Vakantiehuis Chalet huren op Texel

Vakantiehuis
Vakantiehuis Chalet huren op Texel
9,1

Laatste review

Nette en schone chalet. Leuke inrichting en alles bij de hand. Locatie goed! Ook buiten zitje top met lekkere stoelen. Prima plek voor je auto. Dus n geslaagd weekend! We komen graag weer terug 😍

12 reviews over Vakantiehuis Chalet huren op Texel in het Nederlands

Chalet ligt heerlijk rustig aan de rand van het chaletpark. Vanuit het chalet loop je ( 10 min) of fiets je ( paar min) zo naar het dorp de Koog. Naar het strand ook maar 10- 15 minuten fietsen. Het chalet zelf is heel fris en absoluut schoon. Heerlijke douche (mn belangrijk voor mijn tieners:-) , ruime woonkamer en goede bedden. Het buitenterrein heeft een goede eettafel en een leuk zitje. Het enige dat niet helemaal meewerkte was het weer , maar dankzij het ruime huis hebben we toch een hele leuke week gehad !

Heerlijke kerst gehad!

Familie Roedema,
8-1-2017

Een heerlijke ruime chalet, goed onderhouden en zeer gunstig gelegen. Verzorgd tot in de puntjes.

Prachtig compleet chalet. op Texel

Hanneke Rispens
21-9-2016

Heel mooi, smaakvol en comfortabel ingericht. Zowel binnen als buiten.

Op loopafstand van het gezellige dorp De Koog

Fantastisch Chalet

Corina
11-9-2016

Wij hebben genoten van dit fantastische chalet,waarbij aan alles is gedacht.De chalet is sfeervol ingericht en ruim.Ook de buitenplaats is ruim waar je lekker vrij kunt zitten.Er staat bij de chalet een schuur waar je evt.je fiets in kunt zetten.Het is ook fijn dat er een parkeerplaats bij is.Nogmaals we hebben genoten,en hopen volgend jaar weer gebruik te kunnen maken van jullie zeer mooie chalet!!

super chalet

Gerda
5-9-2016

keurig en netjes verzorgd, met een mooi terras.

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar.

Fam. Peters
26-5-2016

Chalet was super, mooie inrichting, veel aandacht voor details. Er waren zelfs spelletjes, waaronder Texelse Monopoly. Ook de tuin was erg ruim, met lounge set en eettafel. Aparte schuur voor de fietsen. Goede ligging van het chalet. We komen graag een keer terug.

Texel is altijd een goed idee

Marieska Visser
19-5-2016

Het chalet was super. Heerlijk ruim en licht. Het is een prachtige omgeving. De eigenaren geven je veel tips waar je naar toe kan. De bedden zijn geweldig. Je hebt ook voldoende buitenruimte.

Als ik een nadeel moet noemen is het dat de chalets dicht op elkaar staan en de parkeerplaats te klein voor onze auto ;) Maar dat zijn kleinigheidjes gezien de omgeving en de inrichting van het chalet.

Fantastische plek!

Heleen
17-5-2016

Fijne plek om lekker tot rust te komen en te genieten van zee en strand. Chalet is schoon, licht en sfeervol ingericht. Aan alles is gedacht. Veel ruimte in en om het chalet. Prachtig!!

Wij hebben genoten.

Wij waren er zeer tevreden over erg mooi en schoon

fam Schleper
3-12-2015

Helaas zat het weer ons niet mee,maar heerlijk genoten met onze kleindochter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chalet huren op Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chalet huren op Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.