Chalet De Koog

8,9

15 reviews over Chalet De Koog in het Nederlands

Erik,
26-8-2018

Geweldig netjes schoon,zeker voor herhaling vatbaar

Super mooi schoon chalet van alle gemak voorzien

Familie visser,
7-9-2017

Voor de 2e x heerlijk genoten in dit prachtig mooie chalet op een zeer schoon kindvriendelijk klein park. Het voelt als thuiskomen alles is lekker schoon en fris van alle gemakken voorzien. Veel opbergruimte, heerlijk terras en modern interieur. Dichtbij de koog, dichtbij het strand super centraal wij hebben weer snel geboekt voor volgend jaar. Een echte aanrader ook met jonge kids.

Mooi huisje met smaakvolle inrichting en afwerking. Slim ingericht zodat er voldoende capaciteit is wat betreft de bedden en iedereen kan zijn eigen activiteiten doen. Gezellige indruk. Handig buitenhuisje, waar je de meegenomen vouwfietsen of zandschoenen, hengelspullen in kwijt kunt. Klein buitenplaatje, waar de tuinmeubelen kunnen staan in het voorjaar en de zomer. Parkeerplaats bij het huisje. De Koog ligt midden op het eiland aan de kust en is een goede uitvalsbasis voor dagtochten. Het winkelcentrum is dichtbij en goed te lopen.

super schoon en gezellig ingericht chalet!

Harry en Gonda Yntema
1-11-2016

Chalet was compleet ingericht en ligt op een rustige plek op het goed onderhouden park.

Parkeerplaats naast het chalet.

Zeker een aanrader!

Mooi, schoon chalet, gezellig ingericht!

Wies Schellhorn
1-11-2016

Alles was prima. Alleen jammer dat het douche water erg langzaam weg liep.

Rustig park met prima chalet 163.

Adrie Ridderhof.
14-9-2016

De rust op het nette park is opvallend. In directe nabijheid van strand en dorp De Koog.

Uitdekunst !

Peter en Teunie Franke
14-9-2016

De ligging is centraal op het eiland en aveel is op loopafstand. Strand 15 minuten lopen. Grote supermarkt [ betaald parkeren :-( ] in de buurt.

Veel eetgelegenheden. Uitstekend mooi ingericht nieuw chalet op een terrein met Wasserette.

Mooie ruime ouder slaapkamer en een kleiner kamertje met stapelbedden.

Veel opbergruimte. Huisje o.a. met magnetron, mooie TV en voldoende ventilatiemogelijkheden als het erg warm is.

Alleen het afsluiten van de deur was even puzzelen (Klink omhoog doen)

Een nieuw chalet, comfortabel met zorg ingericht

Janneke de Waard Biddinghuizen
14-9-2016

Genoten na een dag fietsen op de loungebank op het terras

Luxe en comfortabel ingericht chalet.

Familie Heinrich
11-8-2016

Goed geregeld allemaal. Vriendelijke mensen. Mooi schoon vakantiepark. En natuurlijk het eiland zelf. Een echte aanrader dit chalet. Ook voor gezinnen met kinderen. Wij - een ouder echtpaar - hebben van ons verblijf hier genoten. We zullen zeker dit chalet vaker huren.

zeer aangenaam verrast!

Elly
28-7-2016

We hebben geboekt via de site van de VVV Texel en dit chalet sprong eruit! Op de foto's zag het er goed uit en dat bleek in het echt ook zo te zijn. Het nieuwe chalet is met zorg ingericht. Praktische keuken van alle gemakken voorzien, eet- en woongedeelte gezellig (bank zit goed, prima tv), 2 slaapkamers met goede matrassen (mèt matrasbeschermers👍🏼), badkamer met douche en toilet. En alles was schoon! Buiten een lounchezet en schuurtje waar we onze fietsen konden plaatsen. Chaletpark ligt fijn centraal. Het was in juni nog niet druk op het park. We hebben genoten van de rust en heerlijk gefietst. We komen al jaren naar Texel maar hadden nog nooit gebruik gemaakt van een chalet. Dat is nu veranderd: we komen graag terug maar wel in jullie chalet! Ook stond er bij binnenkomst een leuk presentje. Dat is fijn binnenkomen, dat doen jullie fantastisch. Je voelt je welkom! Onze complimenten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet De Koog in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet De Koog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.