Kleine hotelsWeer vandaag20°10°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Boutique Hotel Texel voor je op een rij gezet:

128 reviews over Hotel Boutique Hotel Texel in het Nederlands

Lekker ontspannen nachtje weg!

Inge,
23-12-2018

Prachtig en gezellig hotel. Lounge ruimte sfeervol (zeer geschikte bediending volgens mij Ferry) en uitstekend restaurant. Alleen bij uitchecken zeer onvriendelijke griet...we waren drie kwartier te laat (zaten nog even in de lounge) Ze zei alleen jullie zijn te laat ik zou jullie eindelijk moeten chargen😳belachelijk zeg. Dat je er iets van zegt prima. Maar wij hebben net 300 euro uitgegeven (incl eten) voor 1 nacht en dan vraag je niet eens hoe het was etc🤔Dat vinden wij niet raar dat vinden wij heel bijzonder! En onnodig!

Gereisd met vrienden in december 2018
Marianne, Eigenaar, 16-1-2019

Beste Inge,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat fijn te vernemen dat u heeft genoten. Uiteraard ontzettend spijtig te horen dat uw check out minder fijn is verlopen als dat u van ons mag verwachten. Wij vrezen dan ook dat dit op een mis verstand moet berusten daar dit zeker geen gebruikelijke gang van zaken is. Echter ons oprechte excuus uiteraard in deze. Wij heten u graag nog eens van harte welkom voor een ontspannen verblijf waarbij tijd geen rol speelt.

Met vriendelijke groeten, Marianne Boutique Hotel Texel

Prettig verblijf maar nog wel verbeterpunten

Cornelia,
21-10-2018

Heel gastvrij en mooi hotel. Kamers zijn verzorgd en heel schoon. Jammer is dat er geen koffie en thee op de kamer is. Dat verwacht je wel voor deze prijs. Er staat wel een apparaat in de gang, maar dat is grotendeels buiten gebruik. Balen is ook dat je als je niet rechtstreeks boekt, moet bij betalen voor het gebruik van de sauna €25,- p.p.! Het eten in het restaurant is van goede kwaliteit, wel weinig keus voor vegetatisch / vegan. Het ontbijt kan beter, steeds was alles op, geen theeglazen, koude eieren, dit hebben ze nog niet goed in control.

Gereisd met partner in oktober 2018
Marianne, Eigenaar, 16-1-2019

Beste Cornelia,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn te vernemen dat u van onze gastvrijheid heeft genoten. Wij hebben uw tip ten harte genomen en alle kamers voorzien van een koffie/thee faciliteit. Het gebruik van de spa is afhankelijk van hoe u uw verblijf bij ons boekt inclusief. Het is een bewuste keuze bij het maken van uw reservering. Mogelijk dat dit u is ontgaan. Bij een rechtstreekse reservering bieden wij spa entree altijd inclusief aan. Wellicht voor een volgend verblijf ;-)

Wij heten u graag nog eens van harte welkom om de optimalisaties van onze accommodatie naar aanleiding van uw feedback te komen testen.

Met vriendelijke groeten, Marianne Boutique Hotel Texel

Schoon hotel + uitstekende service.

Kevin,
24-7-2018

Heerlijk restaurant en top ontbijt. In de avond bij de open haard zitten en daarna naar de keurig goed onderhouden kamers. Heel fijn hotel! Schoon en service is uitstekend.

Gereisd met partner in maart 2018

Geweldig!

Evelien,
28-4-2018

Werkelijk een prachtig hotel: mooie kamers, sauna, bubbelbad en zwembed. Alles is heel goed verzorgd. Als je lekker wilt eten, blijf dan vooral ook in het hotel voor het diner: nergens op Texel is dat zo goed!

Gereisd met vrienden in september 2017

Mooie uitvalsbasis voor wandelingen.

ikke,
16-2-2018

Centrale ligging. Mooie badkamer en kamer. Gezellige lounge en ontbijtzaal. Modern warm ingericht. Raam op kamer kan open. Helaas weinig bergruimte en geen koffie/thee opties op kamer. Bed boxspring, dus comfort persoonlijk. Ik kreeg pijn in mijn rug, mijn partner sliep heerlijk. Wel veel te dikke kussens. Goede schoonmaak. Reguliere prijs is veel te hoog, dus zoek goede aanbieding. Sauna niet inclusief als niet rechtstreeks boekt (25 pp per verblijf). Ontbijt sobertjes. Roerei en spek koud, geen gesneden fruit voor yoghurt etc. geen krantje. Wel veel koffie/thee variateiten. Op eiland verder weinig te beleven. Je kunt wel mooi wandelen langs kust en door duinen langs noordzee.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi en gezellig hotel.

Arie Wezemer / Roparun,
26-11-2017

Fijne kamer, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en "feeling home" .....

Gereisd zakelijk in november 2017

Een Texelse droom

MikName,
13-9-2017

Dit hotel is in 1 woord een droom! Het heeft alles wat je van een hotel hoopt. Heerlijke bedden, ruime kamers, fijn grote douche, heel erg schoon en genoeg parkeer plek voor de deur. Mooi luxe wellness en zwembad en behandelingen mogelijk om te boeken. Dit is een aanrader! Er zit een goed restaurant in het hotel en het ontbijt ben in onder de 25eu nog nooit ergens tegen gekomen! Gastdames zeer vriendelijk en behulpzaam! Wij komen hier meerdere keren per jaar om even lekker te ontspannen en uit te waaien.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi hotel, erg buitenaf gelegen.

De Kikker,
4-9-2017

Mooi en netjes afgewerkt hotel, wel erg buitenaf gelegen, maar met voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel bij de receptie. Super ontbijt met voldoende aanbod en keuze.

Jammer was dat de spinnenwebben nog aan het plafond zaten en er geen airco aanwezig was. Dit verwacht je niet voor een kamer met deze prijs. Televisie met alleen buitenlands talig menu (geen Nederlandse versie beschikbaar).

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

oud en nieuw bijzonder op Texel

Anja,
27-7-2017

Het hotel heel netjes, gezellig ingericht en zeer goed verzorgd. Zowel het zwembad als de sauna heerlijk om tijdens dit soort dagen van te genieten. Last minute geboekt met mazzel van een annulering. Zwemkleding mee voor de Nieuwjaarsduik wat een bijzondere happening is. Opwarmen in een hottob.

Zeker voor ons een optie om weer te doen als je niet alleen thuis wilt zitten en/of met vrienden samen ergens wilt zijn. Nu midden zomer maar kijk er naar uit weer de veerboot te pakken en (een) het eiland op.

Gereisd met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat wil je nog meer ?!

Jos en Marij,
13-7-2017

3 overnachtingen in dit mooie hotel. Personeel: kort samengevat, vriendelijk, alert, kennis en kunde ( weten waar ze over ze praten) kamer geboekt: de luxe, in een rustige omgeving. Helemaal mee eens. Bed super, zeer ruime badkamer met douche. (Voor ons is een bad geen pré, vandaar ook niet geboekt) Dagelijks onderhoud is prima (lampje wastafel was kapot, ons nog niet opgevallen, volgende dag gemaakt. (compimenten) ontbijt, diner: -Ontbijt: zeer uitgebreid en zeer divers.
-Diner: verdient een ster. Kennis wijn, zeer zeker aanwezig. Wie over dit hotel iets te klagen heeft is een grote zeur.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutique Hotel Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutique Hotel Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.