6.4VoldoendeScore uit 165 reviews

Rommelpot 19, 1797 RN

Wat zeggen bezoekers over

Camping Loodsmansduin

6.4VoldoendeScore uit 168 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

168 reviews

super
Door daan daniel telepary op 19-11-2022
Gereisd met vrienden

leuke locatie leuke camping , ik kom er zeker terug

Mooie ligging maar te veel auto's op het terrein
Door Inge Rosema op 07-09-2022
Gereisd met oudere kinderen

De auto's moeten worden geparkeerd aan een smal weggetje. Daardoor lijkt het net een grote parkeerplaats. Voor kinderen is dit door de onoverzichtelijkheid gevaarlijk. Huurtent was nagenoeg af. Kapotte buitenrits en binnentent. Servies en bestek was vies, ligstoelen kapot, overal hondenharen. Kortom: veel te duur voor wat je krijgt. Voor ons niet nog een keer

We gaan zeker weer
Door Lady Di op 09-08-2022
Gereisd met oudere kinderen

Wij hadden een chalet voor 4 personen. Om 3 uur konden we naar binnen en die was schoon ruim en netjes. De bedden waren opgemaakt en de handdoeken lagen op het bed. Alle informatie was via de mail of op locatie verkregen. We konden broodjes bestellen bij de bar, alleen daar ging soms nog wel wat mis, net zo als bij het bestellen van de friet. Op het eiland zijn meer als genoeg leuke dingen te doen, neem wel fietsen mee. Verder is er een leuk zwembad niet al te groot, maar prima te doen en een groot springkussen een pannaveld en meer als genoeg activiteiten voor de kinderen. Dus zeker een aanrader.

Camping Loodsmansduin

Uitstekend
Door Anoniem op 30-07-2022
Gereisd met jonge kinderen

Top tijd gehad en een heerlijke omgeving!

Prettig verblijf
Door Veenman op 21-07-2022
Gereisd met oudere kinderen

We hadden een trekkershut. Prima maar héél basic en klein. Koelkast en gaspitje. Geen opbergruimte. Een plankje hier en daar zou fijn zijn. Het glas in de deur laat veel licht door. Mooie ligging in een duinpannetje. Grote camping. De campeerplekken ogen rommelig. Volgende keer een ander eiland 😊

Prettig verblijf
Door Veenman op 21-07-2022
Gereisd met oudere kinderen

We hadden een trekkershut. Prima maar héél basic. Koelkast en gaspitje. Geen opbergplekken. Een plankje hier en daar zou fijn zijn. Het glas in de deur laat erg veel licht door. De ligging is prettig, mooi in een duinpannetje. De camping is groot. Ik zou hier niet met mijn caravan willen staan, oogt rommelig, weinig schaduw. Netjes sanitair. Al met al een prettig verblijf gehad. Volgende keer weer een ander eiland 😏

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.