26 tips over Vakantiepark De Krim

• cam123, 30-04-2012

Rond half 1 gaan de ''kleine'' vakantiegasten vaak een dutje doen waardoor het in het zwembad vrij rustig is.

• Fam. De Klein, 11-10-2013

met kinderen is het heel erg leuk om te gaan naar Landgoed de bonte belevenis. Hier kunnen kinderen papier zeven, een kaars maken, een brood bakken en een zeepje maken. wanneer een activiteit is afgerond wordt de stempelkaart afgestempeld. Met kleine kinderen raad ik wel aan te beginnen bij het brood bakken want dat duurde voor onze dochter van 3 jaar wel wat lang. het zeepje maken, papier zeven en een kaars maken zijn wat kortere activiteiten.

• angeligue, 22-09-2013

.Loop eens het Hanepad langs de golfbaan,mooie wandeling van 3,5 kilometer.

• Mark, 10-08-2013

De klim en zo is erg leuk om te doen en binnen 10 minuten fietsen ben je bij de Labora ijsboerderij.

• gertjansabine, 27-07-2013

het strand bij paal 28. ideaal voor een dagje strand en daarna af te sluiten bij de permanente strandtent voor een hapje en een drankje.

• altin007, 12-05-2013

Bezoek Ecomare en de lammetjes boerderij.

• sabina89, 01-06-2014

Uiteten bij Klif 12 in den hoorn met een theaterdiner, erg leuke avond met amusement en echt verrukkelijk eten.

Solex huren om het eiland te verkennen.

• M.de Boer, 21-02-2013

Ijsboerderij Labora (van boer Christian, speld in de hooiberg nu op sbs6) heeft een leuke tuin met trampolines tractors schommel etc, en heerlijk ijs. Als je het terrein vd Krim afrijd, rechtsaf en direct 1e links dan aan de rechterkant. Pony rijden bij de kinderboerderij erg leuk ook voor klenere kinderen, ga je met de pony aan de hand een paadje af door het bos. De hoge Berg (tussen Den Burg en Oudeschild) ook erg leuk voor kinderen een heuvel met bos. Vuurtoren beklimmen ook leuk.

• angeligue, 11-12-2012

Ga ook eens lekker eten in de rog in cocksdorp,lekker niet duur en zo gezellig eetcafe. Vis eten bij Van De Star in oude schild. Winkelen in Den burg,of na de zeehondjes kijken in Ecomare.

• Mieke Wolterink, 06-10-2013

Als je niet teveel eisen stelt aan je onderkomen is het een prima accommodatie. De omgeving is heerlijk. Je fietst en wandelt zo de duinen in.

• Betsy Lupgens - Hobo, 02-06-2013

Zeker de moeite waard om dit park weer eens te bezoeken! Ook het eiland Texel is zeker de moeite waard voor een bezoek, het was ons eerste, maar.... zeker niet de laatste keer dat wij dit eiland bezoeken. Er is veel te beleven en te bezoeken. En vooral ook de rust waar je zelf rustig van wordt!

• Floor, 19-07-2013

Schnitzel in restaurant! Chalet is mooi en schoon.

• Krabben uit Bergen op Zoom, 11-09-2012

Huisje 621 heeft standaard een trampoline in de tuin bij het huisje staan en is zeer eigentijds en smaakvol ingericht.

• barbara, 26-07-2012

De bonte Belevenis, Ecomare, Vuurtoren dat zijn leuke uitstapjes.

• gerhard gerritsen, 10-07-2012

Boek nooit via Huisje aan de Zee. Boek nooit het Wollige Schaap.

• ESLS, 01-07-2012

Als je internet nodig hebt ergens anders boeken

• Joyce Buis, 17-06-2012

Dagje Ecomare is b.v. iets om te doen of dagje strand.

• ankeengelen, 05-05-2012

9 plaatsen, ligging voor de camping, op een grasveld

• fam denekamp, 12-05-2012

Texel heeft tov andere eilanden veel meer te bieden, De bierbrouwerij is de moeite waard om te kijken net zoals het vissersdorpje Oudeschild. Een aanrader is ecomare ,nu compleet verbouwd. Verder lekker eten bij strandpaviljoen Paal 9

• Roland-Jan Schippers, 02-02-2012

Golfen op de schitterende Texelse golfbaan is een echte aanrader

• riddler74, 21-07-2014

Strand Paal 28 en Kaap Noord Robbentocht met De Vriendschap Garnalen vissen met de TX10 Rondvlucht boven de wadden vanaf Texel airport ( niet duur ) Kaap Skil museum Zonsondergang bekijken bij de vuurtoren

• bert, 15-08-2017

Bungalow 618 is ons zeer goed bevallen.

• Johnny Versteeg, 07-12-2014

Bestel de ontbijtservice. Download de Texel app voor Texelpoints Bezoek een dorpje en de vuurtoren.

• astrid, 29-07-2014

Ik zou zelf een kinderstoel meenemen en bungalow nr. 7 is een aanrader. IJsboerderij Labora ! die om de hoek van het park zit. Heel leuk om naar de koeien te kijken en vooral om het heeeerlijke ijs te eten.

• melissa , 09-09-2014

Vuurtoren is mooi om te zien, boottocht naar de zeehonden zeker de moeite waard! Schitterende omgeving

• Renee van de Bilt-Steenbergen, 03-11-2015

chalet met 2 badkamers, vaatwasser, boxspring bedden, heerlijke douches, terrasje voor de deur, schuurtje voor de fietsen, auto naast het huisje, teveel om op te noemen