Vakantiehuis De Bocksberg

Vakantiehuis De Bocksberg

6Voldoende

Nederland, Waddeneilanden, Texel

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar De Bocksberg?

6Voldoende

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis De Bocksberg

• 6Elisabeth Nagy28-08-2009

zeer eenvoudig

Verwacht niet teveel van de vakantiewoning de Bocksberg. De inrichting is minimaal en versleten. De buurhond is zeer luidruchtig aanwezig en ook het aangrenzende kinderdagverblijf zorgt niet voor de verwachtte rust. Het huis is gelegen in het centrum van Den Burg. Een aanrader is het echter niet. Er zijn gelukkig genoeg alternatieven!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

0 tips over Vakantiehuis De Bocksberg