Hotel De Branding

66 reviews over Hotel De Branding in het Nederlands

Top hotel!

Rolf en Debbie
29-7-2018

Lang weekend geweest (vrijdag - maandag). Aardige en vriendelijke mensen. Super goed verzorgd ontbijt, zeer mooie ruime kamers met goed uitziende badkamer. Alles is goed schoon. Dagelijks schone handdoeken. Elke dag tot 17 uur kosteloos koffie en thee te pakken bij het buffet. Lekker dichtbij het strand en het centrum. Wij komen zeker nog een terug!!

Inn1 woord geweldig

Henny Mraz Petrics
30-6-2018

Hotel de Branding is een super hotel

Mooie ruime kamers en mooi sanitair.Ontbijt super heerlijk op terras zitten voor hotelkamer. En zeer goede faciliteiten

Koffie en thee tot 17.00 uur gratis voor hotelgasten dit is toch geweldig

Dit hotel is een echte aanrader

Jos en Henny Mraz Petrics
29-5-2018

Wij komen al een aantal jaren in het voorjaar of najaar naar Hotel de Branding.

Wij vinden dit geweldig goed ontbijt,mooie kamers

En geweldige service wat er bij is gekomen en dat is de gratis thee en koffie faciliteiten gedurende de gele dag tot 17.00 .

Prima hotel

E. Hofsink
2-10-2017

Weekendje weg naar de Koog op Texel.

Uitgekomen op hotel de Branding wat een goede keuze bleek.

Nette ruime kamer met schone keurige badkamer. Toen parkeerruimte vol bleek kon er na overleg geparkeerd worden op de oprit van de eigenaar, topservice. Ontbijt prima en werd steeds goed aangevuld.

Heerlijk verjaardagsweekend

Elisabeth
26-9-2017

Hotel was prima. Alles goed in orde. Lekker ontbijt, heerlijke bedden.

Heel gunstig gelegen: vlak bij strand, centrum, bos en hei.

Gewoon goed.

Jos Geene
25-6-2017

Voldoet gewoon aan alle eisen voor een prima verblijf op Texel. Zeer aardige, behulpzame en vriendelijke beheerders. Ruime kamers, prima bedden, prima sanitair, elke dag schoonmaak, bedden opmaak en schoon bad textiel, gratis douche en bad producten, tv, gratis kluisje, ruim voldoende en heerlijk ontbijt, fietsverhuur (geen e-bikes) 10 euro per dag, gratis parkeren, gratis WiFi, gratis en veel informatie over Texel beschikbaar, dichtbij centrum en strand.

Super

Jos en Henny Mraz Petrics
9-6-2017

Van 19 tot 26 mei 2017 in hotel de branding geweest.

Super week gehad

Vriendelijke eigenaar

Heerlijk ontbijtbuffet

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk hotel met prima service

Ben.l
1-5-2017

Heerlijk hotel om een weekend te verblijven prima ligging en goede service. Lekker ontbijt. Hotel heeft een eigen parkeerplaats. Fijne kamers met zeer goede bedden.

Zeer net hotel echt een aanrader

Ine
21-8-2016

Goed middenklasse hotel netjes en schoon. Uitstekend ontbijt en ruime kamers

Meer dan je kunt wensen!

Robert Michael
16-6-2016

een echt familie hotel, gezellig, niet te duur, fraaie kamers, makkelijk parkeren.

alleen ontbijt, maar dat is dan ook prima in orde en restaurants genoeg binnen loop afstand.

helaas zijn de nieuwe bedden een beetje zacht als je 125kg weegt.

We hebben een aantal aanbieders voor De Branding voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Branding in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Branding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Branding scoort een 8.89 uit 10 op basis van 66 reviews.