Camping De Hoge Kamp

9FenomenaalScore uit 17 reviews

9FenomenaalScore uit 17 reviews
  • 9Waardering
  • 8.7Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

17 Reviews over De Hoge Kamp

• 9Henk en Dini van Laarhoven07-10-2020

In een woord GEWELDIG

Gastvrij ,vriendelijke mensen en erg schone camping,

• 9Janny Stuiver17-07-2020

Fantastische vakantie.

Rustige camping, heerlijk!

• 9fam.Verschuur19-06-2020

zeer nette camping

vriendelijke eigenaren mooi gemaaid gras veld prima toiletten en douches fietsen kunnen in de grote schuur geplaats worden met faciliteit om ze op te laden perfecte boere camping toppertje !!

• 9Dée & Lien02-08-2019

Héérlijk... rustige, kleinschalige minicamping.

Genoten! Boer en boerin runnen Schapen boerderij. En op 1 veldje is mogelijkheid tot kamperen. Prima sanitair. Boerderij winkeltje erbij met leuke en lekkere dingetjes. Van boerderij ijs tot verse aardbeitjes. Nog een trekkersveldje met gewéldig uitzicht over héél veel land met héél veel schapen. Voor iedereen een picknicktafel. Verse eitjes, broodjes service. Prachtig eiland , en super locatie, aanrader!!

• 9Wopke van der bij09-04-2019

Super plekje

We hebben genoten op deze camping.gastvrij.belangstellend.schoon sanitair.en heeeeel veeeeel lammetjes!!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Ronald en Fiet13-07-2018

Mooie nette gastvrije boeren camping

Goede boeren camping met mooie schone sanitaire voorzieningen. Leuke winkel met van alles wat. Vriendelijke boer en boerin en kids. Leuke speeltuin en trampolines voor de kids. Kortom echt een aanrader.

• 10Fam Brink11-05-2018

Wat een heerlijke plek!

Onze week zit er bijna op en wat hebben we genoten! Natuurlijk door het mooie weer maar ook door de gastvrijheid en alle goede zorgen van Lonneke en Arjen. Onze kinderen hebben een top tijd gehad , vonden het helemaal te gek dat ze mochten mee helpen bij de lammetjes . Maar hebben zich ook enorm vermaakt op de trampoline s en met alle ruimte die er is om te spelen . De ligging is heerlijk in de luwte . Prima broodjes service en heerlijke verse eitjes , van alles lekkers in het winkeltje . Kortom echt vakantie gevoel niets ontbreekt. Den Burg , strand, en openlucht zwembad super dichtbij en natuurlijk van alles leuks te doen op Texel .

• 9Koers10-05-2018

Heerlijke camping, vriendelijke eigenaren!

Wij staan hier nu twee weekjes, echt een mooi plekje en heerlijke camping! Begin van de vakantie was er wat wateroverlast door extreme regenval, daardoor viel ook de stroom vaker uit. De boer en boerin hebben dit heel prettig proberen te verhelpen en ons een alternatieve plek aangeboden. Vriendelijke en open mensen die een mooi bedrijf runnen, inclusief winkel met verse producten.

Heerlijk vertoeven, ruim opgezet en mooi uitzicht op de schapen/wei. De kinderen hebben zich goed vermaakt op de trampolines en de speeltoestellen. Ook konden ze helpen in de schuur met de lammetjes/paard/kipjes etc. Wij komen hier zeker terug!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Paula nooij29-08-2017

Voelde als thuis

Wij hebben het super gehad op deze schone camping op een mooie plek met extra's in de vorm van winkeltje en een blokhut waar een koelkast staat en een waterkoker. Ook kun je er boeken lenen zo fijn. De gastheer en gastvrouw waren super vriendelijk. Van ons eengroot compliment van ons

• 10Familie Blom16-05-2016

Alle heerlijkheid op "De Hoge Kamp", fantastisch!

We werden ontvangen door Arjen en Lonneke en voelden ons gelijk welkom. De camping voorziet in mooie ruime plekken voor tent of caravan. De broodjesservice is echt fantastisch, elke ochtend vers ontbijt met eventueel een vers eitje, want er lopen kipjes genoeg! Mooi en schoon sanitair waar je prima kunt douchen en er is bovendien voldoende te spelen voor onze kids! De ligging is ook geweldig, je zit vlak bij het dorp Den Burg waar je heerlijk kunt winkelen. Maar de andere kant, zit je zo in het bos of op het strand. Toch kampeer je in alle rust en heb je een prachtig uitzicht over Texel en alle schapen om je heen! Wij komen zeker weer terug!

Camping De Hoge Kamp info

• NaturistencampingNiet beschikbaar