Camping De Hal

Camping De Hal
9,3

Contact

4 reviews over Camping De Hal in het Nederlands

Alles is perfect in orde op deze camping.

Sjef van Veldhoven
4-10-2019

Informeer of er nog een plaats is.

Gereisd Alleenreizend in september 2019

Tiptop!

DAJ
31-8-2019

De Hal is een uitstekende boerderijcamping met goede voorzieningen. Het toiletgebouw is tiptop in orde (krijgt van mij een 11) en er zijn leuke speeltoestellen voor kinderen. Ik stond er met een trekkerstentje en voelde me ook erg welkom. De camping ligt op een steenworp afstand van Den Burg, maar ook Oudeschild is dichtbij voor als je een visje wilt happen. Patricia en Jan Jacob zijn gastvrij en vriendelijk. De camping is vriendelijk geprijsd en Ik beveel de camping van harte bij je aan.

Gereisd Alleenreizend in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Patricia, Eigenaar, Mon Sep 02 2019 05:53:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super bedankt voor deze review! Daar zijn we heel blij mee.

Super!

DAJ
31-8-2019

Leuke boerderijcamping op steenworp afstand van Den Burg. Kindvriendelijk, diverse speeltoestellen om je uit te leven. Toiletgebouw tiptop in orde, de fiets kon ‘s nachts in de kapschuur. Als solo-toerist met trekkerstentje voelde ik me erg welkom. Vriendelijke en plezierig meedenkende beheerder en tot slot ook nog vriendelijk geprijsd. Waarom zou je eigenlijk ergens anders op Texel gaan staan?

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

Fantastisch!

Tonny Schoorl
24-5-2018

Het is een prachtige camping, rustig en heel centraal gelegen. De familie Keijser is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is superschoon en ziet er prachtig uit. Ik sta voor het tweede jaar op de camping en dat is zeker niet de laatste keer. Ik heb helemaal geen op- of aanmerkingen. Het is gewoon heerlijk!

Gereisd Alleenreizend in april 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hal in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.