Vakantiehuis Chalet huren op Texel

• 9.5Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet huren op Texel voor je op een rij gezet:

26 reviews over Vakantiehuis Chalet huren op Texel

• 10Familie Menker29-09-2019

Geweldige vakantie!

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Zeer mooi en rustig park. Strand en stad zeer gemakkelijk te bereiken. Het chalet is ook goed ingericht. Het terras is erg groot. Top! Weer gelukkig!

• 9Wendie04-09-2019

Aanrader!

Mooi chalet op een net chaletpark. Het chalet is erg mooi; modern ingericht, alles was schoon en ruim op gezet. Fijne badkamer, gemaksvriendelijke keuken, lekkere bank en een fijne grote eettafel voor 6 personen. Ruimte om de auto naast het chalet te zetten, afgeschermde tuin met twee zitgelegenheden. Het chaletpark was rustig en netjes. Achter het huis een speeltuin. Vlak bij De Koog en dichtbij het strand. Absolute aanrader!!

• 9Susanne29-07-2019

Ruim, netjes en compleet chalet

Fijn en ruim chalet van alle gemakken voorzien. Met een ruim terras.

Margo de Bont-Kikkert, Eigenaar, 13-08-2019

Dank je wel voor de mooie review, jullie zijn altijd welkom!!

• 10Karlijn01-07-2019

Wij gingen op examenreis naar Texel. Wij hebben voor dit chalet gekozen, omdat het er mooi, netjes en verzorgt uitzag op de foto. En bij aankomst was het exact hetzelfde als hoe het op de foto’s stond. Dit chalet staat dicht bij het centrum van de Koog en is gemakkelijk te lopen/fietsen. Verder is er in de buurt ook een busstation. Het strand is op loopafstand! Alles is in de buurt. Top locatie! Wij hebben hier een geweldige tijd gehad!

Margo de Bont-Kikkert, Eigenaar, 13-08-2019

Thanks Karlijn!!! Jullie waren leuke huurders!! Heel veel succes met jullie vervolg carrière!

Met vrienden

• 9Fam Overpelt20-06-2019

Ontspannend

Rustig park, vlakbij strand en bos.

Margo de Bont-Kikkert, Eigenaar, 24-06-2019

Dank jullie wel voor de mooie review. Graag verwelkomen wij u weer een keer in een van onze chalets!!

• 10Miranda Slot07-06-2019

Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben het geweldig gehad. Schoon ,mooi ingericht veel privacy en op loopafstand van dorp en strand ! Wij willen zelfs graag een keer terug komen!

Margo de Bont-Kikkert, Eigenaar, 24-06-2019

Dank jullie wel voor deze geweldige review!!!! Jullie zijn zeker welkom om weer een keer te verblijven in één van onze luxe chalets!!!

Met vrienden

• 10Jelly01-06-2019

Prachtig

Prachtige chalet, alle 3 trouwens. Goed verzorgd, schoon. Margo is erg vriendelijk. Wij komen er elke x weer graag. Van mij krijgen en verdienen ze n 10

Margo de Bont-Kikkert, Eigenaar, 24-06-2019

Jelly, dank je wel voor deze mooie review!!! Jullie zijn altijd welkom in een van onze luxe chalets op Texel!!!

• 9T. Jillings-Veenstra27-05-2019

Fantastisch, volgend jaar weer!

Prachtig chalet, netjes en schoon. Bedden liggen heerlijk. Mooie omgeving aan de bosrand.

Margo de Bont-Kikkert, Eigenaar, 24-06-2019

Hartelijk dank voor de mooie review!!!! Fijn dat de bedden goed waren, wij doen ons uiterste best om alles zo comfortabel mogelijk te maken voor onze gasten!!

Met oudere kinderen

• 10Nicole21-05-2019

Fantastich

Prachtig chalet, heel mooi ingericht, van alle gemakken voorzien, als we weer naar Texel gaan komen we hier zeker weer terug!

• 10Martine Kooyman14-05-2019

Super te gek!

Een comfortabel, schoon en licht onderkomen. Wij hebben hier heerlijke dagen met ons gezin door gebracht. Door het schitterende weer zijn wij voornamelijk in de nachtelijke uren hier geweest. Het ontbreekt je aan niets bij dit chalet. Voor herhaling vatbaar! Centraal gelegen op een rustige plaats!

Margo de Bont-Kikkert, Eigenaar, 24-06-2019

Thanks voor alle 10-en!!!! Jullie zijn altijd welkom in één van onze luxe chalets op het heerlijke Texel!!

Met oudere kinderen

0 tips over Vakantiehuis Chalet huren op Texel