Chalet De Koog

Tonen op kaart

16 reviews over Chalet De Koog

• 2018
    9Erik26-08-2018

Geweldig netjes schoon,zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

9Familie visser07-09-2017

Super mooi schoon chalet van alle gemak voorzien

Voor de 2e x heerlijk genoten in dit prachtig mooie chalet op een zeer schoon kindvriendelijk klein park. Het voelt als thuiskomen alles is lekker schoon en fris van alle gemakken voorzien. Veel opbergruimte, heerlijk terras en modern interieur. Dichtbij de koog, dichtbij het strand super centraal wij hebben weer snel geboekt voor volgend jaar. Een echte aanrader ook met jonge kids.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Mariëlle08-11-2016

Prachtig vormgegeven, knus en compact huisje

Mooi huisje met smaakvolle inrichting en afwerking. Slim ingericht zodat er voldoende capaciteit is wat betreft de bedden en iedereen kan zijn eigen activiteiten doen. Gezellige indruk. Handig buitenhuisje, waar je de meegenomen vouwfietsen of zandschoenen, hengelspullen in kwijt kunt. Klein buitenplaatje, waar de tuinmeubelen kunnen staan in het voorjaar en de zomer. Parkeerplaats bij het huisje. De Koog ligt midden op het eiland aan de kust en is een goede uitvalsbasis voor dagtochten. Het winkelcentrum is dichtbij en goed te lopen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 8Harry en Gonda Yntema01-11-2016

super schoon en gezellig ingericht chalet!

Chalet was compleet ingericht en ligt op een rustige plek op het goed onderhouden park. Parkeerplaats naast het chalet. Zeker een aanrader!

• 8Wies Schellhorn01-11-2016

Mooi, schoon chalet, gezellig ingericht!

Alles was prima. Alleen jammer dat het douche water erg langzaam weg liep.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Adrie Ridderhof.14-09-2016

Rustig park met prima chalet 163.

De rust op het nette park is opvallend. In directe nabijheid van strand en dorp De Koog.

• 9Peter en Teunie Franke14-09-2016

Uitdekunst !

De ligging is centraal op het eiland en aveel is op loopafstand. Strand 15 minuten lopen. Grote supermarkt [ betaald parkeren :-( ] in de buurt. Veel eetgelegenheden. Uitstekend mooi ingericht nieuw chalet op een terrein met Wasserette. Mooie ruime ouder slaapkamer en een kleiner kamertje met stapelbedden. Veel opbergruimte. Huisje o.a. met magnetron, mooie TV en voldoende ventilatiemogelijkheden als het erg warm is. Alleen het afsluiten van de deur was even puzzelen (Klink omhoog doen)

• 8Janneke de Waard Biddinghuizen14-09-2016

Een nieuw chalet, comfortabel met zorg ingericht

Genoten na een dag fietsen op de loungebank op het terras

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Familie Heinrich11-08-2016

Luxe en comfortabel ingericht chalet.

Goed geregeld allemaal. Vriendelijke mensen. Mooi schoon vakantiepark. En natuurlijk het eiland zelf. Een echte aanrader dit chalet. Ook voor gezinnen met kinderen. Wij - een ouder echtpaar - hebben van ons verblijf hier genoten. We zullen zeker dit chalet vaker huren.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Elly28-07-2016

zeer aangenaam verrast!

We hebben geboekt via de site van de VVV Texel en dit chalet sprong eruit! Op de foto's zag het er goed uit en dat bleek in het echt ook zo te zijn. Het nieuwe chalet is met zorg ingericht. Praktische keuken van alle gemakken voorzien, eet- en woongedeelte gezellig (bank zit goed, prima tv), 2 slaapkamers met goede matrassen (mèt matrasbeschermers👍🏼), badkamer met douche en toilet. En alles was schoon! Buiten een lounchezet en schuurtje waar we onze fietsen konden plaatsen. Chaletpark ligt fijn centraal. Het was in juni nog niet druk op het park. We hebben genoten van de rust en heerlijk gefietst. We komen al jaren naar Texel maar hadden nog nooit gebruik gemaakt van een chalet. Dat is nu veranderd: we komen graag terug maar wel in jullie chalet! Ook stond er bij binnenkomst een leuk presentje. Dat is fijn binnenkomen, dat doen jullie fantastisch. Je voelt je welkom! Onze complimenten!

Gereisd met partner in juni 2016

0 tips over Chalet De Koog