Hotel Brasserie Rebecca ***

Hotel Brasserie Rebecca
Hotel Brasserie Rebecca
7,3

Weer vandaag4°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Brasserie Rebecca voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Brasserie Rebecca in het Nederlands

het voldoet

Fam. Meinen, 17-7-2017

topkwaliteit Diner in restaurant, maar alles is aan (zeer) groot onderhoud en modernisering toe. Er wordt aan de details niet veel aandacht besteedt (verpieterde buitenplantjes, ontsierende fritessausemmer op het terras), wat de gedateerde indruk alleen maar versterkt. De gehorigheid is enorm, mensen in de kamer ernaast zijn met enige moeite te verstaan (!). Gelukkig was iedereen 's nachts doodstil, ook personeel die het (prima) ontbijt klaarzet hebben we niet gehoord. Lekker uitslapen dus, bedden zijn goed, kamer en badkamer zijn schoon. Dorpje is leuk, en lekker ver van het toeristengewoel. Personeel ook vriendelijk bij ontvangst, ontbijt etc. Compleet strippen met nieuwe vloeren en wanden en grotere kamers is op termijn onontkoombaar vrezen we.

Heerlijke plek om tot je zelf te kunnen komen!!

Jessica Rekkers, 19-3-2017

Een prima hotel kleinschalig en vooral vriendelijk!

Arjen, 6-2-2017

Aangekomen in Hotel Rebecca een heel prettig ontvangst. De persoon achter de balie stelt zich voor en vraagt op welke naam de boeking gedaan is.

We krijgen de sleutel van de kamer en de medewerker brengt ons naar de kamer toe. Super netjes. We hadden de suite geboekt met hemelbed. Kamer zag er super uit! Goed bed en een goede douche. Zelf een wirlpool zat er in we hebben erg genoten. Super ontbijt en kamer ook goed. Als ik iets heb om op aan te merken kan de douche sproeier iets krachtiger maar dat is meer persoonlijk.

Familie hotel met budgetkamers

jan hallink, 19-8-2016

Brasserie Rebbeca staat bekend om haar culinaire kaart. Hotel is gedateerd. Onze kamer hotel onwaardig gezien de de 3 sterren.

Een heerlijk verblijf op Texel bij HB Rebecca!!

Marjolein Zuiderwijk, 10-6-2016

Een heel fijn 3 daags verblijf gehad in Hotel Brasserie Rebecca. Mooi centraal gelegen op Texel. Ruime kamer, prima badkamer, klein eigen terras bij de kamer. Groot terras en prachtige tuin bij het hotel. Warme ontvangst. Goed ontbijt,alles vers gemaakt.

Als het warmer wordt zou een airco fijn zijn,maar dat zal per kamer anders zijn.

Eenvoudig maar alles is goed.

Jantine v.Brummelen, 6-4-2016

Hadden geboekt via bon, is goed bevallen.

Was de eerste keer,maar konden gelijk terecht,alles was eenvoudig maar wel aanwezig.

Idd.wel achterstallig onderhoud,maar werd aan gewerkt.

Was alleen jammer dat er niet werd vertelt dar achter het pand een mooi terras ligt,kwamen we de laatste avond achter.

Van het restaurant gedeelte geen gebruik gemaakt,omdat we onderweg gingen eten.

Al met al 3 fijne dagen gehad op Texel.👍

prima hotel

yvonne, 30-8-2015

wij zijn er 3 nachten geweest,

kamer inderdaad klein,bed gewoon boxspring.

tv en badkamer.

niks op aan te merken verder.

ontbijt was prima,van half 9 tot 10 u.

was genoeg keus broodjes gewoon brood en croissant,gekookt eitje.zelfgemaakte jam heerlijk.'

dus eigenlijk een prima ontbijt met genoeg keus.

restaurant wel duurder,maar we zijn gewoon uit eten gegaan,ligt midden in dus je ben zo overal binnen 10 min.

Mooie dagen gehad op Texel. Aardige mensen.

joh_schipper, 22-8-2015

Gemoedelijke sfeer. Gratis parkeren.

perfecte plek

r, 11-7-2015

Weekend mogen vertoeven in Rebecca.

Nette ontvangst. Kamer oud ,niet bijzonder.Beetje achterstallig onderhoud aan het gebouw.

S'avonds heerlijk gegeten,vier mooie gerechten met bijpassende wijnen. Met passie geserveerd door het personeel. Ontbijt is ook perfect .

Kortom, kamers niet bijzonder maar ruim goed gemaakt door zeer goed eten en vriendelijk en correct personeel.

Kom zeker nog een keer terug.

Gastvrij en heerlijk eten

Sandra, 7-7-2015

In juni 5 nachten in Rebecca verbleven. Eigenaars en personeel zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Kamers zijn prima, inrichting misschien wat verouderd, maar we hebben niets gemist en het past ook wel authentieke gebouw.

Ontbijt heerlijk en uitgebreid, wij hebben ook twee avonden a la Carte in het restaurant gegeten, dit is een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brasserie Rebecca in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brasserie Rebecca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brasserie Rebecca scoort een 7.28 uit 10 op basis van 46 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: