Appartement Bos en Duin

102 reviews over Appartement Bos en Duin in het Nederlands

fantastisch

Toos
2-8-2018

Bos en Duin Appertementenhotel. We zijn in juni geweest en het was zeer goed. Vriendelijke mensen, netjes en vooral omdat onze hond echt welkom was. We gaan hier zeker meer terug naartoe.

Prima apart hotel. Mooie ligging. Aan de ene kant prachtig uitzicht over de weilanden naar Den Hoorn toe, aan de andere kant zo het bos in.Op 2 km van zee.

Aardige mensen bij de receptie. Het apart hotel is erg schoon. Bedden waren opgemaakt.

Leuke speeltoestellen en grote trampoline voor de kids.

We hebben genoten.

Super top!

Monique
30-6-2018

Mooi, ruim appartement wat van alle gemakken is voorzien. Het personeel is enorm behulpzaam en denkt erg met je mee.

Eten in het restaurant was voortreffelijk. Wij hebben echt genoten.

Al met al een erg gezellige week gehad. En Texel is gewoon TOP!

We hebben een aantal aanbieders voor Bos en Duin voor je op een rij gezet:

Goed voor een volgende keer

Theo
2-12-2017

Mooie locatie rustig dicht bij zee schoon

Gunstige ligging en prima appartement

Fijn aparthotel met uitstekend restaurant
10-9-2017

Bij het boeken konden we zelf het appartement uitkiezen op basis van goede foto's en beschrijving. We kozen een appartement met uitzicht op de weilanden en bossen met in de verte de kerktoren van Den Hoorn. Dit uitzicht verveelt nooit en je ervaart geen geluiden uit de omgeving. Het appartement zelf was, netjes, schoon en de keuken goed voorzien van allerlei gemakken om ook zelf te kunnen koken. Het restaurant Bosq is erg goed en van behoorlijk niveau.Een aanrader om daar op z'n minst een keer te gaan dineren. De ligging van het aparthotel is erg gunstig t.o.v. de omliggende dorpjes zoals, Den Burg, Den Hoorn en De Koog. De staatsbossen grenzen aan het hotel en ook de duinen en strand zijn op loop- en fietsafstand bereikbaar. Medewerkers van hotel en restaurant zijn erg correct en vriendelijk. Wij hebben hier 8 heerlijke dagen gehad!

Heerlijke vakantie!

Marieke Herrings
22-5-2017

Het was een heerlijk weekendje weg met zijn tweeën. Mooi appartement rustig gelegen en je komt leuk langs schaapjes en weilanden. Perfect om even rust te zoeken.

fantastich fijn dat ik dit plekje en deze accomoda

jannie de jong
14-5-2017

we of ik komen er al jaren

en heb het er altijd naar mijn zin gehad

ga in november weer

maar dan met mijn zus

omdat mijn man overleden is

en ik vind de ontvangst en de verwelkoming altijd zo heerlijk warm

dat ik er ook altijd graag naar toe ga

Kei goed verblijf !

ger pols
30-4-2017

Appartement had een prachtig uitzicht over een weide, met heel veel schapen, en natuurlijk lammeren !!! Mooiste tijd van het jaar !! Appartement was schoon, en een prima prijs kwaliteit verhouding.

S`avonds heerlijk gegeten in het bijbehorende restaurant Bosq, de housesteak kan ik iedereen aanbevelen. Na afloop van ons diner hebben wij samen nog lekker met Robin en Marlies (managers) een heerlijke whisky gedronken.

Als verfent liefhebber kon ik de Talisker Storm zeer waarderen.

Zeer geslaagd !

Kees Koolwijk
14-4-2017

Het park ligt gelegen aan de rand van de Koog dus rustig maar wel met alles in de buurt voor een zeer geslaagde vakantie.

Bos en Duin ligt op een schitterende plek aan het bos en met uitzicht over de weilanden, Je kunt er heerlijk fietsen en bent zo aan het prachtige strand. Ook onze hond was erg Welkom, en je kunt lekker relaxen op het prachtige terras! Een echte aanrader !

We hebben een aantal aanbieders voor Bos en Duin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bos en Duin in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bos en Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.