Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.2Inrichting
  • 8.3Natuur

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

64 Reviews over Chalet huren op Texel

• 9Ineke30-10-2022

Héérlijk chalet!

Het was een prima chalet alles aanwezig (op wifi na) super douche! Centrale ligging perfect. Komen zéker terug!

• 10Ruimte
  • 8Pieter Gooijaers12-09-2022

Prima

Schone nette stacaravan. Prima op een centrale plaats op het eiland. Rustige omgeving en in 5 minuten met de fiets in de drukte van de Koog. WiFi was een open verbinding en slecht bereik.

• 9Yvonne06-09-2022

Heerlijk!

Een fijn, luxe en gezellig chalet. Goede bedden en veel bergruimte. Ook de ligging is prima dichtbij de Koog en strand. De verlichting mag wel wat minder fel. Het was niet meer zo heet in de laatste paar dagen van augustus dus goed te doen zonder airco.

• 6Robert Vlutters31-08-2022

Makkelijk en schoon maar niet erg huiselijk

Uitstekende locatie, schoon en nieuw. Door gebrek aan groen (hekken ipv hagen en tegels ipv gras) helaas niet het idee op een waddeneiland te zitten. Geen welkomstpakket met het hoogstnoodzakelijke of kussens voor het plastic tuinmeubilair..

• 6Natuur
  • 7Michel18-08-2022

heerlijk genoten

Heel mooi en schoon luxe chalet . Alles zit in de buurt op loop of fiets afstand. Zelfs manege .. Chalet van alle gemakken voor zien . Goeie bedden mooi sanitair goeie keuken met inventaris . Het was heel erg heet temperatuur liep op tot 31,5 graden in chalet .. in toekomst een airco zou prettig zijn of ventilator. Ik kom hier zeker terug ..

• 9Daan Haalmeijer07-07-2022

Top verblijf

alleen maar pluspunten. schoon en alles aanwezig. ook een heerlijke tuin. 10 minuten wandelen naar het centrum van de Koog

• 9Tini Oosterbroek06-07-2022

Genoten

Vorig jaar schreef ik onderstaande review. Onze bevindingen zijn gelijk. Dit jaar hebben we ongelooflijk mazzel gehad met nagenoeg alleen maar mooi weer.

Genoten!! Wij hebben 2,5 week verbleven in het Boschalet. Mooi, ruim chalet van alle gemakken voorzien. Netjes en schoon. Heel blij met het schuurtje voor onze fietsen. Goede bedden en een fijne douche. Ligging op korte afstand van De Koog, goed te belopen. Jammer dat de ontvangst van de Wifi je soms in de steek laat. We komen graag nog een terug.

• 9Natuur
  • 10Jelly23-05-2022

Super!!

Heerlijk, prachtig chalet. Erg schoon en netjes. Alles aanwezig. Parkeerplaats bij chalet. Ligging ideaal de Koog, strand, bos, zwembad. Terras met tuinmeubelen,,schuurtje voor je fietsen. Altijd stukje thuiskomen inde chalets van Margo en Michael de Bont. We komen er al jaren en hopen dat nog lang te mogen doen!. ☆☆☆☆☆

• 10Natuur
  • 8W v/d Brink04-02-2022

Grandioos

We zijn een weekend geweest. We zijn gastvrij en vriendelijk ontvangen op jullie park. De chalet was goed onderhouden en erg schoon. Het is voor herhaling vatbaar. Dank jullie wel

• 9Natuur
  • 9Martine10-01-2022

Heel fijn!

Tijdens de lockdown op Texel in het duinchalet verbleven. Dit was een mooi ruim chalet op een fijn park. We hebben ons hier prima vermaakt.

Vakantiehuis Chalet huren op Texel info

• CafeNiet beschikbaar