Appartement Bos en Duin

Appartement Bos en Duin
9,1

5 tips over Appartement Bos en Duin

rob, 23-6-2017
De appartementen verschillen onderling van inrichting. Via onze eigen website kunt u heel eenvoudig een appartement naar uw eigen smaak uitzoeken.
corry van uijtregt, 5-8-2014
Duidelijk vragen vantevoren wat voor appartement je krijgt of het daadwerkelijk een appartement is zoals er op de site staat.
T. Maris, 10-6-2014

hoog/laag bed.

Invalide parkeerplaats.

Lagere drempel naar het terras

Mooi gelegen vlakbij bos, duin, zee en strand

We hebben een aantal aanbieders voor Bos en Duin voor je op een rij gezet:

Marga Lakwijk, 5-6-2013
Gewoon doorgaan zo...De gastvrijheid en uitstraling zijn heel erg goed!
Jos W.Vloemans, 6-5-2013
Maakt u een wandeling van 15 km vanuit Bos en Duin direct het bos in , door het bos en de duinen tot aan Paal 9 op het strand. Nu keert u terug over het strand naar de Jan Aye Slag op Paal 12 voor een kop koffie of voor een sliptongetje. En dan gaat het verder terug over het strand naar het paviljoen Westerslag op Paal 15 , recht op tijd voor een glas witte wijn. Een schitterende wandeling van rond 3 uur.

We hebben een aantal aanbieders voor Bos en Duin voor je op een rij gezet: