Camping Boerencamping De Razende Bol

Meer campinginfo

67 reviews over Camping Boerencamping De Razende Bol

• 10Camperaar15-10-2019

Aanrader!

Mooie camping. Vriendelijke eigenaars, ontvangst met beknopte uitleg. Warm schoon sanitair gebouw. Broodjes service. Mooi gelegen midden op het eiland tussen bos, duin, strand en weiland. Super locatie om alle kanten van het eiland op de fiets te verkennen.

• 2018
    10Abelina16-11-2018

Supercamping

Heerlijke camping op mooiste eiland van Nederland. Vriendelijk ontvangen door eigenaars en hun familie . Mijn plek om bij te tanken en te genieten van een welverdiende vakantie. Sanitair is top en schoon. Ruime plaatsen. Maar eigenlijk moet je maar niet komen hoor. Anders hebben wij straks geen plek meer. Want eenmaal hier te gast, dan blijf je komen.

• 10Ingrid en Erik15-08-2018

Heerlijk .....volgend jaar weer

Wij komen al een aantal jaren op deze zeer gastvrije camping . Op hun eigen manier runnen Monique en Marieke deze camping. Alles is gedaan om het de gasten zo aangenaam en praktisch mogelijk te maken. Iedere kampeerplek heeft een eigen picknicktafel. De fietsen kun je of op je plek kwijt tegen een praktisch hekwerkje of je kiest voor de overdekte stalling, waar tevens de accu van je electrische fiets kan worden opgeladen. Even de kruiwagen ( pas op deze is wel roze 😀)pakken om de boodschappen van de parkeerplaats naar je tent caravan of camper te vervoeren ook handig. Prima en schoon sanitairgebouw waarin je gebruik kunt maken van een wasmachine, droger en zelfs een extra koelkast/vriezer als je net te weinig of geen eigen ruimte hebt om iets te koelen. Zin in een pas gelegd scharreleitje, of ijsje, ook dit reken je af op basis van vertrouwen. De sfeer op de camping is erg relaxed en rustig, niets moet maar er kan veel.

• 9Wouter15-05-2018

Schitterend.

Zeer fijne, rustige camping met 15 plekken rond een mooi grasveld met speeltuin. Camping ligt zeer centraal op eiland.

Met jonge kinderen

• 9Co en Tineke06-04-2018

Grandioos in een woord geweldig

De Razende Bol een fantastische camping, overal wordt aan gedacht om het de kampeerders (gasten} het naar hun zin te maken. Zo wordt je bij aankomst hartelijk ontvangen door de dames Monique en Marieke de eigenaren van de camping ze geven je de benodigde info over het reilen en zeilen op de camping, vertellen over de leukste en mooiste plekjes van het mooie eiland Texel. Verder wil ik even benadrukken dat het sanitair in uitstekende staat verkeer schoon en fris is, dit is iets wat wij zelf erg op prijs stellen. Wij komen gauw weer terug, op voor ons deze fijne camping. Dames bedankt voor alles.

• 9Bertjan25-03-2018

Toppie!

Prima camping, met alles erop en eraan. Gave speeltuin in het zicht van (groot-)ouders. Uiterst vriendelijke ontvangst.

• 2017
    8johan31-10-2017

10 jaar vaste plaats, 7 jr heel goed, 3 jr minder.

Klachten over hygiëne van het sanitair, te hoge luchtvochtigheid, onvoldoende ventilatie worden niet serieus genomen en afgedaan: de mensen komen toch wel. jammer. Goede sfeer. Prettig contact met andere campinggasten.

Monique en Marieke, Eigenaar, 03-11-2017

Beste Johan (en Lida), Jaren hebben we lief en leed met elkaar gedeeld. Vorig jaar (2016) hebben jullie met een ontevreden gevoel aangegeven niet meer bij ons te willen komen kamperen. De manier waarop heeft ons destijds erg overvallen en verdriet gedaan. Jammer dat er een jaar later nog zo'n actie nodig is. Het gaat jullie goed. Monique en Marieke

• 10Abelina28-09-2017

Fantastische camping met geweldige eigenaren

Rustige camping,keurig sanitair, ruime plekken,fietsenstalling met stroom om elektrische fiets op te laden, klantvriendelijk, hartelijk, dichtbij bos,zee,strand en dorp.

• 10Tineke Kees en Barry Hartog29-07-2017

Het goeie gevoel.

Dit jaar is mijn tiende jaar op de Razende bol, helaas duurde mijn vakantie door omstandigheden maar 2 dagen. Alle campinggasten en vrinden van de"Grijze Plaag" nogmaals hartstikke bedankt. Ook Marike, Monique en Theo hartstikke bedankt daarom een 10 voor déze camping

Met oudere kinderen

• 8Marion en Hennie Rupert06-06-2017

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over deze camping, hebben er ruim twee weken gestaan. Marieke en Monique zijn uitermate behulpzaam en zeer vriendelijk. Grote plaatsen aan een groot veld. Er is tussen het sanitair gebouw en de fietsenstalling een mooie muur gebouwd. De fietsen stalling is mooi met ruim voldoende stopcontacten. De wifi is er goed. Er kan brood bezorgd worden. Het sanitair gebouw is mooi en wordt goed onderhouden en steeds van mooie bloemen voorzien. Enkele opmerkingen daarover: De handdoekjes zouden wel wat vaker verwisseld mogen worden. Zeker als de camping helemaal vol staat. Tijdens ons verblijf waren er enkele ochtenden dat het buiten 7 – 8 graden was, ondanks de vloerverwarming was de vloer in de douches helaas koud. Ook vinden wij persoonlijk iets meer privé voor de wc’s en douches aangenamer. Helaas zat de Jeu de Boule baan vol onkruid. Volgens de site is het kampeerterrein autovrij. Maar naast ons stond de laatste week een bus camper die meerdere malen per dag het terrein verliet en uiteraard ook terug kwam, zelfs ‘s morgens om vijf uur verlieten ze nog het terrein. Desondanks is camping De Razende Bol zeer aan te bevelen.

4 tips over Camping Boerencamping De Razende Bol

• Marjan, 19-05-2013

Hondenfietskar is alleen te huur met fiets. Van te voren kopen of tweedehands kopen ( net zo duur als huur).

• Michella, 02-07-2012

Vroeg boeken is aangeraden

• nelayan, 15-08-2012

oester zoeken en eten op de wadden voorjaar orchideeën zoeken zons ondergang paal 17 zeehonden spotten bij paal 17 boeren ijsjes uit de vriezer eten vuurtoren bezichtigen.

2 vragen over Camping Boerencamping De Razende Bol

• a.van.valburg, 17-05-2012

wat zijn de prijzen p.nacht in het voorseizoen

prijzen p. persoon in t voorseizoen

Michella, 02-07-2012

Info bij de camping vragen

• c weeda, 17-10-2010

electra

hoeveel amp heb u op de camping

c.hartog, 17-01-2011

Op de camping heeft U de beschikking over 6 Amp. STROOMKABEL helemaal uitrollen.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan