Camping De Driehoek (overgenomen door andere eigenaren)

Camping De Driehoek (overgenomen door andere eigenaren)

5.3Matig

Nederland, Waddeneilanden, Texel

Op vakantie geweest naar De Driehoek (overgenomen door andere eigenaren)?

5.3Matig

• 4.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

12 reviews over Camping De Driehoek (overgenomen door andere eigenaren)

• 5I Reints09-06-2020

Geen aanrader

Nieuwe gedeelte van deze camping is erg mooi maar oude gedeelte is een drama. De nieuwe chalets die er staan zien er keurig uit maar waar (nog) geen chalets staan is het een puinhoop. Heb vernomen dat er een nieuwe eigenaar is op deze camping en dat het opgeknapt gaat worden maar helaas komt de site van deze camping niet overeen met de werkelijkheid. Eigenlijk kan je hier nu geen gasten ontvangen op dit gedeelte zo rommelig is het. Chalet waar wij in zaten was keurig en schoon en van alle gemakken voorzien. De verhuurster is zeer gastvrij. Dus ons ongenoegen betreft alleen de camping en niet het chalet die verhuurd wordt door een particulier.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 10eijerland11-10-2012

Fantastisch!

We komen al jaren op De Driehoek. Elke keer is het alsof we 'thuis' komen. Je zit lekker middenop Texel, dus elke dag kun je een andere kant op. Je komt op De Driehoek helemaal tot je rust. Wat ook prettig is dat er geen auto's op de camping mogen. Kinderen kunnen daardoor lekker hun gang gaan. Ook is de recreatieruimte een fijne ruimte waar we ons prima hebben vermaakt. Kortom we gaan volgend jaar weer!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

• 5Evelien 05-08-2012

Staat van caravan heeft eerste dagen domper gezet

De stacaravan was erg verwaarloosd, maar wat echt niet fijn was waren de bedden en het beddegoed.De slaapgeur van de vorige bewoners zat er nog in.Je krijgt wel pakketten met beddegoed die schoon zijn, maar de geur trekt gewoon hierdoor doorheen. Verschimmeld kussen, kussens met haren, preiresten in de pan ect. Alles maakte een verwaarloosde vieze indruk, en veel was stuk. Ik ben zelf naar de action gegaan en heb schoon beddegoed gehaald. Voor dekinderen was hier heel weinig te doen, een verwaarloosd klimrek. De receptie waar nog wat te doen zou zijn, was de meeste tijden op slot. Ik heb mijn klachten ook geuit bij het vertrek, en ik hoop dat ze er wat mee doen. Ik zou mijn gasten niet zo willen ontvangen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 6bcdg31-07-2012

slechte plaats voor campers

De campers moeten op een oneffen slecht gemaaid grasveld parkeren, om uw eurostekker in te steken moet je handschoenen aan doen om niet gestoken te worden van de brandnetels.. geen sanitair.. Wij stonden er 2 nachten 43 euro excl. toeristenbelastingen en komen hier nooit meer terug..

Gereisd met partner in juli 2012

• 8P. Koning24-07-2009

Fantastisch Camping

Wij hebben ons prima vermaakt! Heerlijk schone stacaravan, dat kom je niet vaak tegen! Mijn complimenten. De recreatieruimte is gezellig en je kunt er heerlijk spelen.

Ik snap niet dat het bericht hieronder zo negatief is van Fam. Doornweerd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9R22-09-2007

Wij komen inmiddels al jaren op De Driehoek. Dat is niet voor niks! Want het is er geweldig vertoeven. Wij met onze kinderen hebben ons nog nooit verveeld, ook al was er een minder goede dag qua weer. De recreatieruimte heeft veel te bieden! Wat eerder vermeld is, dat het beddengoed (dekbedden, kussens) niet fris is, kan in het geheel niet! Wij weten namelijk zeker, dat het vele malen per jaar gewassen wordt. Als u het de mensen had gevraagd om ander beddegoed dan had je het zo gekregen, maar ja, zo is het maar net......... Verder is de ligging van de camping centraal op het eiland, dus dat is heerlijk als je fietsen houdt.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in september 2007

• 6John13-08-2007

Het enige goede aan deze camping is de ligging en toch wel de rust. Maar de caravans, tenminste, die van ons, is maar een vies muf ding. Kwam absoluut niet hygienisch op ons over. Het beddengoed moet (wat regelmatiger) gewassen worden. En de kussens eens naar buiten. Nee, voor mij nooit meer deze camping. Dan maar een paar tientjes meer betalen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2006

• 8D23-05-2007

Onze vakantie was werelds, goede ligging, fijn gefietst, goede service! De kinderen hebben zich goed vermaakt in de recreatieruimte. Daardoor konden wij ons ook ontspannen. Volgend jaar weer!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in mei 2007

• 7T12-03-2007

Ondanks dat nog niet alles open was op Texel hebben we een fijne vakantie gehad! Heel fijn was dat de camping midden op het eiland ligt. Je bent daardoor overal dichtbij. Kinderen hebben lekker gespeeld in de recreatieruimte, vooral in de poppenhoek.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in maart 2007

• 2Jennifer18-02-2007

In oktober 2007 hier een week geweest, we sluiten ons volledig aan bij de Fam. Doornweerd. Alles is gewoon aan vervanging toe, de kachel deed het met veel moeite, de banken versleten, baggerig terrein om de auto te parkeren, vieze speeltuin etc. De prijs was invergelijking met de rest van Texel goedkoper maar we begrijpen nu waarom. Een positief punt is de ligging, perfect, heel centraal en Texel blijft natuurlijk een prachtig eiland.

Gereisd met familie in oktober 2006

Camping De Driehoek (overgenomen door andere eigenaren) info