Hotel De Kievit

Kleine hotelsWeer vandaag22°17°
7,3

19 reviews over Hotel De Kievit in het Nederlands

Met vrienden

Vorig jaar waren we hier ook, maar het verblijf viel toen door bepaalde omstandigheden tegen. Nu weer terug nu voor 2 nachten, dit keer was het prima vertoeven hier. leuk personeel, prima eten, en nette schone kamer. Is een prima hotel voor de prijs die je ervoor betaal, ook heerlijk rustig gelegen . We komen vast nog vaker terug.

Zeker vaker.

Richard Blauw
20-5-2018

Prima onderkomen voor een korte periode.

Leuke mensen. Prima eten en drinken.

Top volgend jaar gaan we weer.

Ronald Silvius
20-5-2018

Goed Hotel, leuke bediening. Sfeer is perfect.

Lachen, was erg aangenaam

Fam Meester
11-12-2017

Het Hotel is simpel, goede bediening, goed eten voor 10euro het dag menu, gezellige bar, super ontbijt, goed bed, schone kamer en bad kamer.

min puntje was de steile trap naar boven met koffers.

Jammer

De Jong
10-9-2017

Goed parkeren, lekker ontbijt, ene persoon is opdringerig, andere is stik chagrijnig, stijle trap, zeer gehorig, smalle gangen, riool geur, kamers waren netjes.

Nooit meer.

de Jong
2-9-2017

Mooie kamer, goed ontvangst, veel beloften maar andere morgen keihard commentaar toen we 7 minuten later waren, werd door meneer zelf voorgesteld om vroeg te ontbijten omdat we vroeg weg moesten, alleen de mevrouw de andere morgen had er de pee in dat we niet om 7 uur maar 7.07 beneden kwamen, werd ons ook op n botte manier verteld, no thanks, nooit meer daar.

eenvoudig maar voldoende

Ton en Nel
14-8-2017

Wij hadden een comfortkamer geboekt. Deze was eenvoudig maar functioneel en tesamen met de badkamer zeer schoon. Bedden waren prima. Ontbijt eveneens eenvoudig maar voldoende. Ligging in een rustige omgeving, op 4 a 5 km. van de Cocksdorp. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn in verband met de steile trap naar boven.

Genoten van de gastvrijheid!

Daniëlle
2-7-2017

Met vijf meiden een nachtje verbleven in hotel de Kievit. Ja het klopt, het hotel is wat gedateerd zoals in eerdere recensies is geschreven. Maaarr...je wordt hier ontzettend gastvrij ontvangen door het zeer vriendelijke personeel. Met goede tips, een gezellig praatje en een grapje maken zij je verblijf zeer aangenaam. De kamer was schoon en de bedden lagen goed. Wij zouden zeker nog eens terugkomen naar dit hotel!

schoon , vriendelijk maar gedateerd hotel.

ineke van duin
20-5-2017

alles is een beetje aan een beurtje toe maar eten en bediening zijn top

Hartstikke leuk!

MiekeWin
14-10-2016

Na het lezen van een aantal slechte recensies, waren mijn verwachtingen van Hotel De Kievit laag. Wie schetst mijn verbazing dat het daar hartstikke leuk was! Brandschoon, lekkere bedden, goed ontbijt, fijne pooltafel. Wij zijn er twee nachten geweest met de hele familie en hebben genoten!

We hebben een aantal aanbieders voor De Kievit voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kievit in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kievit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.