Vakantiepark De Krim

• 7.4Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

Uitwaaien op Texel op Vakantiepark De Krim. Het zwembad op dit park is in 2018 uitgeroepen tot 'zwembad van het jaar'. Kinderen kunnen indoor spelen in de speeltuin of een potje bowlen. De Krim ligt in Cocksdorp, een gezellig vissersplaatsje op 2500 meter van het strand. Aan de andere kant van de camping loop je zo het bos in.

We hebben een aantal aanbieders voor De Krim voor je op een rij gezet:

448 reviews over Vakantiepark De Krim

• 9annickvd02-09-2013

Fantastische plek, een aanrader met kindjes

Vakantiepark De Krim in Texel is een fantastische plek. Wij (ik, mijn man en zoontje van 5) verbleven er de afgelopen 4 dagen. We hebben ook geluk gehad met het weer, dit moet je er wel hebben, droog weer, en de zon is ook welkom met de oooh, zo mooie stranden op Texel! We verbleven in een luxe chalet nr. 48, mooi groot, proper en alles wat je nodig hebt is er! Heerlijk! Heel mooi onthaal. Alles zeer proper! Ook binnenspeeltuin, vele buitenspeeltuinen, binnen- en buitenzwembad... Ook supergezellig restaurantje... wat je op een camping niet verwacht! We hebben 1x pizza's besteld, ook heel goed klaargemaakt, de tricolore is mmm... lekker! Je kan er Gourmet bestellen en krijgt een gourmettoestel mee naar je huisje... Kortom, EEN AANRADER!!!

• 10Onderkomen
    • 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Zakelijk

• 10Ronald van Beelen23-03-2011

Fantastisch hotel chalet

We zochten een bed voor 1 nacht en kregen een sfeer volle kamer in prachtige ambiance met een fantastisch ontbijt. Gastvrijheid zoals het hoort.

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Zakelijk

We hebben een aantal aanbieders voor De Krim voor je op een rij gezet:

26 tips over Vakantiepark De Krim

• cam123, 30-04-2012

Rond half 1 gaan de ''kleine'' vakantiegasten vaak een dutje doen waardoor het in het zwembad vrij rustig is.

• Fam. De Klein, 11-10-2013

met kinderen is het heel erg leuk om te gaan naar Landgoed de bonte belevenis. Hier kunnen kinderen papier zeven, een kaars maken, een brood bakken en een zeepje maken. wanneer een activiteit is afgerond wordt de stempelkaart afgestempeld. Met kleine kinderen raad ik wel aan te beginnen bij het brood bakken want dat duurde voor onze dochter van 3 jaar wel wat lang. het zeepje maken, papier zeven en een kaars maken zijn wat kortere activiteiten.

• angeligue, 22-09-2013

.Loop eens het Hanepad langs de golfbaan,mooie wandeling van 3,5 kilometer.

16 vragen over Vakantiepark De Krim

• Kim Jonkers, 20-07-2019

safari lodge en hond

Heeft iemand ervaring met het verblijven in een safari lodge met hond?

• laura, 12-02-2019

uitgaan

zijn er uitgaansgelegenheden in de buurt? waar ook nachtbussen ofzo rijden ohja,, wel 16+

• Patrick , 15-06-2018

WIFI

Hoe goed is Wifi verbinding en hoeveel apparaten kunnen er tegelijk op?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan