16 vragen over Vakantiepark De Krim

• Kim Jonkers, 20-07-2019

safari lodge en hond

Heeft iemand ervaring met het verblijven in een safari lodge met hond?

• laura, 12-02-2019

uitgaan

zijn er uitgaansgelegenheden in de buurt? waar ook nachtbussen ofzo rijden ohja,, wel 16+

• Patrick , 15-06-2018

WIFI

Hoe goed is Wifi verbinding en hoeveel apparaten kunnen er tegelijk op?

• T Kneefel, 22-05-2018

Activiteiten voor jongeren?

Wat is er voor jongeren tussen de 16-18 te doen? Is er voor hen ook genoeg animatie in de zomer en kunnen zij uitgaan in de buurt (ook 16 jarige)?

We hebben een aantal aanbieders voor De Krim voor je op een rij gezet:

Texel
    Texel

• anoniem, 10-05-2018

Vreemde gang van zaken

Heel erg vreemd om als vakantieganger op het eiland Texel geen toegang te krijgen tot het zwembad. Receptioniste is niet bereid om over te gaan tot verkoop van kaartje dit kan alleen via internet en het betalen ook! Wat ons betreft moet dit verbeterd worden aangezien dit ook een zwemparadijs is voor gasten die niet op het park verblijven

• Stephanie , 14-01-2017

Chalet 4 personen

Is er in de chalets voor 4 personen voldoende ruimte voor een gezin met 2 jonge kinderen en een baby (campingbedje)?

bert, 15-08-2017

Meer dan 3slaapkamers en 2 badkamers en omsloten tuin

• yvette, 04-10-2016

vissen

Kan je in de buurt ergens gaan vissen? (niet in zee)

bert, 15-08-2017

geen idee

• Sanne, 01-08-2016

Welke campingveld/plek aan te raden of juist niet?

Welk camping veld is echt een aanrader of juist niet of zijn ze allemaal gelijk? En welke plekken zou je dan het beste kunnen reserveren?

Wij willen volgende maand een week met een tent en een bijzettentje

Irene, 11-06-2017

Wij zijn ook van plan om naar de Krim te gaan. Voor het eerst kamperen met een tent met ons vieren (dochters van 11 en 14) Weet u inmiddels wat een leuke plek is?

• E, 20-07-2016

Bbq

Mag je bij de huisjes een bbq gebruiken

Jessica, 01-08-2016

Ja hoor dat mag!!!

• R.Smit, 15-07-2016

Kampeerplaats blauw 489

Weet iemand wat voor een speeltoestel er staat op veld blauw plaats 489? Is is er een zandbak bij? Als het goed is, staat er achter het sanitairgebouw daar ook een speeltoestel. Ik hoor het graag!