Pension Brinkvis

Oude reviews (archief)

voor herhaling vatbaar

jet
23-10-2016

Vriendelijk ontvangst en gastvrouw is attent en vriendelijk. Ontbijt zeer goed verzorgd. De bedden waren prima, alleen kussen wat slap. Fijn om douche en toilet en koelkast in kamer te hebben. Ligging rustig en toch dicht bij het centrum. Fij e tijd gehad

Gewoon goed

Els en Gertjan van Eeuwijk
19-9-2016

Kamer is schoon,zo ook het sanitair. Wel last van muggen, misschien n horretje voor t raam. Ontbijt was lekker, ontbijtzaal wel wat bedompt en warm.

Geen respect

Robin
29-7-2014

Samen met mijn zus ben ik een weekendje naar Texel gegaan. De ligging is uitstekend, vlakbij het strand en om de hoek van de Koog.

Eerste nacht was prima, de tweede nacht/ochtend was drama. We werden de volgende ochtend beschuldigd van lawaai (klapperende deuren); 1. alle andere gasten waren erbij, werden totaal voor schut gezet. 2. we mochten ons eigen verhaal niet doen, werd niet naar ons geluisterd. 3. de deur werd zomaar in ons gezicht gegooid 4. we mochten niet meer ontbijten en moesten meteen weg, anders werden we eruit gezet.

Ik ben de hele nacht ziek geweest en heb in bed gelegen. We hebben nog gezegd dat als er overlast is dat ze uit bed moet gaan en dan moet gaan kijken wat er is; als antwoord: "je denkt toch niet dat ik gek ben, mijn bed uit voor jullie?"

Ik studeer zelf Hotel event management, ik heb dit nog nooit meegemaakt. Mijn zus en ik zijn met shakende benen en hartkloppingen weggegaan. Zet geen stap meer hier binnen! Vreselijke mensen, geen respect... Niks!

Hier moet je geweest zijn!

Anita van den Heuvel
1-8-2013

Ik ben al verschillende keren bij "Pension Brinkvis"geweest en het bevalt me prima!

Het is vlakbij zee, het is er netjes, het ontbijt is er prima, je wordt ook warm ontvangen en je hebt er alles wat je nodig hebt.De gasten komen er niets te kort. Kortom ik zou dit pension bij iedereen aan willen bevelen!

dichtbij het centrum en het strand

sharon
13-7-2011

zeker iets om terug te komen ! we hebben een heerlijke dag gehad en fijn geslapen.

ook het ontbijt was erg lekker. volgend jaar zeker weer met rondje Texel.

Fantastische plek.

L. Gerfen
13-7-2011

Geweldige service. Uitgebreid en royaal gevarieerd ontbijt. Ligging op 2 min van strand en centrum. Heerlijke kamer met goede douche.

Uistekende prijs- kwaliteit verhouding.

Gerrie en Jos Oomen uit Amersfoort
18-9-2010

Prima pension met goede kamer, badgelegenheid(wel gedateerd, maar schoon en niets kapot), prima ontbijt. Dagelijks schone handdoeken en een opgemaakt bed. De ligging was perfect, goed honderd meter van het centrum op een rustige plaats.

Een uitstekende prijs, kwaliteit verhouding.

Gerrie en Jos Oomen uit Amersfoort
18-9-2010

Een zeer goed pension, prima bedden, goed ontbijt, schone kamer, schone badgelegenheid (wel gedateerd, maar dat is geen probleem want alles is schoon en heel).

De ligging is ook perfect, niet in de drukte maar wel op een paar honderd meter van de winkel- en eetstraat, en naar de andere kant vlak bij het strand.

Wij waren hier van 13 tot en met 17 september 2010.

wel redelijk

wiepkje
15-8-2008

onze bedden lagen niet lekker en de kussen waren ook niet goed.

de tv kon maar heel zacht dat hadden ze zo afgestemt. de douche was echt een miere straal. ontbijt was matig

koelkast is plustpunt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Brinkvis in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Brinkvis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Brinkvis scoort een 7.97 uit 10 op basis van 15 reviews.