Vakantiehuis

6 reviews over Vakantiehuis Boerderij De Valk in het Nederlands

Geweldig!

Piet van de berg
7-5-2018

Het vakantie park van de valk is een mooi erf waar je lekker tot rust kan komen zo lig je hier in het midden van texel en is het dorp de kpog met 5 minuutjes te fietsen. Ook is dit erf leuk voor kinderen er is een mooie grote tuin waar de kinderen lekker kunnen spelen en waar je natuurlijk ook lekker kunt barbecueen ook is de tuin ook goed onderhouden

De huisjes zien er verzoorgd uit het zijn natuurlijk niet de mooiste huisjes maar voor de prijs is het een bijzonder mooi huisje gewoon goed schoongemaakt en alle faccaliteiten zit er in

Dit is gewoon een top vakantie bestemming voor een prima prijs, en het is zeker de moeite waard om het te bezoeken

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Super met jonge kinderen!

Timmermans
15-8-2016

Een appartement op rustige locatie in het midden van het eiland van Texel. Met een paar minuten fietsen ben je in De Koog. Locatie zelf is ideaal met kleine kinderen, een speelweide en wat diertjes. Ontvangst was super vriendelijk en enthousiast. Kamperen bij de boer gevoel, maar dan mét de luxe van een appartement en zonder de geur van de boerderij! We hadden een 4 persoon appartement: deze zijn in leefgedeeltes erg ruim, incl. ruime douche! De slaapkamers zijn wat krapper, maar niet storend! Zeker een plek om te onthouden en opnieuw te bezoeken!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Gelijk naar huis, Alsjeblieft...

D.
21-4-2014

Afgelopen zomer zijn wij hier met familie geweest, in Type E(10 persoons). Het ontvangst was al top, chagerijnige mensen en niet erg aardig tegenover de kinderen. Inrichting is erg verouderd, bedden liggen niet lekker, prijs kwaliteit verhouding is gewoon bijzonder slecht.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Leuk Complex zeker de moeite waard!!

Richard Nijboer
27-7-2012

Wij hebben een week op de valk mogen verblijven, we hebben het zeer naar ons zin gehad. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar, het zag er allemaal goed uit! Zeker de moeite waard!!! Als de kinderen wat ouder zijn bijvoorbeeld 7+ dan zou ik een ander complex kiezen waar bijvoorbeeld een bosgebied en zwembad bij zit. Voor de rest was alles goed!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Fantastische plek

Stefanie
10-8-2011

Mooie plek met de schapen. alles zit erop en eraan Perfect.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 18 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige plek !

Jaap & Nienke
13-1-2010

De Valk, rustig gelegen, kleinschalig complex. ruime en nette huisjes. de bungalow waar wij inverbeleven had een super uitzicht over de texelse landerije. er is een grote speeltuin voor kinderen. geiten en paarden in de wei. alles zag er netjes en verzorgt uit. volgende keer weer terug. Absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boerderij De Valk in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boerderij De Valk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.