9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Boerderijcamping Texel voor je op een rij gezet:

11 reviews over Camping Boerderijcamping Texel in het Nederlands

Geweldig

Lieve
11-9-2019

De heerlijke plattelandlucht en een rustige en klein maar fijne camping Top

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Heerlijk( alleen de geur al) koeien.

Dick S van der Kooi
11-9-2019

Rust koeien en ruimtelijk uitzicht.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Weids, schoon en vriendelijk

Ellen Draaisma
9-9-2019

Brandschoon toilet en douchegebouw, waar je ook een wasje kunt draaien, ruime staplaatsen, zeer vriendelijke en vrolijke camping eigenaren en mooi weids uitzicht, ik was er in een winderig regenachtig weekend maar heb me goed vermaakt. Het af en toe loeien van de koeien laat je soms weer even weten dat je bij de boer kampeert. Ik kom zeker een keer terug. Een camping voor mensen die opzoek zijn naar rust en natuur de perfecte plaats.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een fantastische boerderijcamping

Ingrid Beekman
3-9-2019

Een zeer nette verzorgde kleinschalige camping. Keurig aangelegd met daarbij een altijd schoon splinternieuw warm toiletgebouw met wasmachine.De eigenaren stellen zich voor en maken tijd voor een praatje. Tevens broodjes service altijd makkelijk. Een heerlijk verblijf gehad. Een absolute aanrader!!!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Top klasse camping op een top eiland‼️

Xandra
23-8-2019

Een super mooie camping met ruime plaatsen en een heel mooi uitzicht! Het toiletgebouw is werkelijk fantastisch mooi en ook blinkend schoon en bovendien van alle gemakken voorzien. Verder zeer gastvrije en lieve eigenaren en ook nog de mogelijkheid om zeer smakelijke broodjes te bestellen ‘s ochtends. Kortom, het ontbrak ons werkelijk aan niets en dus zeer zeker een camping die voor herhaling vatbaar is‼️

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Fantastische camping!

Annemieke
29-7-2019

Hele schone en nette boerencamping met zeer ruime plaatsen. Ligt vlakbij het vliegveld. Vanaf de camping kun je de zon achter de duinen zien ondergaan. Ook voor kinderen is er genoeg te doen (trampolines, zandbak, duikelden en trapauto’s). De camping is zeker een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Buitengewoon

Gerrit de Vries
29-7-2019

Van boeking tot afscheid perfect geregeld, leuk dat dit nog bestaat. Een rustig gelegen boerderijcamping met een 6 sterren gastvrouw. Grote kampeerplek, sanitair onovertroffen. Meer schrijf ik niet anders is er volgend jaar geen plek...

Supercamping. Wij komen zeker terug

Fam. Hage-Kooiman
14-7-2019

Een fijne nieuwe camping op een mooi gelegen plaats. Centraal gelegen op texel in de buurt van natuurgebied de Slufter. We kunnen niet anders zeggen dan dat we bijzonder hartelijk zijn ontvangen.

De plaatsen zijn heel ruim en het hele terrein ziet er netjes verzorgd uit. Het sanitair is in één woord super. Toiletten, douches en wasgelegenheden zijn keurig netjes en worden 3x per dag schoongemaakt. Magnetron, broodjesservice, trampolines en andere speelgelegenheden voor kinderen en een geweldig uitzicht. Kortom een camping waar wij zeker nog geen terugkomen.

Geweldig!

Fam. Dieks
12-7-2019

Gastvrij, rust, super sanitairgebouw met wasmachine en magnetron, centraal gelegen op 't eiland met een top animatie team 🐄🐇!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Geweldig , komen zeker terug!

Familie vd Velden
12-7-2019

Wat een héérlijke vakantie gehad op deze “nieuwe” camping, bij deze vriendelijke familie. Een echte aanrader voor wie van rust en ruimte houd! Prachtig nieuw sanitair gebouw, van alle gemakken voorzien. Ruime campingplaatsen/WiFi. (Fijn ook dat de camping hondvrij is, dus geen overlast.) Op fietsafstand van natuurgebied en restaurant “de slufter”. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.