Camping De Koorn Aar

7,7

48 reviews over Camping De Koorn Aar in het Nederlands

Nooit meer

Judith, 29-1-2018

Ook wij hebben een nare nasmaak ervaring gehad van deze camping. Zelf hebben we een leuke vakantie gehad maar niet door de camping zelf. We zaten in het goedkoopste chalet die je kon huren. Het bed is trouwens wel erg slecht. Erg klein en matras kan je makkelijk dubbelvouwen. In de vakantie daarom ook niet goed geslapen. Wij hadden aangegeven een hond te hebben. Uit ervaring weet ik dat dit meer schoonmaaktijd nadien kost. Ook wij hebben een borg van 50 euro betaald. En ook wij hebben alles zo goed mogelijk netjes, volgens de lijst ( bezemen, afwas en aanrecht schoon etc) achter gelaten. Het duurde vrij lang voordat we te horen kregen dat er haren op het dekbed gevonden waren. Mevrouw kwam zelf met het dekbed waar andere klanten bij waren dit laten zien. Ik voelde me enorm vernederd. En we kregen niet het volledige borg terug want nu hadden hun hierdoor meer werk. En dit had ze nog nooit mee gemaakt. Een nare nasmaak!

fijne vakantie maar met een naar vertrek

Hendrick, 8-8-2017

Wij hebben 2 heerlijke weken vakantie gehad, en waren van plan om met de kerst en volgend jaar zomer weer te boeken.

Echter zijn wij toch met een 'vieze nasmaak' thuis gekomen.

De chalet diende bezemschoon te zijn stond er. Nu hebben we 2 jonge kinderen van 2 jaar en bijna 6 jaar dus hebben we evengoed alles

nagecheckt. Mijn man heeft de badkamer en de keuken gesopt (welke we overigens amper gebruikt hebben want we gingen elke dag uit lunchen en uit eten)

en ik heb smorgens de bedden afgehaald en alles aangeveegd en een doekje over de meubels. Ook vlekken van de vorige vakantiebewoners hebben we zelfs zonder morren weggehaald.

Terwijl ik bij mijn 2 kinderen in de auto wachtte ging mijn man uitchecken, is ook meegelopen naar de chalet voor de laatste check. Alles zag er keurig uit en

hij kreeg de borg van 50 euro terug.

We zijn naar de boot gaan en wilden dan in Den Helder nog wat leuks gaan doen moet de kinderen en uit eten om de vakantie leuk af te sluiten (En nee niet met het idee van de 50 euro uitgeven, gewoon via de pin)

De boot was er nog niet, we moesten nog 10 minuten wachten. Ineens zegt mijn man 'he dat is die mevrouw van de camping!' Hij dacht nog dat we iets vergeten waren en dat ze het wellicht kwam achterna brengen. Mijn man draaide het raampje open en de mevrouw begon gelijk te schreeuwen. Ze was ons achterna gereden want mijn man was walgelijk. wal-ge-lijk. Hoe hij het in zijn hoofd haalde een dekbed met viltstift te laten in het huis en nog de 50 euro in zijn zak te steken ook. Walgelijk bleef ze schreeuwen. Mijn man en ik keken elkaar verbaasd aan en waren totaal overdondert. We voelden ons enorm te kakken gezet, alsof wij asociale mensen zijn. Mijn man heeft niet 'lekker stiekem' de 50 euro in zijn zak gestoken. IK was diegene die de dekbedden heeft opgevouwen en ik heb niets gezien.

Dat ik niets gezien heb betekend niet dat er dan ook niets is. Mijn jongste van 2 heeft ook eens mijn witte broek, met een balpoint nota bene, ondergekliederd.

(1 wasbeurt en er was niets meer te zien overigens).

Maar omdat mijn man schrok van het geschreeuw heeft hij haar de 50 euro gegeven, ze griste het uit de handen van mijn man en liep schreeuwend 'walgelijk! walgelijk! weg en wij waren beduusd

Mijn zoontje van bijna 6, die op de achterbank zat, had het allemaal meegekregen en was bang geworden. Hij wilde niks leuks meer doen en naar huis. Nu de dag later zegt hij nog steeds dat hij niet meer naar Texel terug wil.

Onze gegevens waren en zijn bekend bij de camping dus de mevrouw had ons ook gewoon kunnen opbellen of mailen en kunnen vertellen wat ze had ondervonden en hoe we dit konden oplossen. Wij zijn er immers voor verzekerd en 50 euro is natuurlijk een bizar bedrag voor een goedkoop 30.0000e hands 1 persoons dekbedje.

Als we op deze manier benaderd waren had alles prima geweest en hadden we gewoon weer in december en volgend jaar geboekt. Maar door dit voorval hebben

we daar geen zin meer in, en iedereen die het horen wil mag het ook weten.

