Camping De Koorn Aar

Camping De Koorn Aar

54 reviews over Camping De Koorn Aar in het Nederlands

Thuis komen op de Koorn aar

Ten M en Woody
13-9-2018

Camping met zeer ruime plaatsen, bij elke plaats heel net prive sanitair.

De Koog, Den Burg, Paal 15 en Paal 17 allemaal binnen 15 minuten fietsen.

Zeer attente eigenaar, die op de dag dat er westerstorm verwacht werd, iedereen langs ging om te waarschuwen.

Auto's op centrale parkeerplaats, top!

Al weer vele jaren super tevreden, dus voor het volgend jaar zeker weer gereserveerd.

Texel een eiland wat nooit verveeld!!!

Heerlijk!

Lisanne
4-9-2018

Super aardige mensen!! Het is alsof je bij familie langs gaat!

Ruime plekken, sanitair was schoon en voor eigen gebruik (echt top) en gelukkig ook lieve mensen die bij ons op het veld stonden (dat is ook altijd maar weer afwachten).

Wij komen zeker nog een keer terug!

Heerlijke vakantie gehad

Laurien
4-9-2018

Groot opgezette camping met ruime plekken en privé-sanitair!!!!

Grote parkeerplaats voor de auto's waardoor de camping autovrij is. Dat is heerlijk voor de kinderen die er lekker kunnen ravotten. Fantastisch animatieteam waardoor de kindjes een fantastische vakantie hebben gehad en waardoor wij ook heerlijk tot rust zijn gekomen.

Camping is mooi rustig gelegen, en slechts op kleine afstand naar de dorpen van het eiland.

Vriendelijk en reactief personeel. Wij hadden een probleem met de elektriciteit en binnen een uur was het opgelost...

Koorn-aar, bedankt voor jullie goede service!!!

Geweldig

Gerrit
26-8-2018

Eigen sanitair is geweldig , zeer grote plekken en auto vrij wij stonden in de luwte wat later af heel goed was ivm de storm .De afstand naar De koog of Den Burg is heel goed te fietsen . De camping is geen poes pas camping .Een nadeel zou kunnen zijn dat men alweer voor het jaar erop reserveerd maar dat hebben wij niet als hinderlijk ervaren .We hebben geen ervaring met het animatie team maar ons buurmeisje vond het geweldig. Afstand naar Paal 15 of 17 is maar 3,5 km fietsen dus een geweldige vakantie gehad .

Top locatie

Jeroen
16-8-2018

Heerlijke plek geweldige ligging tussen de Koog en Den Burg . Helemaal prima

Gerda
30-7-2018

Mooie en schone chalets , aardige werknemers. Wij hebben het erg naar ons zin gehad met onze dochters van twee en vijf jaar. Strand goed te bereiken met de fiets . Al met al twee super fijne weken gehad.

Nooit meer

Judith
29-1-2018

Ook wij hebben een nare nasmaak ervaring gehad van deze camping. Zelf hebben we een leuke vakantie gehad maar niet door de camping zelf. We zaten in het goedkoopste chalet die je kon huren. Het bed is trouwens wel erg slecht. Erg klein en matras kan je makkelijk dubbelvouwen. In de vakantie daarom ook niet goed geslapen. Wij hadden aangegeven een hond te hebben. Uit ervaring weet ik dat dit meer schoonmaaktijd nadien kost. Ook wij hebben een borg van 50 euro betaald. En ook wij hebben alles zo goed mogelijk netjes, volgens de lijst ( bezemen, afwas en aanrecht schoon etc) achter gelaten. Het duurde vrij lang voordat we te horen kregen dat er haren op het dekbed gevonden waren. Mevrouw kwam zelf met het dekbed waar andere klanten bij waren dit laten zien. Ik voelde me enorm vernederd. En we kregen niet het volledige borg terug want nu hadden hun hierdoor meer werk. En dit had ze nog nooit mee gemaakt. Een nare nasmaak!

fijne vakantie maar met een naar vertrek

Hendrick
8-8-2017

Wij hebben 2 heerlijke weken vakantie gehad, en waren van plan om met de kerst en volgend jaar zomer weer te boeken.

