Landhuis De Bult

• 9.3Ruimte

Landhuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer landhuis infoTonen op kaart

22 Reviews over De Bult

• 8koers25-07-2016

Geweldig locatie voor familieweek

Veel kamers, veel badkamers, speelgoed, boeken, fietsen, werkelijk aan alles is gedacht. Een gastvrij onthaal, lieve mensen die echt geïnteresseerd in je zijn en de tijd nemen. Ze zijn er wel, in het souterrain maar je ziet ze niet, alleen als je ze nodig hebt. Ruime keuken om te koken, servies en bestek ruim voldoende. We hebben met 10 volwassenen en 12 kinderen enorm genoten. We hadden een familieweekend ter ere van het 50 jarig huwelijk van mijn ouders. We kunnen ieder aanraden om dit huis te boeken!

• 9Fam. Flink04-06-2016

Heerlijk vertoeven, geweldige faciliteiten

Wij hebben 4 nachten met een grote groep (familie) gelogeerd bij de bult en het was echt op en top genieten. Qua faciliteiten is echt over alles nagedacht - o.a. sauna, heel veel speelgoed inclusief een speelzolder, tijdschriften, fietsen in alle soorten en maten, spellen, mega tuin waar je heel fijn kunt bbqen. En ook nog eens alle highlights van Texel op steenworp afstand. Wij hebben ons heel goed vermaakt en zouden zeker terugkomen en de bult aanraden!

• 10arjen_valerie27-10-2015

Geweldig!

Landhuis De Bult heeft alles wat je je als groep kunt wensen! Alles is aanwezig in huis. Iedereen kan zich op en top vermaken. Een overcompleet huis, waardoor je niks mist en alle mogelijkheden hebt. De eigenaren zijn erg servicegericht. Een echte aanrader.

• 9evelyne24-06-2013

voor herhaling vatbaar

Weekend gehad met familie (21 personen) . Prima huis voldoende en goed sanitair. Keuken zeer goed uitgerust, van alles aanwezig en meer dan voldoende. Ook voor jongere kinderen binnen en buiten veel speelmogelijkheden. Overkapping in de zeer grote tuin is heel handig. Ondanks het slechte weer toch kunnen bbq-en.

• 9M. van der Lugt20-10-2012

ideaal familie vacantie huis

een heerlijk huis voor een familie feest, goede TV - leuke muziekinstrumenten voor de kinderen - veel WII spelletjes - veel keuze in fietsen - gezellige open haard veel - volledig ingerichte keuken - veel slaapruimte - prima bedden - dicht bij Den Burg . Absoluut aan te raden !!!!!

• 9bolt13-12-2010

super, heerlijk, geweldige plek

We hebben een heerlijk weekend gehad met een grote groep. Het huis is heel erg geschikt voor een groep tot 23 mensen en goed rolstoel aangepast. Er is veel ruimte en veel sanitair en alles is aanwezig, de keuken is heel erg geod uitgerust met alles wat je maar kunt bedenken, er zijn spelletjes, boeken video´s, een lekkere open haard. In de winter is het dus ook goed toeven, want je kunt in de sauna , het bubbelbad, enzovoort. Buiten hebben de kinderen zich eindeloos vermaakt met fietsjes en skelters en de grote trampolines. Verder ook zeer vriendelijke huiseigenaren, wij komen terug!!!!

• 9willemijn huisman26-11-2010

Super plek!

Wij hebben er met pasen met veel gezinnen in gezeten. Het was een geweldig huis en vooral voor kinderen veel te doen. We hadden ook super weer dus hebben ook fietstochtjes gemaakt. Ideaal dat er fietsen waren, ook voor de kids en zitjes enz. Dit maakt het helemaal compleet. We hebben elke avond de BBQ aangehad. Ook het aantal badkamers met zoveel gezinnen is erg prettig. Nooit wachten of lekker een sauna pakken.Ook de mensen waren bijzonder aardig en af en toe hebben we heerlijke verse eitjes gekregen. Wij komen zeker een keer terug.

• 10HJJ Feenstra09-11-2010

In één woord: geweldig!

Fantastisch weekend gehad met kinderen en kleinkinderen. We waren met 23 personen van 2-67 jaar. Het hele huis was vol, maar we hebben het niet als (over)vol ervaren! Het huis is in verschillende opzichten meer dan compleet. Iedereen van jong tot oud kon zich op allerlei manieren vermaken. Heel handig die twee kookplaten; je stond elkaar nooit in de weg. Wij konden onze 6 auto's prima kwijt op de parkeerplaats. Wat een soorten fietsen! Echt humor. Landhuis 'De Bult' is zonder meer een aanrader voor families en kleine groepen! De enige buren wonen beneden, maar dat zijn prima mensen! Leny, bedankt voor de Texelse speculaas en de kadoojes voor de kids! Familie Feenstra, Kampen-Berkel-Bleiswijk-Amsterdam-IJsselmuiden-Kampen.

• 9olivia21-09-2010

leuk huis!

wij verbleven deze zomervakantie in landhuis De Bult met een groep van 18 personen, allemaal volwassenen. het huis is zeer ruim, alle nodige accommodatie is aanwezig (alle keukengerei, barbecue, tv, playstation, ...). De kamers zijn ruim en er is zeker voldoende wasgelegenheid. Het was ook leuk om zoveel fietsen ter beschikking te hebben! het lukte ons om met het grootste deel van de groep te fietsen (wat puzzelen met driewielers, tandems, aangezien we met een groep mensen met een beperking waren, maar dit lukte!). Texel is sowieso een aanrader en het huis was een goeie uitvalsbasis om overal naartoe te gaan. de ontvangst door de eigenaars is erg leuk! ze doen er alles aan om de groep tevreden te stellen. wat gaan vragen om te gebruiken, allemaal geen probleem.

• 9nelleke vermeulen24-07-2010

compleet welkom

een geheel vrijstaand huis, goed te vinden, grote parkeerplaats, bloemen op tafel, veel buiten tuinruimte, onder een tent kun je met regen toch buiten zitten en eten, veel speeltoestellen voor kinderen, ook rolstoeltoegankelijk, incl. 2 badkamers, (we waren er met 13 mensen vanwie 4 mensen in de rolstoel en dat ging prima), veel extras zonder bijbetaling van voetmassage apparatuur tot sauna en allerlei soorten fietsen, en niet voor elk gebroken glas of andere onverwachte dingen bijbetalen, vriendelijke, rustige, hulpvaardige mensen

Landhuis De Bult info

Facilities