Camping De Hal

Meer campinginfo

Contact

125 reviews over Camping De Hal

• 10Jan Dorgelo13-09-2019

Super camping met heel goed sanitair en gastvrij.

Super net verzorgde camping, heel goed en schoon sanitair. Vriendelijke en zorgzame familie, die het beste voor hebben met de gasten. Camping mooi centraal gelegen op Texel.

Patricia, Eigenaar, 18-09-2019

Dank je wel, wat een mooi compliment naar ons toe. Tot de volgende keer.

• 9Raymond & Marja12-09-2019

fantastisch

Mooie camping, met fantastisch sanitair. Hartelijke camping-eigenaren die trots mogen zijn op hun camping. De ligging, net buiten Den Burg, is een goede uitvalsbasis voor vele (fiets)tochten. Wij komen zeker terug.

Patricia, Eigenaar, 18-09-2019

Hartelijk dank! Wij zijn zeker trots op onze camping. Fijn dat het zo goed bevallen is. Tot een volgende keer.

• 9NM van Nieuwenhuizen10-09-2019

Een aanrader

Wij zijn er twee maanden geweest in juli en augustus ,een leuke mooie camping op een prachtige plek. De moeite waard

Patricia, Eigenaar, 18-09-2019

Dank je wel Nico en Annemarie! Wij zijn blij dat jullie ons ieder jaar weer weten te vinden. Op naar het volgende jaar.

• 10Henk Steffens10-09-2019

Geweldig!

Heel fijn verblijf gehad op Camping dr Hal, Wij komen weer!

Patricia, Eigenaar, 18-09-2019

Wat fijn dat het zo goed bevallen is en dat dit wordt beschreven in de review. Daar zijn we erg blij mee. Tot de volgende keer.

• 10Annie Talsma-de Groot07-09-2019

Heerlijk hier, volgend jaar weer!

Het is zo gemoedelijk, heerlijk is dat. Je voelt je er meteen thuis. Daarom gaan we volgend jaar weer. Dank jullie wel Jan Jacob en Patricia.

Patricia, Eigenaar, 18-09-2019

Dank je wel. Heerlijk dat jullie je zo hebben thuis gevoeld bij ons. 2020 staat er in. Tot dan.

• 10Rob van Raalte07-09-2019

Gewoon een fantastische camping

Een camping om van te watertanden, zo verschrikkelijk mooi aangelegd en super modern sanitair, je kunt er wel van de grond eten , zo schoon. We hebben onze hobby , het verkopen van sieraden van edelstenen en zoetwaterparels goed kunnen combineren met de vakantie.

Patricia, Eigenaar, 18-09-2019

Dank je wel Rob en Margreeth, wat een mooie waardering van jullie! Daar doen we het voor.

• 10DAJ31-08-2019

Tiptop!

De Hal is een uitstekende boerderijcamping met goede voorzieningen. Het toiletgebouw is tiptop in orde (krijgt van mij een 11) en er zijn leuke speeltoestellen voor kinderen. Ik stond er met een trekkerstentje en voelde me ook erg welkom. De camping ligt op een steenworp afstand van Den Burg, maar ook Oudeschild is dichtbij voor als je een visje wilt happen. Patricia en Jan Jacob zijn gastvrij en vriendelijk. De camping is vriendelijk geprijsd en Ik beveel de camping van harte bij je aan.

Patricia, Eigenaar, 02-09-2019

Super bedankt voor deze review! Daar zijn we heel blij mee.

Alleenreizend

• 10DAJ31-08-2019

Super!

Leuke boerderijcamping op steenworp afstand van Den Burg. Kindvriendelijk, diverse speeltoestellen om je uit te leven. Toiletgebouw tiptop in orde, de fiets kon ‘s nachts in de kapschuur. Als solo-toerist met trekkerstentje voelde ik me erg welkom. Vriendelijke en plezierig meedenkende beheerder en tot slot ook nog vriendelijk geprijsd. Waarom zou je eigenlijk ergens anders op Texel gaan staan?

Alleenreizend

• 8Peter Leijen29-08-2019

De Hal heeft he tprima voor elkaar !!

Het eiland Texel heeft een mooie natuur met legio fietsmogelijkheden te bieden. De pittoreske dorpjes maken het af. Ondanks dat er veel campings en vooral boerderijcampings zijn, valt dit in het geheel niet op. Het is allemaal prima in het landschap "verwerkt". Vanuit het centrale Den Burg is het eiland prima te ontdekken.

• 10Douwe en Tiny Tiesma24-08-2019

Het verblijf op Boerderijcamping De Hal is super!!

Beste Patricia, Jan Jacob en mevrouw Keijser, We hebben een fantastisch verblijf van zeven weken gehad op Boerderijcamping De Hal. Na een hartelijk welkom door Patricia konden we onze caravan plaatsen op een prachtig, ruime plaats op een gezellig veld. Gedurende het verblijf hebben we verschillende weersomstandigheden meegemaakt, van hittegolf tot heftige storm. Maar de gezelligheid, zoals bingo en blinde toto, bleef. Ook veel plezier beleefden we, samen met de campinggasten, van onze poes Poema. Deze werd op gezette tijden bediend door het open draaien van de kraan en hij zijn dorst kon lessen aan het frisse water. Een schattig gezicht waren de jonge poesjes van moederpoes Sisi. We hebben een heel mooie tijd gehad op de camping, ook mede door de contacten met de 'bewoners' van het veld. Maar bovenal wordt het verblijf op de camping optimaal door de vriendelijkheid van Patricia, Jan Jacob en mevrouw Keijser! Bedankt voor alle hulp!

Patricia, Eigenaar, 02-09-2019

Wij hebben ook genoten van Poema en jullie natuurlijk. De bingo hadden de meiden leuk gedaan. Misschien nog eens een keertje doen volgend jaar. Bedankt voor jullie uitgebreide review

2 tips over Camping De Hal

• Mayke Herberts, 09-06-2019

Door de jaren heen heeft Boerderijcamping De Hal meerdere nominaties of awards ontvangen. Zo zijn ze in 2015 genomineerd geweest voor beste VEKABO camping en met Zoover hebben ze door alle goede reviews meerdere gouden awards ontvangen. Daar zijn ze terecht trots op! Interesse gewekt? Klik op de link van hun voor een drone vlucht.

• Patricia Keijser, 30-05-2019

Op loopafstand van Den Burg maar ook de Texelse bierfabriek is op loopafstand. Onze boerderij is een Rijksmonument waar ook het toiletgebouw zich bevind.

1 vraag over Camping De Hal

• arie koops, 24-05-2019

vrij

Huiskamer nog vrij volgende week?

Patricia Keijser, 30-05-2019

Helaas het is verhuurd. Misschien kunt u even contact met ons opnemen.

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine