Appartement Bos en Duin

Meer appartement info

104 reviews over Appartement Bos en Duin

• 10Inge Visscher- Hermsen01-01-2019

Super fantastisch

Ben hier al meerdere keren geweest, altijd vriendelijk ontvangst, alles keurig en schoon. Nu voor het eerst na 2e kerstdag aangekomen en 3 januari weer naar huis, dus oud en nieuw op Texel. Samen met mijn hond Bas. Heerlijk, rustig, genoten, niets dan lof zoals iedere keer dat ik hier ben. Bos en Duin dankjewel voor de goede zorgen, de kwaliteit, de rust, de gezelligheid, alles. Als alles meezit dan ben ik dit jaar zo vaak mogelijk in jullie hotel. Bij jullie voel ik mij thuis en dat is ook een kwaliteit die jullie hebben. Tot gauw.

Alleen gereisd in januari 2018

• 2018
    10Toos02-08-2018

fantastisch

Bos en Duin Appertementenhotel. We zijn in juni geweest en het was zeer goed. Vriendelijke mensen, netjes en vooral omdat onze hond echt welkom was. We gaan hier zeker meer terug naartoe.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Cato27-07-2018

Schoon aparthotel.Prima ligging. We hebben genoten

Prima apart hotel. Mooie ligging. Aan de ene kant prachtig uitzicht over de weilanden naar Den Hoorn toe, aan de andere kant zo het bos in.Op 2 km van zee. Aardige mensen bij de receptie. Het apart hotel is erg schoon. Bedden waren opgemaakt. Leuke speeltoestellen en grote trampoline voor de kids. We hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Monique30-06-2018

Super top!

Mooi, ruim appartement wat van alle gemakken is voorzien. Het personeel is enorm behulpzaam en denkt erg met je mee.

Eten in het restaurant was voortreffelijk. Wij hebben echt genoten.

Al met al een erg gezellige week gehad. En Texel is gewoon TOP!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 2017
    8Theo02-12-2017

Goed voor een volgende keer

Mooie locatie rustig dicht bij zee schoon

Gereisd met partner in september 2017

• 8Fijn aparthotel met uitstekend restaurant10-09-2017

Gunstige ligging en prima appartement

Bij het boeken konden we zelf het appartement uitkiezen op basis van goede foto's en beschrijving. We kozen een appartement met uitzicht op de weilanden en bossen met in de verte de kerktoren van Den Hoorn. Dit uitzicht verveelt nooit en je ervaart geen geluiden uit de omgeving. Het appartement zelf was, netjes, schoon en de keuken goed voorzien van allerlei gemakken om ook zelf te kunnen koken. Het restaurant Bosq is erg goed en van behoorlijk niveau.Een aanrader om daar op z'n minst een keer te gaan dineren. De ligging van het aparthotel is erg gunstig t.o.v. de omliggende dorpjes zoals, Den Burg, Den Hoorn en De Koog. De staatsbossen grenzen aan het hotel en ook de duinen en strand zijn op loop- en fietsafstand bereikbaar. Medewerkers van hotel en restaurant zijn erg correct en vriendelijk. Wij hebben hier 8 heerlijke dagen gehad!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Marieke Herrings22-05-2017

Heerlijke vakantie!

Het was een heerlijk weekendje weg met zijn tweeën. Mooi appartement rustig gelegen en je komt leuk langs schaapjes en weilanden. Perfect om even rust te zoeken.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9jannie de jong14-05-2017

fantastich fijn dat ik dit plekje en deze accomoda

we of ik komen er al jaren en heb het er altijd naar mijn zin gehad ga in november weer maar dan met mijn zus omdat mijn man overleden is en ik vind de ontvangst en de verwelkoming altijd zo heerlijk warm dat ik er ook altijd graag naar toe ga

Gereisd met partner in december 2015

• 9ger pols30-04-2017

Kei goed verblijf !

Appartement had een prachtig uitzicht over een weide, met heel veel schapen, en natuurlijk lammeren !!! Mooiste tijd van het jaar !! Appartement was schoon, en een prima prijs kwaliteit verhouding. S`avonds heerlijk gegeten in het bijbehorende restaurant Bosq, de housesteak kan ik iedereen aanbevelen. Na afloop van ons diner hebben wij samen nog lekker met Robin en Marlies (managers) een heerlijke whisky gedronken. Als verfent liefhebber kon ik de Talisker Storm zeer waarderen.

Gereisd met partner in april 2017

• 8Kees Koolwijk14-04-2017

Zeer geslaagd !

Het park ligt gelegen aan de rand van de Koog dus rustig maar wel met alles in de buurt voor een zeer geslaagde vakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

5 tips over Appartement Bos en Duin

• T. Maris, 10-06-2014

hoog/laag bed. Invalide parkeerplaats. Lagere drempel naar het terras

Mooi gelegen vlakbij bos, duin, zee en strand

• Jos W.Vloemans, 06-05-2013

Maakt u een wandeling van 15 km vanuit Bos en Duin direct het bos in , door het bos en de duinen tot aan Paal 9 op het strand. Nu keert u terug over het strand naar de Jan Aye Slag op Paal 12 voor een kop koffie of voor een sliptongetje. En dan gaat het verder terug over het strand naar het paviljoen Westerslag op Paal 15 , recht op tijd voor een glas witte wijn. Een schitterende wandeling van rond 3 uur.

• Marga Lakwijk, 05-06-2013

Gewoon doorgaan zo...De gastvrijheid en uitstraling zijn heel erg goed!

0 vragen over Appartement Bos en Duin

Appartement info