Tijdelijk €25 aanbetaling

7.6GoedScore uit 260 reviews
  • 7.3Staat v/h sanitair
  • 4.8Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

260 Reviews over Camping Kogerstrand

• 3Jacqueline16-08-2022

Slechte service

Camping Kogerstrand-De Krim Texel

Komen er al jaren , met veel plezier!

Deze week gaan we weer, enorm op verheugd. Maar nu blijkt in een tent waarvan ik 100% weet deze niet te hebben geboekt. Ik heb voor de boeking nog gebeld om aan te geven dat wij aan de kant zonder huisdieren wilde staan (dit is dus de plek waar de jongerencamping NIET STAAT). Geen probleem werd genoteerd!

Wij staan op de jeugdcamping!!! Wij zijn 54 en 61!!!!’ Alsof wij dat boeken!!!! Nu wordt er gezegd dat deze niet meer bestaat maar vorig jaar rond mijn boeking nog wel!

Had u de bevestiging maar beter moeten lezen was het antwoord . Daar stond blijkbaar mijn plaatsnummer. Ik heb nog nooit een plaatsnummer gezien in al die andere jaren. Blijkbaar is er iets misgegaan en zitten wij in een kleine tent die ik niet heb geboekt. En wordt er niet meegedacht aan een oplossing!!!

Laatste keer, als we al gaan!!!

Enorm teleurgesteld!!

• 9Jan Heesemans10-08-2022

Heel ontspannen sfeer en vriendelijke medewerkers. 2000 plaatsen vallen in het duingebied niet op door hoogteverschil. Heel dicht bij zee en de Koog. Nogmaals, fantastisch.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Lila04-08-2022

Prachtige ligging!

Prachtige liggen van de kampeerplaatsen. De sanitair gebouwen zijn wat oud, maar wel schoon. De parkeerplaats was te klein. Als we savonds terug kwamen, was er geen plekje meer vrij. Later kwamen we erachter dat in die gevallen ook een parkeerplaats konden gebruiken waar betaald parkeren was. Gasten van de camping kunnen daar gratis op. Dat is meteen ook het minpunt, hoe kun je nu geld willen verdienen aan het parkeren van dagjes mensen, als je niet voor al je camping gasten parkeerruimte hebt?!

Verder heerlijke camping, erg groot maar dat heb je niet door. Behalve als je naar de receptie moet, want dat was in ons geval 1km lopen!

Veel dieren op de camping, fazanten, konijnen, veel vogels, vlinders en helaas ook vrij veel ratten.

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Diana15-02-2022

Opletten bij online boeken

Mooi gelegen duincamping. Pas echter op bij het online boeken!!!! Automatisch wordt er gekozen voor betaal gemak. Dit houdt in dat je in 2 termijnen kunt betalen wat ik best normaal vindt. Echter…….ze rekenen daar 26,80 voor!!! Ik zag dit bij toeval op het boekingsformulier staan. Als je niet goed oplet betaal je dat bedrag er dus vrolijk bij. Na een telefoontje werd de rekening herzien. Ik ben niet de enige die bijna te veel betaald. Geen prettige manier van geld binnen harken want zo voelt het namelijk. Zou chique zijn als deze service duidelijk vermeld wordt. Het zou ze sieren dat deze service gratis zoals bij zoveel reisorganisaties/campings.

• 9Gerdien27-12-2021

Prachtige plek midden in de duinen

Heerlijk rustig, genieten van het ruisen van de zee en midden in de duinen. Met onze tent op een xxl plek gestaan. Eindje lopen maar voor ons geen probleem, je hebt vakantie! Wij vinden het zalig hier. Toiletgebouw wel beetje klein en oud. Maar water was lekker warm en alles was goed schoon.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Claudia10-08-2021

Goede ontvangst bij aankomstSnel je plek kunnen zoekenSchoonGratis vaatwasser gebruikenSchoon sanitairRustige camping

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Kim10-08-2021

Mooie ligging, maar matige faciliteiten

Wij hadden een XXL kampeerplek met stroom, erg mooie plek en zeer ruim! Directe toegang tot het strand vanaf de camping. Prachtige omgeving. Sanitair, prima, maar niet altijd warm water. Wij zouden niet aanraden iets te eten bij de camping: friet en snacks koud, broodjesservice, handig concept, maar elke dag klopte onze vooraf doorgegeven broodjesbestelling niet als we het kwamen halen ‘s morgens. Ook te weinig parkeerplekken aanwezig. De camping is autoluw, dit betekent dat je er alleen op en af mag met de auto op de aankomst- en vertrekdag. Onze kampeerplek was vrij ver, dus we moesten steeds 13 minuten lopen van en naar de auto. Een fiets meenemen zou dus handig zijn. Fietsverhuur van de camping moet echt vooraf bij de reservering, anders zijn er geen fietsen beschikbaar. De medewerkers kijken je een beetje glazig aan en denken niet mee als je met een klacht of iets dergelijks komt.

• 3Eetgelegenheden
  • 8John01-07-2021

Fijne plek om Texel te bezoeken

We hadden weer een leuke plek. Bij aankomst goed ontvangst bij de poort en hulp voor het op de plek zetten werd direct geregeld. Ook de mailing vwb reservering was uitmuntend. Ligging is centraal op eiland en natuurlijk op loopafstand van het strand en eetgelegenheden. 6 ampere stroom gaat net en zorg voor een goede conditie want de watertappunten zijn schaars. Sanitair is super schoon en water heerlijk warm. De kleine oude sanitairgebouwen zijn ook schoon maar niet meer van deze tijd. Het zou mooi zíjn dat deze een keer vervangen gaan worden. Parkeren kan wel een ding zijn stond regelmatig bom vol en dan heb je een uitdaging. Kreeg als reactie dat ik dan ergens in het dorp moest parkeren????

• 9Evelien22-06-2021

Grote mooie camping !

Hele grote camping maar ligt erg mooi in de duinen met verscholen duinpannen waar je met je tent kan staan. Wij hadden een ruime plek ( geen xl plek) dichtbij het sanitair. Sanitair was schoon en de douches erg ruim. Afwaswater was heet. Op de aankomstdag en vertrekdag mag je met je auto op de plek komen. Tussendoor niet en staat je auto op de grote parkeerplaats. Met een tractor wordt je op de plaats gezet en er weer af gehaald, anders sta je vast in het zand. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Veel konijnen en enkele fazanten op de camping. Wat ik wel lastig vond is dat de communicatie via de whatsapp gaat. Onze stroom sloeg er doorheen en dan moet je appen en wachten op antwoord. Toch kwam er redelijk vlot hulp. Al met al wel weer een camping waar wij weer heen zouden gaan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Tanja18-05-2021

Volgend jaar terug!

Een onzettend grote camping maar daar merk je weinig van doordat alle plekjes verscholen liggen tussen de duinen. Inrijden prima geregeld dmv een vooraf ontvangen code. Wij hadden 2 nachten een plekje en de 3e nacht een andere plek (zelf zo geregeld ivm beperkte beschikbaarheid, geen probleem online), waardoor we in de knoop zouden komen met de codes voor het uitrijden. Dit is vriendelijk en goed opgelost door een dame aan de balie. Veelal jong personeel die volgens mij niet helemaal van de hoed en rand weten maar zeker welwillend en vriendelijk zijn. Voor ons alleen positieve ervaringen. Sanitair prima; degelijk, schoon, warm water, voldoende plek (meivakantie, camping vol). Zelfs een vaatwasser! Feit dat je vanuit onze plek in 20 stappen bovenop het duin stond en de zee kon zien, was echt een pluspunt!

• 8Staat v/h sanitair

Camping Camping Kogerstrand info