Echter zijn wij toch met een 'vieze nasmaak' thuis gekomen.

De chalet diende bezemschoon te zijn stond er. Nu hebben we 2 jonge kinderen van 2 jaar en bijna 6 jaar dus hebben we evengoed alles

nagecheckt. Mijn man heeft de badkamer en de keuken gesopt (welke we overigens amper gebruikt hebben want we gingen elke dag uit lunchen en uit eten)

en ik heb smorgens de bedden afgehaald en alles aangeveegd en een doekje over de meubels. Ook vlekken van de vorige vakantiebewoners hebben we zelfs zonder morren weggehaald.

Terwijl ik bij mijn 2 kinderen in de auto wachtte ging mijn man uitchecken, is ook meegelopen naar de chalet voor de laatste check. Alles zag er keurig uit en

hij kreeg de borg van 50 euro terug.

We zijn naar de boot gaan en wilden dan in Den Helder nog wat leuks gaan doen moet de kinderen en uit eten om de vakantie leuk af te sluiten (En nee niet met het idee van de 50 euro uitgeven, gewoon via de pin)

De boot was er nog niet, we moesten nog 10 minuten wachten. Ineens zegt mijn man 'he dat is die mevrouw van de camping!' Hij dacht nog dat we iets vergeten waren en dat ze het wellicht kwam achterna brengen. Mijn man draaide het raampje open en de mevrouw begon gelijk te schreeuwen. Ze was ons achterna gereden want mijn man was walgelijk. wal-ge-lijk. Hoe hij het in zijn hoofd haalde een dekbed met viltstift te laten in het huis en nog de 50 euro in zijn zak te steken ook. Walgelijk bleef ze schreeuwen. Mijn man en ik keken elkaar verbaasd aan en waren totaal overdondert. We voelden ons enorm te kakken gezet, alsof wij asociale mensen zijn. Mijn man heeft niet 'lekker stiekem' de 50 euro in zijn zak gestoken. IK was diegene die de dekbedden heeft opgevouwen en ik heb niets gezien.

Dat ik niets gezien heb betekend niet dat er dan ook niets is. Mijn jongste van 2 heeft ook eens mijn witte broek, met een balpoint nota bene, ondergekliederd.

(1 wasbeurt en er was niets meer te zien overigens).

Maar omdat mijn man schrok van het geschreeuw heeft hij haar de 50 euro gegeven, ze griste het uit de handen van mijn man en liep schreeuwend 'walgelijk! walgelijk! weg en wij waren beduusd

Mijn zoontje van bijna 6, die op de achterbank zat, had het allemaal meegekregen en was bang geworden. Hij wilde niks leuks meer doen en naar huis. Nu de dag later zegt hij nog steeds dat hij niet meer naar Texel terug wil.

Onze gegevens waren en zijn bekend bij de camping dus de mevrouw had ons ook gewoon kunnen opbellen of mailen en kunnen vertellen wat ze had ondervonden en hoe we dit konden oplossen. Wij zijn er immers voor verzekerd en 50 euro is natuurlijk een bizar bedrag voor een goedkoop 30.0000e hands 1 persoons dekbedje.

Als we op deze manier benaderd waren had alles prima geweest en hadden we gewoon weer in december en volgend jaar geboekt. Maar door dit voorval hebben

we daar geen zin meer in, en iedereen die het horen wil mag het ook weten.

Schitterende camping mooie plaatsen goede ligging

Angela en Herman
7-8-2017

Ligt lekker centraal tussen den burg en den hoorn en het strand. Vriendelijk personnel. Prive sanitair is natuurlijk supper. Hebben alweer geboekt voor volgend jaar

Fantastisch chalet met alles erop en eraan

André van Meeteren
29-7-2017

Ruim opgezet chaletpark met alles erop en eraan.

Zeer vriendelijke eigenaars bij de receptie.

Perfecte ligging van het vakantiepark ten opzichte van strand, bos, sparwinkel en restaurants.

Geweldige omgeving centraal op Texel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Koorn Aar in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Koorn Aar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.