Appartement Bos en Duin

Appartement
Appartement Bos en Duin
8,6

99 reviews over Appartement Bos en Duin in het Nederlands

Goed voor een volgende keer

Theo
2-12-2017

Mooie locatie rustig dicht bij zee schoon

Gunstige ligging en prima appartement

Fijn aparthotel met uitstekend restaurant
10-9-2017

Bij het boeken konden we zelf het appartement uitkiezen op basis van goede foto's en beschrijving. We kozen een appartement met uitzicht op de weilanden en bossen met in de verte de kerktoren van Den Hoorn. Dit uitzicht verveelt nooit en je ervaart geen geluiden uit de omgeving. Het appartement zelf was, netjes, schoon en de keuken goed voorzien van allerlei gemakken om ook zelf te kunnen koken. Het restaurant Bosq is erg goed en van behoorlijk niveau.Een aanrader om daar op z'n minst een keer te gaan dineren. De ligging van het aparthotel is erg gunstig t.o.v. de omliggende dorpjes zoals, Den Burg, Den Hoorn en De Koog. De staatsbossen grenzen aan het hotel en ook de duinen en strand zijn op loop- en fietsafstand bereikbaar. Medewerkers van hotel en restaurant zijn erg correct en vriendelijk. Wij hebben hier 8 heerlijke dagen gehad!

Heerlijke vakantie!

Marieke Herrings
22-5-2017

Het was een heerlijk weekendje weg met zijn tweeën. Mooi appartement rustig gelegen en je komt leuk langs schaapjes en weilanden. Perfect om even rust te zoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Bos en Duin voor je op een rij gezet:

fantastich fijn dat ik dit plekje en deze accomoda

jannie de jong
    14-5-2017

we of ik komen er al jaren

en heb het er altijd naar mijn zin gehad

ga in november weer

maar dan met mijn zus

omdat mijn man overleden is

en ik vind de ontvangst en de verwelkoming altijd zo heerlijk warm

dat ik er ook altijd graag naar toe ga

Kei goed verblijf !

ger pols
    30-4-2017

Appartement had een prachtig uitzicht over een weide, met heel veel schapen, en natuurlijk lammeren !!! Mooiste tijd van het jaar !! Appartement was schoon, en een prima prijs kwaliteit verhouding.

S`avonds heerlijk gegeten in het bijbehorende restaurant Bosq, de housesteak kan ik iedereen aanbevelen. Na afloop van ons diner hebben wij samen nog lekker met Robin en Marlies (managers) een heerlijke whisky gedronken.

Als verfent liefhebber kon ik de Talisker Storm zeer waarderen.

Zeer geslaagd !

Kees Koolwijk
    14-4-2017

Het park ligt gelegen aan de rand van de Koog dus rustig maar wel met alles in de buurt voor een zeer geslaagde vakantie.

Bos en Duin ligt op een schitterende plek aan het bos en met uitzicht over de weilanden, Je kunt er heerlijk fietsen en bent zo aan het prachtige strand. Ook onze hond was erg Welkom, en je kunt lekker relaxen op het prachtige terras! Een echte aanrader !

Heerlijk genoten!

Marie
    4-4-2017

Heerlijk genoten van ons verblijf op Texel! Wat een prachtige locatie, naast het bos en dichtbij het strand. We hadden een appartement met mooi uitzicht richting Den Hoorn. Fijne bedden en mooi ingericht appartement. Het fijne is dat je in het restaurant heerlijk kunt dineren, lekker dicht bij huis! Uitgebreid en smaakvol ontbijt. Tip: huur fietsen bij de balie en maak een mooie fietstocht. Terug gekomen, lekker genieten van een Texelse Skunnkippe aan de bar! Tot snel!!

Ik verbleef vorige week bij Bos en Duin met mijn familie. Het ontvangst bij aankomst was gelijk al heel vriendelijk. Het was nog wel koud, maar Texel in de vroege lente is zó leuk met al die lammetjes.

We hadden een appartement op de begane grond en een op de eerste etage. Beide huisjes waren prima. Gezellig en netjes ingericht en de bedden lagen goed. We hebben niet veel gekookt, maar alle faciliteiten ervoor zijn aanwezig, ook keukendoeken, schoonmaakgerei en lucifers.

We hebben een dag gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet. Alles heerlijk vers en een uitgebreide keuze. De andere dagen hebben we de broodjesservice gebruikt, heel fijn.

Een aantal van ons heeft fietsen gehuurd. De fietsen zijn prima en met 8 versnellingen kom je een heel eind, maar de wind maakte dat het nog een hele workout werd.

Het restaurant heeft sinds kort een nieuwe naam, BOSQ. Het ziet er prachtig uit, strak en gezellig. Voor het eten hebben we maar één woord: top!

Al met al ontzettend genoten. De locatie is prachtig, direct aan het bos. De vriendelijke mensen in de receptie en het restaurant maakten dat we ons echt thuis voelden. Tip voor de volgende keer: ietsjes mooier weer a.u.b…….. ;-)

te veel geluidsoverlast

karina roest
    30-3-2017

Wij zijn een week in appartement 4 (bg) geweest. Helaas ligt dit appartement op de hoek van twee tamelijk drukke straten. De weg die ook langs het restaurant gaat ( Bakkenweg) is maar erg smal, maar er dendert overdag heel wat verkeer ongeveer twee meter van het app. langs. De andere weg is een paar meter verder van het appartement, maar ook daar rijden veel auto's, traktoren, vrachtwagens en bestelbusjes. Waarschijnlijk had met name het vrachtverkeer vooral te maken met allerlei werkzaamheden op en om het strand (vakantiehuisjes opbouwen?), maar we werden er wel doodmoe van. Gelukkig heel mooi weer gehad, dus veel over het prachtige Texel gezworven. Maar in het weekend was het ook in de avond een komen en gaan van auto's. Huisje was op zich gezellig, geen gebreken. Wel was het keukenpakket wat summier ( 1 dweil, 1 doekje, 1 droogdoek, 1 handdoek, 1 schuursponsje en een fijne afwasborstel).

We hebben een aantal aanbieders voor Bos en Duin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bos en Duin in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bos en Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bos en Duin scoort een 8.56 uit 10 op basis van 100 reviews.