Vakantiepark Camp Silver

Mike
31-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Alles is echt super hier, van de ontvangst tot en met de hygiëne. Zoals ik eerder al ergens las een absolute aanrader. Komen hier zeker terug.

Waanzinnige aanrader!

Jeroen P.
1-9-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Twijfel niet, dit is een waanzinnig tot in de puntjes verzorgde relaxation. Spontane hosts, heerlijk eten en een oase van rust. Producten van Aesop geven aan wat het kwaliteitsniveau van deze prachtige plek is.

Geweldige plek met veel gastvrijheid

Ronald
14-8-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Camp Silver is een mooie en fijne camping.

De camping ligt centraal op Texel, waardoor je makkelijk met de auto of fiets alle kanten op kunt.

De caravans zijn erg netjes en schoon.

De gastvrouw en eigenaresse (Nicoline) is een aardige en gastvrije vrouw. Ze staat 24/7 voor de gasten klaar.

Elke ochtend is er een heerlijk biologische ontbijt met producten uit de regio.

We hebben een aantal aanbieders voor Camp Silver voor je op een rij gezet:

Heerlijke plek met oog voor detail

Ralph
    27-6-2014
    • Onderkomen9

Werkelijk een fantastische plek om tot rust te komen. Landelijke ligging en zeer leuke airstream caravans. Camp Silver is duidelijk met oog voor detail opgebouwd, het paviljoen en de tuin is erg mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Je kunt hier allerlei lekkere dingen halen, zoals Texelse biertjes of zelfgemaakte pizza's. Fietsen zijn te huur bij de accommodatie.

• Onderkomen10

Van vrijdag tot maandag verbleven wij in Camp Silver. Het is erg goed bevallen. Een bijzondere ervaring om te overnachten in een airstream. Alles ziet er schoon en verzorgd uit. Met uitzicht op het weiland ontwaken is heerlijk. Een zeer behulpzame lieve gastvrouw met de insteek...alles kan en alles mag. Ruim assortiment biologische producten om zelf te pakken wanneer je zin hebt. Al met al een zeer onthaaste relaxte sfeer. Goede fietsen ter beschikking om het eiland te verkennen. Zo zie je het meest en proef je de sfeer van het eiland. Wij komen zeker nog een keer terug!!

Dit is pas Relaxen!

eli
    1-5-2014
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Wat een heerlijke plek is dit om even helemaal weg te zijn van alle drukte. Het is nog steeds Nederland, maar ik vind het niet te vergelijken met andere vakantieplekjes in Nederland. Op Texel heb je echt het gevoel dat je op vakantie in het buitenland bent. Op camp silver heb je genoeg ruimte om het gevoel te hebben dat je samen met je partner bent, maar als je iets nodig hebt zijn de eigenaren en de heerlijke hapjes en drankjes allemaal binnen handbereik om je met van alles te helpen. De perfecte combinatie. Een heel mooie plek, met biologische producten, originele snacks en eetmogelijkheden en alles is gewoon zo goed doordacht! Love it!

Geweldig Verblijf!

Madelon
    2-9-2012
    • Activiteiten5
    • Onderkomen9

De Airstreams zijn super modern en luxe ingericht. Als je vanuit je bed naar buiten kijkt, kijk je zo het platteland over... wat een rust!! De service was prima, wij vonden het zo heerlijk dat we ter plekke een nachtje extra hebben bijgeboekt!... het was geen probleem! We hadden een Air-stream met daarbij horende een Sauna ook deze was van alle gemakken voorzien, badjassen, slippers en luxe ligbedjes om na de sauna te genieten! Het ontbijt was erg lekker alles biologisch of lokale producten en erg sfeervol. We hebben op het eiland Texel ook genoten van de rust, heerlijk even weg van alles en iedereen! Ook bij Campsilver kon je lekker je eigengang gaan... niets moest alles mocht!! SUPER!!

Uniek verblijven op texel

Maja
    6-9-2011
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Onlangs op camp silver geweest en het was echt geweldig! Luxe Amerikaanse airstream caravans van alle gemakken voorzien met een uniek uitzicht op het uitgestrekte platteland van texel. Ontvangst is heel hartelijk en ontbijt eenvoudig maar enorm smakelijk met alleen biologische producten. Kortom een aanrader!

Helemaal weg op Texel

Karin
    1-9-2011
    • Onderkomen9

Heerlijk lang weekend gehad op Camp Silver. Hartelijk ontvangst door de eigenaren.

Het uitzicht en de beleving in de camper is heerlijk, dit krijg je in geen enkele hotelkamer. Het regende flink, maar dan is het juist leuk om in zo'n camper te zitten met overal ramen om je heen.

Heerlijke douches en bedden, goede handdoeken. Grappig om te ontbijten (lekker, niet heel uitgebreid) met de andere camper bewoners, iedereen gaat verder z'n eigen gang.

Het terrein ligt centraal op Texel; lekker weg van de meute maar je bent wel overal zo.

We hebben een aantal aanbieders voor Camp Silver voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Camp Silver in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Camp Silver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Camp Silver scoort een 9.36 uit 10 op basis van 9 reviews.