Hotel De 14 Sterren

8.4Fantastisch

• Kinderopvang

119 reviews over Hotel De 14 Sterren

• 10Erik-Jan30-06-2020

Een goede vervanger voor Sicilië.

Door Corona gedwongen in plaats van naar Sicilië een weekje naar Texel. En dat is erg goed bevallen. Wat een idyllisch hotel! Enorm gastvrije ontvangst. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt dat bij je kamer wordt gebracht en dat je in of buiten voor je kamer kunt nuttigen. Een prachtige ligging die ook nog eens erg praktisch is. Het hotel ligt aan de rand van een bos, maar je fietst binnen 10 min. naar één van de strandtenten (Paal 9, 12, 15 of 17) of naar de plaatsjes Den Burg, Den Hoorn, Oudeschild of De Waal. De fietsen staan bij het hotel al klaar. Het eiland blijkt verrassend gevarieerd: prachtige stranden, heerlijke restaurants en mooie natuur. Heb je geen zin om voor het eten weg te gaan dan kan dat ook prima in het sfeervolle restaurant De Worsteltent dat bij het hotel hoort. De oversteek met de pont duurt maar een kwartier en loopt gesmeerd. Kortom Corona brengt ook goede dingen want hier komen we zeker terug.

• 9Paula29-06-2020

In alle rust verblijven op mooie locatie

Vriendelijk ontvangst. Verbleven in een mooie tuinkamer. Na een nachtrust in goede bedden verwent worden met een uitgebreid ontbijt met eerlijke producten op bed of op je eigen terr asje. 10 min fietsen van her strand of van Den Burg. Ligt centraal op de het eiland. Ook restaurant De Worsteltent is een aanrader. Goede keuken.

• 2Vedezub15-06-2020

Weinig gastvrij

De locatie is mooi gelegen. In de natuur en rustig. Het hotel is helaas niet met zijn tijd mee gegaan. Kleine kamers, weinig ventilatie en privacy. Andere gasten lopen langs de ramen. Het ontbijt is eenvoudig en wordt naar de kamer gebracht. De kamers zijn creatief aangekleed, en onvoldoende comfortabel. Weinig kastruimte. Kleine badkamer, geen goede afscherming van de douche. De kamers zijn niet goed afgewerkt en duur voor wat je krijgt. Dat is op heel veel plekken beter. Wat wij echt jammer vonden is de ongastvrije bejegening door de eigenaresse. We voelden ons niet welkom als gast.

• 8YvonneH26-04-2020

Prima uitvalsbasis!

Fijne ruime kamer, lekker privé, heerlijk ontbijt. Klein minpuntje voor ons was dat het moeilijk is om op bed tegen de kussens aan te zitten, die schuiven steeds naar achteren. Maar verder uitstekend.

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Judith25-04-2020

Ideale ligging bij bos en zee en uitzicht.

Leuke lokatie en ideale ligging bij bos en zee en uitzicht op de weilanden.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 2019
    9Tessa Kuiper16-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Tijdens het Texel Blues festival voor 3 nachten hier een tuinkamer geboekt met het Nazomeren op Texel arrangement. Prima kamer met mooi weids uitzicht. Mogelijkheid tot het zetten van koffie/thee was ook fijn. Alleen de bedden vonden wij te zacht. Iedere ochtend een héérlijk uitgebreid ontbijt op de kamer inclusief de krant! Op de 1e avond gedineerd in de Worsteltent en ook dit was heerlijk. De mensen zijn aardig en gastvrij en helpen je waar nodig. Hier komen we zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Riet Vis13-09-2019

Fantastisch en sfeervol

Het zijn prachtige huisjes, zeer sfeervol gemaakt. De bediening en ontvangst is warm en hartelijk. Het ligt direct aan de bosrand vlakbij het strand.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Eric08-09-2019

Zeer goed

Zeer prettige persoonlijke aandacht, mooie ruime kamer en iedere ochtend krant bij het ontbijt op de kamer

Gereisd met partner in september 2019

• 6Chris02-09-2019

Voor ons geen tweede keer in het 14 sterren hotel.

Het verblijf voldeed niet aan de verwachtingen die we vooraf hadden. De badkamer stond na het douchen onder water en op op het plafond waren de schimmelplekken achter de doorzichtige platen zichtbaar. De waterkoker in de badkamer geeft ook geen goed gevoel. De meeste kamers hebben goed uitzicht maar wij hadden net de pech dat onze kamer uitkeek tegen wat bomen en een parkeerplaatsje. De kamers waren niet vies maar ook niet schoon te noemen. Het is niet prettig om op de kamer het ontbijt te nuttigen doordat het hiervoor te klein is. Ontbijt is simpel maar voldoende. Sommige kamers (beneden) hebben ook een tafeltje buiten, maar de kamers boven hebben alleen openslaande deuren. Het lijkt allemaal een beetje oud en past niet bij de informatie die aangegeven is op de website of de gevraagde overnachtingsprijs.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Joke20-08-2019

Volgend jaar zeker weer!

De tuinkamer heeft een terrasje waar je heerlijk in de zon kunt ontbijten. Samen met de rust en de natuur om je heen is het een prima vakantie verblijf.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Hotel De 14 Sterren info