Schitterende camping mooie plaatsen goede ligging

Angela en Herman, 7-8-2017

Ligt lekker centraal tussen den burg en den hoorn en het strand. Vriendelijk personnel. Prive sanitair is natuurlijk supper. Hebben alweer geboekt voor volgend jaar

Fantastisch chalet met alles erop en eraan

André van Meeteren, 29-7-2017

Ruim opgezet chaletpark met alles erop en eraan.

Zeer vriendelijke eigenaars bij de receptie.

Perfecte ligging van het vakantiepark ten opzichte van strand, bos, sparwinkel en restaurants.

Geweldige omgeving centraal op Texel.

Prima camping

Vakantieman, 27-7-2017

Wij waren hier voor de 1e keer..Leuke camping met zeer ruime plaatsen en schoon sanitair bij de plaats. Om af te wassen iets aan de krappe kant, maar verder functioneel ingericht. Een spoelbak aan de buitenkant van het sanitair zou een mooie oplossing zijn. Ligt mooi centraal tussen Den Burg en de Koog en ca. 3,5 km. fietsen van de dichstbijzijnde strandpaal (nr. 15). Ook na een flinke regenbui geen plas te zien rondom de caravan/voortent, dus kennelijk zijn de grasvelden goed gedraineerd.

Vriendelijke medewerkers. De uitgebreide kinderanimatie was echt top. Hulde aan 'Pip' en 'Jip' die met veel enthousiasme eventjes de idolen waren van onze kinderen. Wij hebben twee lekkere weken gehad.

Camping ideaal gelegen op Texel

Teedee, 24-8-2016

Ideale camping centraal gelegen op het eiland, aan de rand van de bossen en duinen.De Koog en Den Burg allebei op 15 minuten fietsen.

Nette camping zonder poespas, privesanitair is ideaal en groot genoeg.

Zeer ruime plaatsen met een vlakke grasweide.

Zeer vriendelijke eigenaren van de camping. De openingstijden van de receptie zouden langer mogen. Een camping waar jong en oud op verblijven.

Totaal 3 weken op Texel geweest en ons geen moment verveelt!!

Een aanrader, daarom voor het volgend jaar weer gereserveerd..

Vaste vakantie verblijf...

J.Hulshof, 3-8-2016

Al jaren onze vaste verblijfplaats voor de vakantie, prima ruime plaatsen en prive sanitair.

De receptie vaker open, het terrein beter onkruid vrij maken en de toegangsweg eens opnieuw bestraten zou mooi zijn en absoluut een must.

Af en toe een veger rond de afvalruimte zou ook wel mogen, het kan allemaal iets netter, gasten moeten niet tegen oude oude stoelen en overige dingen moeten aankijken rond de receptie en onkruid.

Qua prijs wel wat aan de hoge kant, zijn weinig faciliteiten buiten je kampeerplaats.

Heerlijk!

Nienke, 25-7-2016

Hele ruime campingplaatsen op een mooi en groot grasveld. Je staat niet pal op je (over)buren, maar plek zat voor je tent en tafel e.d. Het privé sanitair is super fijn. Het is wat klein, maar ik had het kleiner verwacht. Als je gaat douchen wordt uiteraard de hele vloer nat, maar ach, niets op de vloer leggen en na afloop al het water met de wisser weg! Leuke speeltuin voor de kinderen.

Wat beter kan: ruimere receptie openingstijden op dag van aankomst en vertrek. En gezinnen met jonge kinderen plaatsen op een veldje met klein speeltoestel.

Prima camping met aandachtspunten!

Marcel, 9-5-2016

Min:

- Communicatie

- Privé sanitairruimte te klein + slechte waterafvoer

- Misverstand over camperplaats

Omdat wij buiten receptietijden zouden arriveren was afgesproken dat onze sleutel in een postvakje zou liggen. Niet dus. Deze werd een uurtje later alsnog op de kampeerplaats gebracht. Keurig! De volgende dag bleek dat de slagboom niet meer werkte en wij het terrein niet meer op konden. Het deel waar wij stonden bleek 'autovrij' te zijn en het was niet de bedoeling dat wij steeds het terrein af- en op zouden rijden, werd ons gezegd. Sorry maar hoe moeten wij dan onze boodschappen doen of het eiland bezichtigen? Onze camper was immers ons enige vervoermiddel. Na wat overredingskracht kregen wij toch een muntje voor de slagboom en één voor de volgende dag. Later werd ons verteld dat 'onze' kampeerplaats eigenlijk niet voor een campers was bedoeld maar dat de vier camperplaatsen waren bezet. Tja, dan hadden ze ons niet moeten accepteren, toch? Schijnt een communicatiefoutje tussen de camping en de VVV te zijn, bij wie wij hadden geboekt. Oh ja, het douchewater stroomde de verkeerde kant op waardoor er geen droge plek meer was om je aan te kleden. Wel ontzettend luxe dat je privé sanitair hebt maar net een maatje te klein voor grote mensen zoals ik.

Keurig voor elkaar

Marco haitsma, 24-2-2016

Ontvangst netjes, gewoon top

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Koorn Aar in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Koorn Aar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Koorn Aar scoort een 7.65 uit 10 op basis van 50 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: