Vakantiepark De Bremakker

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,3

12 tips over Vakantiepark De Bremakker

Peter en Els Versteeg, 17-12-2014
Een leuke wandeling vanaf de camping, tussen de buffels door naar het strand, op het strand links af tot Westerslag, dan terug door het bos naar de camping. Bij de kantine een lekkere maaltijd nemen en wat te drinken.
lilian janssen, 29-11-2014
Op tijd boeken want vol is vol.
H.Lok-Bakker, 28-11-2014

Ook de verhuur chalets zijn heel goed verzorgd en altijd netjes en schoon.

Van alle gemakken voorzien.

W de Wind, 28-11-2014
zeer aan te bevelen mooie omgeving om te wandelen en om lekker te fietsen
Jaap Huisen, 22-9-2014
Strand Westerslag is onze favoriet; kwartiertje per fiets over een werkelijk schitterend fietspad door bos en duin.
Bart van Oirschot, 12-5-2014

Bos- en duingebied achter de camping.

Strand + eten nabij de vuurtoren

Eten bij Eigenweis in de Koog volgens mij

Maritiem en Juttersmuseum in Oudeschild

Boerengolf in ?

p.s. van Sante, 21-6-2013
Advies zeker doen, en bezoek ook de ijs boerderij labora
eerenvelt, 29-8-2012
Wat je zeker niet moet overslaan als je op Texel bent is vissen met de TX10. Met een viskotter het wad op en de vangst wordt uitgebreidt bekeken en er worden allemaal wetenwaardigheden vetreld over de dieren die in de noordzee leven. kinderen mogen ook van alles vastpakken en voelen. Na afloop een zak verse garnalen mee en thuis pellen en nagenieten!
h.bloemers, 20-8-2012

Boottocht met de TX 20,met Sjef als gastheer. Heerlijke tocht naar de zeehonden en het wad, waar ook gewandeld en gevist met een schepnetje wordt. Veel leuke wetenswaardigheden worden verteld en krijg je te zien.

En natuurlijk de overheerlijke pizza bij BELLA ITALIA voor 5,50 euro in DE KOOG.

Gerard Velu, 16-7-2012
Niet verder doorvertellen!