Tijdelijk €25 aanbetaling

De Koog aan zee

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Koog aan zee voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 45 reviews
+20

9.9FenomenaalScore uit 45 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

45 Reviews over De Koog aan zee

• 10bart verbist15-03-2022

fantastisch thuisgevoel in deze B&B

een fantastisch verblijf met zeer vriendelijke mensen en vooral rustig gelegen en toch in het centrum van De Koog

• 10Aart23-10-2021

Wat een geweldige plek

Een heerlijk verblijf. Je merkt dat deze veelgeprezen B&B zichzelf steeds opnieuw uitvindt, nu weer met een extra buitenkeuken met magnetron, koelkast, tosti-ijzer etcetera. Heerlijk om ook buiten wat te eten te maken! Er wordt ook steeds extra schoongemaakt vanwege corona, ook de trapleuningen, handvatten van deuren en zo meer. Hulde!

• 9arjan30-03-2021

enorm genoten en echt tot rust gekomen.

mooie kamer met alles wat je nodig hebt. verder veel privacy en hele aardige eigenaresse die je vrij laat maar er is als je iets nodig hebt.

• 10Ingrid en Sanne08-10-2020

Heerlijk.

We hebben het wederom heerlijk gehad in de B en B. Het spontane ontvangst, lekkere ontbijt en mooi dichtbij de Koog.

• 10Annelies Jacobs20-09-2020

Warm welkom bij B en B de Koog

Alleen maar pluspunten. Warm welkom bij Atie. We komen al n paar jaar hier en nog steeds genieten we enorm van de prachtige kamer, het heerlijke ontbijt en de toplocatie op Texel. Volop rust en op loopafstand van het gezellige centrum. Wij komen zeker weer terug

• 10Esther16-09-2020

Uitstekende B&B

Het verblijf is schoon, knus en ruim. Het ontbijt is ruim voldoende en erg lekker. Atie is erg gastvrij. Ligt op loopafstand van het dorp en de zee. Het ligt op een rustige plek aan de rand van het dorp.

• 10Patrick en Marit05-09-2020

Het was als een sprookje.

Wij trouwden op Texel, en verbleven met de familie bij Atie in B&B de koog aan zee. Samen met haar zus hebben zij er voor ons een onvergetelijk verblijf van gemaakt. Niets was te veel! Schone en luxe kamers, en een verrukkelijk ontbijt. Kortom hier moet je naar toe tijdens je bezoek op Texel.

• 10Melanie Hentrich13-10-2019

Sehr schöner Aufenthalt

(vertaald vanuit het Duits naar Nederlands)

Het was voor ons weer hele fijne dagen met jou in de bb..alles geweldig als kamer de locatie het ontbijt de gastvrijheid voel je je thuis bij je. We komen graag nog een keer. Ook mijn vader met een vrouw die ook een kamer heeft in dezelfde periode moest alle punten geven voor alles, het mist niets ... ga zo door ....

• 10Ingrid en Sanne09-10-2019

Geweldig

Ook dit jaar weer genoten van deze geweldige B&B op het mooie Texel. Mooie kamer, goed ontbijt en zeer aardige gastvrouw. Dichtbij de Koog en het strand.

• 10Esther Klarenbeek19-09-2019

Beste locatie van de Koog die ik ken.

Samen met mijn partner naar Texel culinair geweest. Voor de tweede keer verbleven we bij B&B De Koog aan zee. Prachtige locatie en kamers. Erg schoon en een sfeervolle uitstraling. Ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Het wordt in een picknick mand voor je deur gezet. De gastvrouw is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Volgend jaar staat weer gereserveerd. We kijken er al naar uit.

Bed & Breakfast De Koog aan zee info

Het complex