is dat alles in hetzelfde thema is uitgevoerd. er enorm veel speelgelegenheden en er wordt veel georganiseerd. in een daarvoor neergezette spiegeltent op de speelweide. echt al het personeel is netjes, vriendelijk en behulpzaam Top. voor onze kinderen en ons een perfecte vakantie.

Gereisd Familie in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Hartstikke leuk

Jan
3-12-2008

Ons huisje (75) lag vlak bij het centrum, is ruim van binnen en rolstoeltoegankelijk. Ook zit er een ruime tuin om heen die afgesloten kan worden. Ideaal met kleine kinderen. Het eten in het buffetrestaurant is lekker en makkelijk met kinderen alleen niet goedkoop. Op het park kunnen wel wat meer kinderspeelplaatsen komen. In het centrum is wel genoeg te doen. Het zwembad ziet er goed uit. We zagen dat er in de zomer ook een buitenbad is. Ook is het strand niet ver weg. Met een fiets of auto zeer goed te bereiken. Wij hebben er een leuke vakantie gehad. Zeker de moeite waard.

Gereisd Familie in Wed Dec 03 2008 18:02:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Haex Anke
3-11-2008
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Een midweek in een chalet met sauna. De schalet was proper en verzorgd. Je moest geen eigen beddegoed meebrengen of handdoeken. Keukentje en badkamer zijn ok. De chalet is gezellig. Er is heel veel voorzien voor kinderen. Grote buiten en binnenspeeltuin, binnen en buiten zwembad, schaatsbaan, fietsenverhuur, ... We zijn op texel gaan fietsen en wandelen. Heerlijke midweek gehad.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bungalow was smerig

Bert de Bruin
27-10-2008
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

Het park is top, maar de bungalow was in één woord smerig. Er was zeker al een tijdje niet schoongemaakt aan het aantal dode insecten te zien. Stofvlokken onder de bedden, spinnenrag overal, wc en doche zaten de haren van de vorige gasten nog op. Sanitair oud. Keuken bejaard.

Het eten en de kindvriendelijkheid waren overigens wel goed.

Gereisd Familie in oktober 2008

Dit nooit meer !!!!

jeroen en marieke
10-10-2008

Dit nooit meer, zwembad te vies voor woorden. restaurant in paviljoen sdlecht. ongeinteresseerde bediening, eten koud en verkeerde besteling gekregen. op klacht werd niet gereageerd.

Gereisd Familie in Fri Oct 10 2008 02:54:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kindvriendelijk en compleet park

Daniel
2-10-2008

De Krim is een compleet park waar veel te beleven is. Het speelparadijs is heel leuk voor (jonge) kinderen, het zwembad - hoewel het water niet echt lekker warm is - ook, alleen in het hoogseizoen waarschijnlijk te klein. Verder een aantal restaurants op het park (niet geprobeerd), een kleine maar complete supermarkt en genoeg speel- en sportvelden. Ons huisje (bungalow 31) was erg ruim, met een mooie grote tuin eromheen.

Minpunten: Het huren van fietsen vonden wij erg duur (twee fietsen, 1 fietskar voor 93 euro voor een kleine week) en de schoonmaak van ons huisje was echt onvoldoende. Op het oog redelijk schoon, maar onder en achter de kasten / tv-meubel lag een dikke laag stof.

Al met al wel voor herhaling vatbaar, al vraag ik me af of de sfeer in het hoogseizoen net zo relaxed is als nu (eind september).

Gereisd Familie in Thu Oct 02 2008 17:18:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eerste keer kamperen

de Jong
25-8-2008

Wij hebben van 6-13 Augustus een week een tent gehuurd via Rent a tent. Het stel dat aanwezig was van Rent a Tent (Marion en Rien) waren zeer vriendelijk en gaven ons direct al een vakantiegevoel. Helaas regende het die week ook zeer regelmatig, toch hebben we een leuke week gehad. voor jonge kinderen is er voldoende te doen, ook tijdens flinke regenbuien. Het sanitair was slecht, deze werden 1 keer per dag schoongemaakt. De wc's stonken behoorlijk.

De tent was zeer aangenaam en zag er goed verzorgd uit, mijn complimenten voor rent a tent, het was onze eerste keer kamperen en dit gaan we zeker vaker doen.

Gezellig vakantiepark

Bob
15-8-2008

Wij waren op vakantiepark De Krim van 21-07 t/m 04-08-2008. Ik en mijn 2 kinderen hebben dit park als zeer positief ervaren. Wij hadden een huisje type Texel was niks mis mee...

Klein minpuntje zo nu en dan wat geluidsoverlast van jongeren diep in de nacht.

Mooi centrum,slechte service.

Hilda
15-8-2008

het park is mooi opgezet,mooi centrum,maar wij vonden de service op het terras bij het paviljoen slecht.Je moest je eigen drinken gaan halen,want ze kwamen niet vragen.Ook jammer dat het zwembad en internetcafe,3 computers,waarvan 1 stuk,al om 20.00 uur gingen sluiten.Wij hadden een tent gehuurd van eurosporvac,die wel goed was.Helaas door het slechte weer veel last van wateroverlast. Het sanitiar bij de camping werd volgens mij maar 1 keer per dag schoon gemaakt.Er was genoeg te doen voor kinderen in de leeftijd tot en met een jaar of 17.Voor volwassenen was er 's avonds niets te doen.Al met al viel het ons tegen en komen hier niet meer terug.

prima camping

barbara
15-8-2008

Dit jaar op de Krim gekampeerd, prima camping, genoeg te doen voor de kinderen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Krim in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Krim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.